Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Soms zit een mens met wat vragen hè...
- heeft BMW (net als KTM) ergens achter de kuip of koplamp een voorbereiding liggen om een elektrische accessoire aan te sluiten?
Een snoertje van TomTom bijvoorbeeld.
- zijn spaakwielen nog steeds zo’n issue? Of is dat probleem inmiddels al getackeld?
Heb je de originele navigatievoorbereiding op de motor zitten? Zo nee is er een stekker beschikbaar om te gebruiken, deze is geschakeld en afgezekerd, alleen afhankelijk van het product wat je er aan knoopt kan dit voor een lekstroom zorgen.. Stuur maar even een privé bericht als je meer info behoeft.
De spaakwielen issue is van een bepaalde productieperiode, als jouw motor er onder valt dan weet de dealer dat en kan het geïnspecteerd, en verholpen worden.
Ik zei het al: totaal gebrek aan realiteitszin
Ga je serieus zeggen dat een motor met 40000km duizenden euro's meer waard is dan een vergelijkbare met 10000 km?
Voor de goede orde; ik heb op dit moment nog geen GS hoor, maar zoals ik hem zal samenstellen komt er geen Garmin cradle op maar mijn Rider 550..
Bedankt voor je aangeboden hulp, wellicht komt het later nog van pas
denk dat jij onderschat dat zo'n machine zeer waarschijnlijk overjarige banden heeft, profiel zat , maar droogte scheurtjes en oude banden origineel af fabriek met die km stand ,, heb je wel eens op een oude banden gereden ga dan eens op een natte onder grond rijden kijken wat je er van vind
maar deze jongen kijkt wel uit om een hoofd prijs neer te tellen en vervolgens nog eens een 1,5 a 2 K aan kosten maken omdat er nog wat mis kan gaan
heb genoeg motoren voorbij zien komen ,, en daar zaten ook een aantal slapers tussen die ik dan technisch gewekt heb, en gezien mijn opleidingen en vroegere werk weet ik dat heel goed weet waar over ik het heb.
Iets in mij zegt dat jij niet veel last gaat hebben als je met zo'n oude banden gaat rijden, maar goed, met een DOT code van voor 2010 zou ik ook aan het wisselen gaan.
Al zie ik niet meteen waarom dat dat tussen de 1.5 en 2K zou moeten gaan kosten, zelfs wanneer je ook nog eens alle oliën erbij gaat vervangen.
top,, voor jou,, man... dat je zo goed weet waar je het,, ,, over hebt ,,, waren we allemaal maa r,, zo goed,,, opgeleidt. Jij laat je niet,, in doekendoen laat anderen maar die mis koop van een schuur vondst kopen
ja dat merk ik wel , bij m'n R850R ,, 7 jaar oude banden , rustig op droog viel mee, maar op nat en op tempo niet leuk ,,, heb ik snel vervangen. een set banden via zo'n dealer doen snel 300 a 325 incl montage.
Tomtom 550 kan zonder problemen worden aangesloten op het boordnet via de accessoire aansluiting. Even vragen of ze dat willen maken voor je voor het afleveren (tomtom wel even compleet aanleveren bij de zaak)Voor de goede orde; ik heb op dit moment nog geen GS hoor, maar zoals ik hem zal samenstellen komt er geen Garmin cradle op maar mijn Rider 550..
Bedankt voor je aangeboden hulp, wellicht komt het later nog van pas
rij jij op tem po bij nat weer ,, filmpjes van?
300-325€ valt toch best mee? Dat zal zeker geen BMW dealer zijn, want daar heb ik al andere prijzen gehoord.
En al die oliën, dat doe jij toch zelf, met zo'n opleiding?
Ik vond het toch wel een mooi ding hoor, een echte barnfind.
Zou 'm zo snel niet afschrijven.
Hij is tien jaar oud man. Je doet of het een oerboxer is van dertig jaar oud, die twintig jaar stilgestaan. Echt... Ik trek dit slecht, wat een gewauwel zeg.ja dat merk ik wel , bij m'n R850R ,, 7 jaar oude banden , rustig op droog viel mee, maar op nat en op tempo niet leuk ,,, heb ik snel vervangen. een set banden via zo'n dealer doen snel 300 a 325 incl montage.
reken erop dat de remmen mogelijk vast zitten of dat je ze toch moet inspecteren , en natuurlijk de remvloeistof verversen en extra spoelen is een aanrader ,, denk dat je dan toch wel een 1,5 uur verder ben zit er een zuiger vast mag je een revisie kit kopen en die monteren weet niet wat die nu voor een R 1200 GS doen maar een aantal tientjes kost dat zeker wel en zeker nog een uur a ander half voor erbij, dan een grote beurt in materialen ben je snel een 150 kwijt, maar die mag je wel verwachten dat ze dat doen , . grote kans dat de accu de lading niet goed vast houd , dus weer een 80 voor een goede incl montage ben je wel kwijt, en wat word er verder gevonden , aan de vering ,, brandstof systeem zou met zo'n ding niet gelijk een alpen weekend boeken maar eerst eens een 3 maanden rond rijden en zien wat er is.
veel hangt af wat gaan ze vragen ( denk te veel ) en wat doen ze, is ie echt picobello of mag je nog wel een aantal dingen zelf gaan doen of regelen omdat men vind dat het wel kan ,, en dan ruimte voor reparaties
Hij is tien jaar oud man. Je doet of het een oerboxer is van dertig jaar oud, die twintig jaar stilgestaan. Echt... Ik trek dit slecht
3 a 5 jaar is al genoeg voor allerlei defecten , oude benzine, zure olie , condens, benzine die vergumd is
Benzine? Hou je je daar mee bezig?
Hoeveel gaat benzine in Nederland? €1.80 ofzo? En hoeveel li ter,, gaat er in zo'n tank? Da's de kost niet he.
Ik denk dat er niet veel dealers op jouw bezoek zitten te wachten eerlijk gezegd.. volgens mij wil jij goud voor je R850 (die er trouwens best wel netjes uit ziet) en wil je brons betalen voor een GS.
Hoe zegt Marco Borsato het ook alweer? "De meeste dromen zijn bedrog"
Hey iedereen, een paar weken geleden stelde ik hier al wat vragen over een eventuele overstap naar een GS, en 't is hem geworden Full option 1200 GS uit 2019 (!) dus met TFT scherm. Inmiddels alweer een kilometer of 1500 op zitten in de afgelopen week, en ik had me echt geen betere motor kunnen wensen. Fluorgele helm is ook al geregeld
Bekijk bijlage 1506228
snap niet dat een aantal niet zien dat zo'n slaper best wel wat werk aan zit en dus kosten en een risico , dan wil ik een goede marge om het op te vangen
Mooi Ding! En lekker weer de komende tijd, dus goede gelegenheid om hem lekker in te rijden en je eigen te makenHey iedereen, een paar weken geleden stelde ik hier al wat vragen over een eventuele overstap naar een GS, en 't is hem geworden Full option 1200 GS uit 2019 (!) dus met TFT scherm. Inmiddels alweer een kilometer of 1500 op zitten in de afgelopen week, en ik had me echt geen betere motor kunnen wensen. Fluorgele helm is ook al geregeld
Bekijk bijlage 1506228
Voor een dubbeltje op de eerste rij, liefst het dubbeltje nog terug. En dan een jaar garantie op een euro.... Maar ja, als je vele opleiding heb hebt gehad, dan weet je dat het zo werkt