Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er worden inderdaad steeds meer fratsen uitgehaald, het is ook een trend om zo snel mogelijk op een kruising en rotonde af te rijden, net doen of je door wilt rijden, dat wil die eigenlijk ook, en dan op het allerlaatste moment, als ze je er toch niet door willen laten, met je provocerende en intimiderende verkeersgevaarlijk gedrag, vol op je rem te gaan staan.
Wat mij betreft mag daar ook art.5 voor gegeven worden.Daar zou wat mij betreft gewoon voor geschreven mogen worden, ook dat valt onder 'geen voorrang verlenen'.
Artikel 5, gevaar of hinder veroorzaken....Daar zou wat mij betreft gewoon voor geschreven mogen worden, ook dat valt onder 'geen voorrang verlenen'.
In de praktijk lukt dat niet altijd, overtreding (verkeersmisdraging) zal vaak ook door verbalisant(en) geconstateerd moeten worden en blijft het, voor betrokkenen (veroorzaker/benadeelde) bij het invullen van het schadeformulier, als het (aso/hufter)gedrag tot een aanrijding met blikschade leidt.Artikel 5, gevaar of hinder veroorzaken....
@Relaxed Rider , je was me net voor...
Precies, in de rijprocedure staat duidelijk:Daar zou wat mij betreft gewoon voor geschreven mogen worden, ook dat valt onder 'geen voorrang verlenen'.
Over welke rijprocedure en heren heb je het ?Precies, in de rijprocedure staat duidelijk:
De wijze van naderen moet zodanig zijn, dat bij de voorrangsge- rechtigde bestuurder het vertrouwen wordt gewekt dat aan hem voorrang wordt verleend.
Misschien eens onder de aandacht brengen bij de nodige heren.
Elke rotonde weer een nieuwe bocht+ standaard moeten mensen remmen voor een rotonde, en pas dan kijken of er wat aankomt.
Ik rij netjes 50 km/u in de bebouwde kom, alleen iets harder over rotondes.
De rijprocedure BOver welke rijprocedure en heren heb je het ?
De verkeers theorie over het naderen en berijden van rotondes ?
En het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat ?
Een boekje ? Tja dat is theorieDe rijprocedure B
Geschreven door:
-CBR
-BOVAG
-FAM
-OTCRij
-politieacademie (PIMV)
-VRB
Het is ontstaan toen in het RVV 1990 de instructienorm uit het RVV werd gehaald.
Het is een boekje wat in mijn kringen heel serieus wordt genomen.
Sjongejongejongejonge.....hebben we dat allemaal meegemaakt onderweg??? Topic gaat weer behoorlijk de off-topic kant op.De rijprocedure B
Geschreven door:
-CBR
-BOVAG
-FAM
-OTCRij
-politieacademie (PIMV)
-VRB
Het is ontstaan toen in het RVV 1990 de instructienorm uit het RVV werd gehaald.
Het is een boekje wat in mijn kringen heel serieus wordt genomen.
Kom jij onderweg geen rotondes tegenSjongejongejongejonge.....hebben we dat allemaal meegemaakt onderweg??? Topic gaat weer behoorlijk de off-topic kant op.
En welke (verkeers) kringen (rotondes) zijn dát dan Pechtold en consortenHet is een "boekje" wat in mijn kringen heel serieus wordt genomen.
Hmmmmm.... Den Haag uit??? Nee. Door Rijswijk????? Nee, de A4? Nee, A15??? Nee.Kom jij onderweg geen rotondes tegen
Dan maakt jou dan....de enige motorrijder....( automobilist) die onderweg geen rotondes tegenkomtHmmmmm.... Den Haag uit??? Nee. Door Rijswijk????? Nee, de A4? Nee, A15??? Nee.
Jij dus wel?
Elke rotonde weer een nieuwe bocht
Gang is alles,mensen die vlot aankomen rijden zijn tenminste duidelijker
En wat heb ik gewonnen???Dan maakt jou dan....de enige motorrijder....( automobilist) die onderweg geen rotondes tegenkomt
Hoevaak ik niet in m'n helm roep: "aaaaargh ik flikker bijna om, rij door!!"
Hmmmmm.... Den Haag uit??? Nee. Door Rijswijk????? Nee, de A4? Nee, A15??? Nee.
Jij dus wel?