LulKoek
koekoek
bij de nieuwe 890 zit de verwarmde handvaten controle in het menu van de software zoals het was bij de 1.90 modellen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die schakelaar op het stuur was niet zo'n briljant idee. Beter gezegd, de uitvoering van hoe dat snoerke erop is aangesloten.bij de nieuwe 890 zit de verwarmde handvaten controle in het menu van de software zoals het was bij de 1.90 modellen
Dat is beter. Ik vind dat losse kastje op mijn 790 zo goedkoop ogen . Het werkt verder wel super.bij de nieuwe 890 zit de verwarmde handvaten controle in het menu van de software zoals het was bij de 1.90 modellen
Ligt er aan hoe hoog je eigen massa zit!Die paar kg boeit ook niets. De roterende massa in het blok is 20% meer geworden. Dat zit laag dus merk je niets van.
Als 1kg of 8kg zo belangrijk is kan ik beter zelf wat gaan afvallen
Rottweiler performance heeft de oude Adventure 790 gewogen en toen de 890 Rally, beide compleet volgetankt,. De 890 Rally bleek lichter te zijn: 466,6 lbs (211,6 kg, volgetankt inclusief alle vloeistoffen) tegenover 469 lbs (212,7kg) van de 790 Adventurehet gewicht van de 890 nat is maar 1kg zwaarder dan de 790 nat
dit is omdat in de euro5 de motor nat gewogen word
was bij de euro4 790 nog droog
dus geen 8 kg zwaarder maar 1kg
allemaal te vinden op de adv rider forum
Parallel World (790/890) | Adventure Rider (advrider.com)
heb nog niet gereden op de rallyDie paar kg boeit ook niets. De roterende massa in het blok is 20% meer geworden. Dat zit laag dus merk je niets van.
Als 1kg of 8kg zo belangrijk is kan ik beter zelf wat gaan afvallen
we zullen wel zienGefeliciteerd met de aankoop!
De 790 bevalt mij erg goed dus voorlopig geen andere. Ik merkte wel dat hij erg graag afslaat vooral bij offroad. De 890 zou daarin veel beter moeten zijn.
Dat afslaan was mij ook al opgevallen. Met name als je bijvoorbeeld heel krap, de motor afschuinend zonder rem, gaat draaien. De reden dat KTM voor een zwaarder vliegwiel heeft gekozen kan ook zijn door de Euro 5 norm nóg armer staat afgesteld en zonder zwaarder vliegwiel, nóg vaker zou afslaan.Ik merkte wel dat hij erg graag afslaat vooral bij offroad. De 890 zou daarin veel beter moeten zijn.
netjes, geraak er zelf niet uit welk ik zou willen van bagage, denk aan swmotech (wegens makkelijk afneembaar panniers) met Kriega soft tassen erbij of gewoon de swmotech SLC met de softbags 15L want heb oon een topbag Kriega 18 liter.... Dilemma's dat een mens kan hebben..Bekijk bijlage 1573208
Toch behoorlijk breed wanneer ze op de motor zijn gemonteerd. Maar ik ben er blij mee.
In één tas past mijn tentje, slaapzak, luchtbed en opblaaskussen. En dan is er nog wat ruimte voor kleine spulletjes.
Bekijk bijlage 1573209
Dan heb ik nog 34 liter over voor al het andere. Meer dan genoeg ruimte dus!
Ik moet eigenlijk een andere veer achter laten monteren. Zonder bagage ben ik al te zwaar.nu de veering meer ingereden is 290 km non ofroad met de rally veering
voelt zachter met keine bobbels of hobbels
heb nog niks gedaan met de schroeven op de veering
moet mijzelf nog dieper induiken op de settings
rijd meestal de standaart settings
en verander meestal de veer achter zwaarder voor de bagage
verder niks
Is die al op 270mm gezetnu de veering meer ingereden is 290 km non ofroad met de rally veering
voelt zachter met keine bobbels of hobbels
heb nog niks gedaan met de schroeven op de veering
moet mijzelf nog dieper induiken op de settings
rijd meestal de standaart settings
en verander meestal de veer achter zwaarder voor de bagage
verder niks
deze was al tipi tenen, dus 270mmIs die al op 270mm gezet
Of nog steeds 240mm
Met de 790 R Rally begreep ik dat die op 240 uitgeleverd werd
En na aanpassing pas op 270 zat.
Merk je wel verschil tussen de vering 790 en de 890
En vind je dat er veel verschil is wat het blok betreft?
Veel plezier er mee
Januari zal ik bestellen, ... eerst zien wat die van ons onder de boom steekt ;-) zullen zachte tassen worden 9/10Ik heb zelf de Bumot rekken (met toolbox)
met zachte tassen en alu koffers
(passen allebei op dezelfde rek)
790 stuur is 82cm geloof ik?
Heb niet het idee dat die heel breed is met de zachte tassen!
Met de alu koffer kun je kiezen uit drie breedte maten.
Zachte extramada tassen
35L / 31L – Width 92 cm
Evo defender alu koffers
35L / 31L – Width 92 cm
· 40L / 36L – Width 98 cm
· 45L / 41L – Width 104 cm
Bij komend voordeel is als je off-road rijdt zonder tassen maar ook met zachte tassen
Dat als je omvalt dat je minder schade hebt aan de achterkant van de motor en uitlaat demper.