Kibbe
Heeft een pens met veteraan
Gewoon gas er op..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alleen dat landen gaat wat moeilijk worden denk ik.Of er nou 1 of 2 voorwielen in de lucht hangen maakt toch niet uit
Ik wil graag bij deze mijn eigen quote herhalen.Dat iemand het gedaan heeft betekend niet dat het een goed idee is.
u bedoeld die argentijn die elk land van de wereld bezocht had met de goldwing?Ik heb weleens een verhaal gelezen van iemand die op een Goldwing ook niets uit de weg ging (Oranje Tupperware noemde hij dat ding zelf). Kan het ff niet meer vinden helaas... maar ben met je eens dat het wel een uitdaging gaat worden met zo'n zwaar en log ding.
Wow dat lijkt me geweldig , super !September / oktober staat dit stukje TET Spain op mijn planning.
Gaat zowat door de achtertuin vanwaar mijn motor staat.
Bekijk bijlage 1507313
We starten helemaal links op bovenstaand kaartje langs de grens van de Sierra Nevada.
In oktober kan je daar al een best koud zijn terwijl het beneden nog +20gr is.
Bekijk bijlage 1507318
Het rondje gaat boven Almeria langs, daar is de Tabernas woestijn.
Hopelijk blijft Spanje open voor toeristen.
volgens mij is daar weinig legaals te vinden. Daarnaast vermoed ik dat de TET de doodsteek zal zijn voor het delen van onverharde routes in NL.even wat anders dan TET, heeft er iemand offroad GPX routes voor Zuid-Limburg (omgeving Magraten)?
De kans op motorschade en olie lekkages zonder beschermingsplaat wordt wel groot.
Maar het is wel veel avontuurlijker
Mwa carters zijn ook niet van porselein hoor.
Op het tempo dat de meeste TET'ers hier in NL lijken rijden kun je zonder carterplaat nog wel off-road naar Marokko rijden!
even wat anders dan TET, heeft er iemand offroad GPX routes voor Zuid-Limburg (omgeving Magraten)?
Bonnefooi, en anders naast je motor ergens op een plekte, zeiltje er over klaar....Met het terug open gaan van de Europesche grenzen ga ik denk ik half juli richting Italië.
Via de Fussen pas vanuit Oostenrijk de door steek naar de Dolomieten. Streek bij Bozen / Trente.
Kijken of ik daar wat stukken TET kan mee pakken met mijn Guzzi.
Paar dagen daar rond toeren en door steken naar het Como meer.
Vanuit daar verbindingsroute (snelweg) naar Turijn om het Sussa dal in te schieten.
Finestre en de Assietta mee pakken, en nog wat meer TET spul wat ik daar in de buurt kan vinden.
Eens kijken of de V85 een beetje geschikt is voor dit soort werk.
Nog even afwachten of alles werkelijk open gaat en hoe het gaat met campings, reserveren? of gewoon op de bonnefooi?
Met het terug open gaan van de Europesche grenzen ga ik denk ik half juli richting Italië.
Via de Fussen pas vanuit Oostenrijk de door steek naar de Dolomieten. Streek bij Bozen / Trente.
Kijken of ik daar wat stukken TET kan mee pakken met mijn Guzzi.
Paar dagen daar rond toeren en door steken naar het Como meer.
Vanuit daar verbindingsroute (snelweg) naar Turijn om het Sussa dal in te schieten.
Finestre en de Assietta mee pakken, en nog wat meer TET spul wat ik daar in de buurt kan vinden.
Eens kijken of de V85 een beetje geschikt is voor dit soort werk.
Nog even afwachten of alles werkelijk open gaat en hoe het gaat met campings, reserveren? of gewoon op de bonnefooi?