Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Dat IMA valt nog mee,ergens tussen de 8a900 euro.Heb er ook 4 sets verschillende bussen bij waarmee je de balhoofdhoek kan veranderen.
5099B324-0BCE-4F01-9604-5A201DB1AE69.jpeg
22A3ECAA-7EB4-4720-A1FF-30AF06F04C1B.jpeg
3AF0262B-F45C-4479-AF65-4A986306F0AD.jpeg
3AF0262B-F45C-4479-AF65-4A986306F0AD.jpeg
 
Dat ziet er allemaal niet vervelend uit :9

Ik ben alleen nog bezig met de verstellers aan de bovenkant van de vorkpoten, maar er wordt naar een oplossing gezocht. Mocht dat niet lukken, dan houd ik dat nog maar bij oem. Kroonplaat laat ik ook voor wat het is, heb een sbk kit op de plank liggen als mijn polsen de zithouding niet meer trekken. Ben nu 5,5 jaar bezig met de sp, deze winter is ie eindelijk klaar. Hoop dan over een jaar of 2 aan een ander (4 wiel) project te kunnen beginnen, tot die tijd lekker genieten. :]
 
Dat ziet er allemaal niet vervelend uit :9

Ik ben alleen nog bezig met de verstellers aan de bovenkant van de vorkpoten, maar er wordt naar een oplossing gezocht. Mocht dat niet lukken, dan houd ik dat nog maar bij oem. Kroonplaat laat ik ook voor wat het is, heb een sbk kit op de plank liggen als mijn polsen de zithouding niet meer trekken. Ben nu 5,5 jaar bezig met de sp, deze winter is ie eindelijk klaar. Hoop dan over een jaar of 2 aan een ander (4 wiel) project te kunnen beginnen, tot die tijd lekker genieten. :]

Gewoon die cardridge bestellen;) gaat ie alleen maar beter van rijden. Ik heb deze erin en de achterschokbreker ook van maxton. Maxton Suspension home page Kost wat maar is echt een verbetering, ze bouwen hem op type motor, wat je weegt je rijstijl enzovoort.
 
Gewoon die cardridge bestellen;) gaat ie alleen maar beter van rijden. Ik heb deze erin en de achterschokbreker ook van maxton. Maxton Suspension home page Kost wat maar is echt een verbetering, ze bouwen hem op type motor, wat je weegt je rijstijl enzovoort.
Ziet er goed uit, maar mijn voorvork is onlangs al volledig verbouwd en afgesteld. Dat heeft me ook het nodige gekost, vandaar dat ik niet nog eens enorme kosten wil gaan maken om hetzelfde resultaat te krijgen. Alleen de kleur van de buitenpoten moest nog maar afgestemd worden op de rest van de motor.

Hebbie een foto van de bovenzijde van de kroonplaat met de poten er in?
 
Bedoel je de "doppen" bovenop de vork poten en dan het binnenste en buitenste gedeelte?
Van mijn tuono vind ik ze niet zo netjes meer, en wat kost dat nou?
Klopt, hij kon zo gauw even geen bedrag noemen. De vorkpoten zelf zijn €160,-, verwacht dat het een paar tientjes zal kosten.
 
Kleine update: Ik heb m'n SP2 frame weer terug. Frame is helemaal nagemeten en voorzien van meetcertificaat. Alles valt ruim binnen de toleranties van Honda, dus 'good to go'. Ik krijg de stellige indruk dat Van der Wouden Frametechniek weet waar hij mee bezig is, dus heb er vertrouwen in.
IMG-20191206-WA0000.jpeg


Balhoofd was door de crash (een jaar geleden alweer) ovaal geworden, maar is door Van der Wouden gekrompen (vraag me niet hoe dat werkt) en opnieuw rond gemaakt. Lagerschalen zitten er rondom weer strak in. Niet-zo-scherpe foto:
IMG-20191206-WA0002.jpeg


SP2 gaat weer rustig aan opgebouwd worden. Ik moet nog aardig wat spullen verzamelen en neem er rustig de tijd voor, volgende winter klaar is het plan. Als het zover is, wordt de SP1 weer grotendeels standaard.
 
Brrrr, mij niet gezien thermometer van mijn koekblik gaf vanmiddag 6 graden aan:X
 
Terug
Bovenaan Onderaan