Triumph Speed Triple topic deel 54

Ik wil waarschijnlijk toch voor een low mount uitlaat gaan, maar weet nog niet echt wat. Een Mivv/Storm is nogal luidruchtig als ik 't zo lees, maar wel betaalbaar. Het liefst een Arrow low mount, maarja zie die maar eens te vinden.

Andere optie is zoeken naar een betaalbare akra demper en die zelf pas maken. Maar over 't algemeen zijn ook tweedehands akra's vrij prijzig:P
 
Ik wil waarschijnlijk toch voor een low mount uitlaat gaan, maar weet nog niet echt wat. Een Mivv/Storm is nogal luidruchtig als ik 't zo lees, maar wel betaalbaar. Het liefst een Arrow low mount, maarja zie die maar eens te vinden.

Andere optie is zoeken naar een betaalbare akra demper en die zelf pas maken. Maar over 't algemeen zijn ook tweedehands akra's vrij prijzig:P
Welke oplossing heb jij voor je kenteken plaat?
 
Ja hoor. Met stukje visdraad er achter langs zijn ze er zo af. Lijmresten met stickerverwijderaar of heel heet water en klaar. Was er met de Street RS in 5 min mee klaar. Op de MT 10 zaten ze geschroefd, nog makkelijker.

Zal ff topic vervuilen met een foto van die afgrijselijke rijstkoker van me, gewoon omdat het kan:

Bekijk bijlage 1513891
Effe europees tegengas geven :]O-)*O*
ktm.jpeg
 
Ik heb eens zo'n 1290R test gereden. Dat is echt super bruut. Zowat de lekkerste naked die ik ooit gereden heb.

Heb hem ook gereden, het zou een 2.0 worden of de MT 10. Vond het ook een heerlijke fiets en ondanks dat de remmen stukken beter zijn, hij bloedmooi is en hij onderin heerlijk sleurt vond ik de MT 10 op 1 of andere manier leuker, gekker. Komt ook door de sound denk ik, keer flink doorhalen en je voelt waant je op de M1 van Rossi.
Nu past een twin ook niet echt lekker bij me, kon ook geen vriendjes worden met de Tuono.
 
Ik wil waarschijnlijk toch voor een low mount uitlaat gaan, maar weet nog niet echt wat. Een Mivv/Storm is nogal luidruchtig als ik 't zo lees, maar wel betaalbaar. Het liefst een Arrow low mount, maarja zie die maar eens te vinden.

Andere optie is zoeken naar een betaalbare akra demper en die zelf pas maken. Maar over 't algemeen zijn ook tweedehands akra's vrij prijzig:P

T01-L01C_Speed_triple_1050_scarico_exhaust_sc_project_pot_echappement_silencieux_auspuff_tripl...jpg


SC Project. 380 euro. Prijs kwaliteit is super, staan garant voor dikke sound, meedere opties en E keur. Foto is een 2008-2010 maar hij is er ook voor jouw model.
 
Ik heb op mijn Speedy van 2008 een Leo Vince demper, bedoeld voor 2005-2007 model. Past perfect 👌
 
Die kon bij mij gewoon blijven zitten. Is dat anders bij eerdere type?
Tot 2007 zat hij in de linkpipe onder je rechter voetsteun.
Vanaf 2007 zit hij in de voorbochten onder het blok.

Voor 2007 moet je bij een low mount demper dus een linkpipe hebben voorzien van lambdasonde aansluiting.
 
Tot 2007 zat hij in de linkpipe onder je rechter voetsteun.
Vanaf 2007 zit hij in de voorbochten onder het blok.

Voor 2007 moet je bij een low mount demper dus een linkpipe hebben voorzien van lambdasonde aansluiting.
Bij mij zat er een gat in voor die sonde, maar die zit dan direct onder het frame en kan 'm niet gebruiken. Dus er wordt gebruik gemaakt van de sonde die al in de standaard pijpen zitten
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan