Super Blackbird
MF veteraan
Wie gaat er nu een dood kind aanrijden? Dat zie je toch ruim op tijd liggen?Wat als hij wel een kind had aangereden en dat kind dood was.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wie gaat er nu een dood kind aanrijden? Dat zie je toch ruim op tijd liggen?Wat als hij wel een kind had aangereden en dat kind dood was.
Dat valt best tegen als je met 130 over een donkere snelweg jakkertWie gaat er nu een dood kind aanrijden? Dat zie je toch ruim op tijd liggen?
Dat had ik inderdaad gedaan en dat liep er rustig af, zorgde niet voor bubbeltjes. Daarom ga ik er vanuit dat het wel goed komt.Beetje zeepsop op het gaatje, dan zie je snel genoeg of er bubbeltjes ontstaan.
Spugen mag ook, maar aangezien ik met klantenmotoren werk doe ik dat zelf niet......
Die bestuurder die het vroeg had geen donkerblauw/fluo geel polo aan?130 en jakkeren.. klinkt voor mij als 2 tegenpolen.
Dode kids horen niet op de weg maar in het mortuarium btw
OT : Gisteren werd ik al een 5 a 10 minuten achtervolgd door een nieuwe Mercedes a of b klasse, ik vertrouwde het niet helemaal en hield dus behoorlijk in. Bij het stoplicht even gevraagd wat zn bedoelingen waren en hij zat dus te wachten tot ik het gas open trok want hij vond het geluid geweldig etc etc.. Nou prima, klein stukje gas open en toen zag ik hem niet meer.
Max zou het jakkeren noemen... in de bebouwde kom
Mwah, de toelatingseisen voor een fiets zijn niet zo heel hoog hoor...Mag strikt genomen niet, want die racefietsjes voldoen voor geen centimeter aan de toelatingseisen voor op de openbare weg. Als zij er mogen rijden, dan wil ik ook met een volbloed MotoGP-motor de weg op mogen.
Dat hangt ervan af. Met een Suzuki Alto of een 125 cc-motorfietske is 130 km/u jakkeren. Met een BMW K1600 natuurlijk niet, dan is het rustig ontspannen rijden, dat dan weer wel. En met een R850 valt het ook nog best mee130 en jakkeren.. klinkt voor mij als 2 tegenpolen.
Mee eens, maar soms zijn de dingen anders dan ze horen te zijnDode kids horen niet op de weg maar in het mortuarium btw
Fietsbel, verlichting, reflector, spatborden, en op het achterspatbord een 30 cm wit reflecterend vlak ...Mwah, de toelatingseisen voor een fiets zijn niet zo heel hoog hoor...
Verlichting niet geheel, je mag ook losse lampjes hebben, hoeft dan dus niet op je fiets te zitten.Fietsbel, verlichting, reflector, spatborden, en op het achterspatbord een 30 cm wit reflecterend vlak ...
Je loopt achter, die regel is 25 jaar geleden afgeschaft.op het achterspatbord een 30 cm wit reflecterend vlak ...
Shit, ik wordt oud en toch vind ik het een goede regel, speciaal voor racefietsen dan...Je loopt achter, die regel is 25 jaar geleden afgeschaft.
Aygo kan je wel aanduwen weet ik uit ervaring Weegt maar 800 kiloNiet op de motor; was vandaag ff van plan om te forenzen met de Aygo, omdat die alweer even stilstaat. Bleek dus dat 'ie iets te lang stil heeft gestaan -zo'n 3 weken, denk ik?- ... lege accu. En ik heb geen startkabels. F*ck.
Kon gelukkig de auto van vriendinlief lenen... terwijl de Aygo nu thuis aan de optimate hangt.
Verbazingwekkend hoe lang een vrachtwagen met oplegger recht achteruit kan rijden. Jaren geleden 1 over de vluchtstrook in een tunnel zien gaan. Deze was de tunnel uitgereden, vrachtwagen op de vluchtstrook gezet en daarna op zwaartekracht weer achteruit de tunnelbuis in zonder besturing van de chauffeur (deze bleek onwel te zijn geworden). Pas 300 meter verder kwam ie van de vluchtstrook af. Gelukkig op wat blik en tunnelwand schade na goed afgelopen.Blij dat ie niet gaat scharen dan...
Knappe vent als je dat in 20/30cm voor elkaar krijgt.Blij dat ie niet gaat scharen dan...
Zo dom zo'n actie. Je kan, als je denkt dat je de afslag niet hebben moet, toch gewoon aan het einde ervan weer de snelweg oprijden? Of ff een u-bocht maken? Onnadenkende kloothommels zijn het.
En wat nou als er een ambulance of zo tegen de richting in doorheen moet omdat er aan de andere kant van de straat een ongeluk is gebeurd of een brand is of ze er daar anderszins niet doorheen kunnen? En zou de straat niet veel langer dicht staan als daar steeds mensen met lekke banden staan? Daarbij moet zo'n mechaniek moet ook tegen roest en vandalisme kunnen en regelmatig onderhouden worden. Ook lijkt het me gevaarlijk voor fietsers en brommerrijders. Ik weet niet hoor... Mij lijkt het niks.Och wat zou ik graag die 1 richting "messen" hier in NL willen zien...
Rij je de juiste richting op, geen probleem, rij je tegen de richting in, 2 lekke banden en als je door rijd 4.
Klopt inderdaad in CHINA kun je ze uitzoeken, worden geslacht en bereid waar je bij bent.Hond schijnt ook lekker te zijn
En wat nou als er een ambulance of zo tegen de richting in doorheen moet omdat er aan de andere kant van de straat een ongeluk is gebeurd of een brand is of ze er daar anderszins niet doorheen kunnen? En zou de straat niet veel langer dicht staan als daar steeds mensen met lekke banden staan? Daarbij moet zo'n mechaniek moet ook tegen roest en vandalisme kunnen en regelmatig onderhouden worden. Ook lijkt het me gevaarlijk voor fietsers en brommerrijders. Ik weet niet hoor... Mij lijkt het niks.
Tweels / Runflat tires....of met zender om ze omlaag te houden.
En mensen leren het heel snel af als ze zien dat men er lekke banden van krijgt.
Flits-camera & zeg 230 euro boete vind ik ook prima.
Waarom hebben mensen nog steeds hun mobieltje vast? omdat de pakkans te klein is....
zou dat aanzienlijk hoger zijn dan zullen er meer mensen zich aan de regels houden.
Met je BSN&vingerafdruk inloggen op een voertuig voordat je kan rijden.
(Vracht)Auto's, motoren, (brom)fietsen etc, allemaal standaard (verplicht) uitgerust met een Dashcam (met gps) en onboard camera, die de beelden upload naar een centrale locatie waar de beelden gecontroleerd worden. en er op BSN beboet kan worden voor geconstateerde verkeersovertredingen.
Zou echt ideaal zijn... zullen nog maar weinig mensen zijn die de verkeersregels overtreden.
Laat ik het makkelijk voor je maken....