Ja, maar dat is toch niet zo veel werk?
Nog niet geprobeerd, dus geen idee :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, maar dat is toch niet zo veel werk?
Zit al jaren zo bij de luchtgekoelden, niet ver weggestopt, alleen om die twee lusjes terug te duwen en naar voren te halen, dat is altijd een dingetje..
'Tis voor voor de R1200RT-LC en R1250RT inderdaad aardig wat geschroef en heel wat tupperware dat je los moet zien te klikken.Eh, net filmpje gekeken.
Beugel over tank moet er af.
Deksel van opbergvak moet er af.
Dan zijpaneel er af.
Daarna de snorkel.
Dan ben je bij het filter.
En na vervanging alles weer in elkaar zetten.
Dus wel iets meer dan 2 schroefjes...
Ik heb er even een filmpje van gemaaktBij mijn MK1 RT1200, kan het zijpaneel eraf zonder de beugel en opbegvakdeksel te demonteren.
Is dat bij latere versies anders ?
Was niet voor niks “goedkoop”.
inleren gebeurt als volgt: motor starten, 10 seconden in neutraal laten draaien en vervolgens in elke versnelling 10seconden rijden terwijl je de koppeling op de normale manier gebruikt om van versnelling te veranderen. Hier na even contact uit, en weer aan, en dan zou de schakelassistent het moeten doen. Werkt het dan als nog niet vermoed ik dat de schakelassistent defect is.
Mag beide, op de bok geeft het wel een kabaal uit de aandrijflijn. Oordopjes in en helm ophier kan ik wat mee , dank je
Het 10s laten draaien in elke versnelling is op de middenbok , niet op de straat vermoed ik ?
Mag beide, op de bok geeft het wel een kabaal uit de aandrijflijn. Oordopjes in en helm op
inleren gebeurt als volgt: motor starten, 10 seconden in neutraal laten draaien en vervolgens in elke versnelling 10seconden rijden terwijl je de koppeling op de normale manier gebruikt om van versnelling te veranderen. Hier na even contact uit, en weer aan, en dan zou de schakelassistent het moeten doen. Werkt het dan als nog niet vermoed ik dat de schakelassistent defect is.
In elk geval werkt de Shift Assist Pro op mijn R1250RT van km 0 zoals in het boekje staat. Nu 12.500 km op de telleRT lijkt het wel soepeler te gaan dan in het begin. Kennelijk moeten mijn brein en linkervoet ook inleren. DuuRT iets langer dan 6x 10 secondes.
Mag beide, op de bok geeft het wel een kabaal uit de aandrijflijn. Oordopjes in en helm op
Ik kom nu termen tegen en denk ‘waar gaat het in godsnaam over’?