Het zou fijn zijn als degene achter 't stuur van zo'n blok zwaar metaal daar ook rekening mee zou houden maar reken daar maar niet op.
Zou die het niet expres gedaan hebben???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het zou fijn zijn als degene achter 't stuur van zo'n blok zwaar metaal daar ook rekening mee zou houden maar reken daar maar niet op.
Juist als je lichamelijk wat hebt is het wellicht beter om de pliesie er bij te halen en officieel af te handelen. Als Diver2000 over een maand door een botsplinter die verdwaald is in een rolstoel zit hoef je na een onder de tafel afhandeling niet meer op verzekeringen te rekenen.rug zal je wel gewoon even verrekt hebben door de adrenaline, maar laat 't voor de zekerheid even checken! Als je rug over 2 maanden niet hersteld is dan hoef je niet meer aan te kloppen bij de bestuurder van de bus...
Nee, natuurlijk niet, maar het is een overtreffende trap van jouw stelling... Daar was ik het eigenlijk niet mee eens... Die gozer heeft echt niet gedacht van "Laat maar los"Dat kan ik me haast niet voorstellen, jij wel?
Zal van de week ff langs de Fysio of huisarts gaan.Klinkt als een situatie waar jij weinig aan hebt kunnen doen. Hoop voor je dat alles netjes geregeld wordt.
Je rug zal je wel gewoon even verrekt hebben door de adrenaline, maar laat 't voor de zekerheid even checken! Als je rug over 2 maanden niet hersteld is dan hoef je niet meer aan te kloppen bij de bestuurder van de bus...
Toch ook nog wel het schadeformulier ingevuld ?Ja ik breng hem van de week ff naar de motorzaak, daarna heb ik nog contact met de het bedrijf waar de bus van is of het via de verzekering gaat of buiten de verzekering om.
Rug is gewoon stijf nu, je hangt natuurlijk iets naar voren en verwacht dan niet dat de motor onder je uit wordt gedrukt. Verwacht niet dat de rugpijn langdurig zal zijn.
Dat zal zij ook gedacht hebbenValt 't volgend ook onder "verkeer"?
Loop je over straat, helemaal alleen en verder niemand om je heen. Nader je een vrouwspersoon met een smartphone aan het oor die een hond uitlaat en aan de kant van het looppad stilhoudt. De hond doet zijn/haar behoefte en is klaar. Gaat het mens lopen op het moment dat je ernaast bent. En loopt zo exact met dezelfde snelheid gelijk op, schouder aan schouder naast je op het smalle pad. Geen zin om te versnellen of te vertragen, maar ze blijft dan lange tijd precies naast je lopen.
Ga uit mijn aura!
T was vanmorgen weer perfect dagrijverlichting weer , een beetje mist e.d,
wat een dombo s rijden er toch rond
Precies ,en dat is bij de meeste t geval.vooral als de achterlichten dan uit zijn.
portemonnee nog?Valt 't volgend ook onder "verkeer"?
Loop je over straat, helemaal alleen en verder niemand om je heen. Nader je een vrouwspersoon met een smartphone aan het oor die een hond uitlaat en aan de kant van het looppad stilhoudt. De hond doet zijn/haar behoefte en is klaar. Gaat het mens lopen op het moment dat je ernaast bent. En loopt zo exact met dezelfde snelheid gelijk op, schouder aan schouder naast je op het smalle pad. Geen zin om te versnellen of te vertragen, maar ze blijft dan lange tijd precies naast je lopen.
Ga uit mijn aura!
Valt 't volgend ook onder "verkeer"?
Loop je over straat, helemaal alleen en verder niemand om je heen. Nader je een vrouwspersoon met een smartphone aan het oor die een hond uitlaat en aan de kant van het looppad stilhoudt. De hond doet zijn/haar behoefte en is klaar. Gaat het mens lopen op het moment dat je ernaast bent. En loopt zo exact met dezelfde snelheid gelijk op, schouder aan schouder naast je op het smalle pad. Geen zin om te versnellen of te vertragen, maar ze blijft dan lange tijd precies naast je lopen.
Ga uit mijn aura!
Klinkt meer alsof 't onder "verkering" valtValt 't volgend ook onder "verkeer"?
Loop je over straat, helemaal alleen en verder niemand om je heen. Nader je een vrouwspersoon met een smartphone aan het oor die een hond uitlaat en aan de kant van het looppad stilhoudt. De hond doet zijn/haar behoefte en is klaar. Gaat het mens lopen op het moment dat je ernaast bent. En loopt zo exact met dezelfde snelheid gelijk op, schouder aan schouder naast je op het smalle pad. Geen zin om te versnellen of te vertragen, maar ze blijft dan lange tijd precies naast je lopen.
Ga uit mijn aura!
Nou, echt "dombo's" zijn zulke mensen nu ook weer niet. Het probleem ligt namelijk bij de moderne auto's. Sleutel in contact, sleutel omdraaien en dan branden alle lampen behalve..... precies. Behalve dimlicht en dan vooral achterlicht!Precies ,en dat is bij de meeste t geval.
Dus dombo s ,te moeilijk om ff zelf na te denken?Nou, echt "dombo's" zijn zulke mensen nu ook weer niet. Het probleem ligt namelijk bij de moderne auto's. Sleutel in contact, sleutel omdraaien en dan branden alle lampen behalve..... precies. Behalve dimlicht en dan vooral achterlicht!
Geloof niet dat het een kwestie is van nadenken. Je wordt o het verkeerde been gezet doordat alle verlichting in de auto al aangaan op het moment dat je sleutel in contact steekt en daarnaast dimlicht. Als je gewend bent dat de verlichting van je dashboard aangaat op het moment dat je ouderwets met de schakelaar jouw verlichting aan doet. Kan me voorstellen dat mensen zich dan vergissen en het is ook de meest gehoorde "excuus" als men aangehouden wordt: alle lampen branden toch?Dus dombo s ,te moeilijk om ff zelf na te denken?
Nou, echt "dombo's" zijn zulke mensen nu ook weer niet. Het probleem ligt namelijk bij de moderne auto's. Sleutel in contact, sleutel omdraaien en dan branden alle lampen behalve..... precies. Behalve dimlicht en dan vooral achterlicht!
Bij m'n V-Strom kan 't uit... dat doe ik zelf nooit want 't is toch via 't contact geschakeld. Maar als 'ie dan eens bij een garage is geweest dan rijd ik meestal een tijdje zonder verlichting voordat ik door heb dat 't licht uitstaat (overdag dan he, in 't donker valt 't wel op )of nog beter, doe zoals een motor; contact aan is verlichting aan
Geloof niet dat het een kwestie is van nadenken. Je wordt o het verkeerde been gezet doordat alle verlichting in de auto al aangaan op het moment dat je sleutel in contact steekt en daarnaast dimlicht. Als je gewend bent dat de verlichting van je dashboard aangaat op het moment dat je ouderwets met de schakelaar jouw verlichting aan doet. Kan me voorstellen dat mensen zich dan vergissen en het is ook de meest gehoorde "excuus" als men aangehouden wordt: alle lampen branden toch?
In dat opzicht vind ik het nog steeds vreemd dat verlichting voeren niet gewoon verplicht wordt gesteld. In grote delen van Zuid- en Oost-Europa en de Scandinavische landen is het inmiddels verplicht om ook overdag je verlichting aan te hebben. Allemaal leuk en aardig die dagrijverlichting, maar schakel hem dan meteen door naar de achterkant, of nog beter, doe zoals een motor; contact aan is verlichting aan. Mijn koekblik heeft ook automatische verlichting, maar het eerste dat ik gedaan heb toen ik hem kreeg is de schakelaar op 'aan' zetten, zodat ze altijd branden. Gaat weer uit en aan met het contact, en die twee piepjes die ik krijg als ik het contact uitzet zijn weg als ik hem weer op slot doe. In oudere auto's moet je er dan misschien nog op letten dat je ze handmatig aan en uit moet doen, maar jezelf dat even aanleren is ook de moeite niet. Ik kreeg het met mijn autorijlessen in 2009 al; stap in, gordel om, auto starten, VERLICHTING AAN, in de versnelling in wegrijden. En zelfs oudere auto's geven je gewoon een paar paniekpiepjes als je de lichten nog aan hebt staan op het moment dat je de auto uit wil. Zo moeilijk is het allemaal niet.