Vandaag in tweede woning gearriveerd en mijn 790 Adventure R na 5 maanden van onder zijn cover gehaald : banden opgepompt , sleutel in contact, 1 seconde de startknop ingedrukt ... draait als een lier ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag in tweede woning gearriveerd en mijn 790 Adventure R na 5 maanden van onder zijn cover gehaald : banden opgepompt , sleutel in contact, 1 seconde de startknop ingedrukt ... draait als een lier ....
Ik dacht dat je de 790 verkocht had?Vandaag in tweede woning gearriveerd en mijn 790 Adventure R na 5 maanden van onder zijn cover gehaald : banden opgepompt , sleutel in contact, 1 seconde de startknop ingedrukt ... draait als een lier ....
Ja, dat dacht ik ook, maar de redding kwam uit een onverwachte hoek : mijn bruid sinds 40 jaar, die me dus een beetje kent, overtuigde me (met verbluffend gemak) om hem toch maar te houden.Ik dacht dat je de 790 verkocht had?
gefelisiteert met uwe 40 jaar egaJa, dat dacht ik ook, maar de redding kwam uit een onverwachte hoek : mijn bruid sinds 40 jaar, die me dus een beetje kent, overtuigde me (met verbluffend gemak) om hem toch maar te houden.
Hij is nog helemaal nieuw, aangepast aan mijn wensen en formaat, en ik verlies er een hoop geld op.
Dus, wie ben ik om dan ”neen” te zeggen.
Jammer alleen dat ze een vermogen vragen voor een klein beugeltje. Typisch TouratechIn plaats van de carterbescherming te vervangen kun je er ook voor kiezen de bestaande te verstevigen. Zo houdt je wel de originele looks.
Deze, van Touratech, heb ik recentelijk gemonteerd.
Als je toch een vermogen uitgeeft aan een 890 Rally.Jammer alleen dat ze een vermogen vragen voor een klein beugeltje. Typisch Touratech
Dan kan je er maar beter een echte skidplate onderzetten ipv deze halfbakken Touratech oplossingAls je toch een vermogen uitgeeft aan een 890 Rally.
ik zou niet gaan voor de mw mowtech omdat de plaats van waar je de standaart noet opbokken teveel naar buiten zitIk zou niet snel een carbon plaat nemen. Een paar harde impacts en het scheurt of delamineerd. En je kan het niet fixen. Een alu plaat kan je nog terug rammen met een hamer als dat nodig is. En eigenlijk wil je ook niet dat een vervangende skidplate op het blok wordt gemonteerd.
Die van Bumot lijkt een ander punt op de voetsteunen te pakken. Waardoor mogelijk de ktm middenbok nog werkt, ze geven zelfs aan dat de sw motech middenbok werkt. Helaas oogt deze skidplate wel erg lomp.
Voorlopig heeft mijn originele nog geen klappen gehad. Dus ik kijk wel even aan hoe die het houdt tijdens met trip in april. Kan daarna nog altijd een betere zoeken.
Edit: ik zie nu pas dat je de alu skidplate van Rade Garage bedoeld