hawk gt
MF veteraan
Is de schokbreker voor een 2004 model?
Ik heb een 2002 maar met bagage of duo is de originele schokbreker te slap
Ik heb een 2002 maar met bagage of duo is de originele schokbreker te slap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is voor alles beetje hetzelfde toch?Weet iemand de onderhoudsinterval voor een 600 met carburateurs? Heb zelf een 900, maar een vriendin heeft een leuke 600s gezien uit 2004.
Zou de fabriekshoeveelheid aanhouden. Normaal wordt dat met een afstand aangegeven. Dus zoveel cm onder de rand.Iemand wel eens de voorvork olie van zijn Hornet 900 vervangen? Hij rijdt nog prima en plaatsen van progressieve veren ben ik ook niet van plan maar met 35.000 km op de teller vraag ik me af of dat de olie ooit vervangen is en behoort volgens mij gewoon bij het onderhoud maar wordt vaak vergeten/overgeslagen.
Na wat zoekwerk op internet lijkt het vrij eenvoudig.
Is het ook zo eenvoudig als vorkpoot eruit halen, dop aan de bovenzijde los draaien en leeg gieten in maatbeker. Vervolgens weer dezelfde hoeveelheid nieuwe olie terug erin en terug plaatsen?
Maintenance boek (1e post van dit topic) staat prima beschreven hoe je de vloeistof kan verversen (bij disassembly / assembly van voorvork). Als je stopt nadat ze de vloeistof eruit hebben gepompt (disassembly) en weer begint waar ze bij de assembly de vloeistof erin gieten moet dat wel goed komen. Staat ook duidelijk een volume bij voor de vloeistof en een afstand van de vloeistof tot bovenkant poot. Let er dan ook op dat je meet zonder veer in de poot.Iemand wel eens de voorvork olie van zijn Hornet 900 vervangen? Hij rijdt nog prima en plaatsen van progressieve veren ben ik ook niet van plan maar met 35.000 km op de teller vraag ik me af of dat de olie ooit vervangen is en behoort volgens mij gewoon bij het onderhoud maar wordt vaak vergeten/overgeslagen.
Na wat zoekwerk op internet lijkt het vrij eenvoudig.
Is het ook zo eenvoudig als vorkpoot eruit halen, dop aan de bovenzijde los draaien en leeg gieten in maatbeker. Vervolgens weer dezelfde hoeveelheid nieuwe olie terug erin en terug plaatsen?
Stoere motor!! Mag ik vragen welke hugger je er op heb zitten?