Jup, dat gaat nog een leuk gevecht worden. Mocht ‘t niet lukken dan gooi ik ‘m net zo lang tegen een muur, tot hij blijft plakken.Leuke spaghetti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jup, dat gaat nog een leuk gevecht worden. Mocht ‘t niet lukken dan gooi ik ‘m net zo lang tegen een muur, tot hij blijft plakken.Leuke spaghetti
Jup, dat gaat nog een leuk gevecht worden. Mocht ‘t niet lukken dan gooi ik ‘m net zo lang tegen een muur, tot hij blijft plakken.
Voor de street triple weet ik het niet, maar ik weet toevallig van iemand met een Tiger 800 dat de 20.000km beurt zo rond de €600 was. Dit was bij een Triumph dealer. Vermoedelijk ligt een Street triple daar niet ver vanaf.Goedemiddag mede liefhebbers,
Altijd veel meegelezen en natuurlijk al heel veel info gevonden op dit mooie forum.
Echter kan ik nergens terug vinden wat de kosten van een grote 20k beurt mogen zijn.
zie heel veel bedragen voorbij komen en zelf al wat rond gevraagd.
is er iemand die hierop een antwoord kan geven? Of mogelijk een goed adres heeft waar ik dit kan laten doen? Woonachtig in Limburg maar een stuk rijden voor de beste prijs/kwali is geen probleem.
alvast dank,
Zal inderdaad rond die prijs liggen, afhankelijk of, en hoeveel kleppen er daadwerkelijk gesteld moeten worden.Voor de street triple weet ik het niet, maar ik weet toevallig van iemand met een Tiger 800 dat de 20.000km beurt zo rond de €600 was. Dit was bij een Triumph dealer. Vermoedelijk ligt een Street triple daar niet ver vanaf.
Bel de dealer of specialist even. Vaak heb je meer dan alleen de standaard beurt. Bandjes, remblokjes, zaken die specifiek in jouw geval spelen. De beller is echt sneller.Goedemiddag mede liefhebbers,
Altijd veel meegelezen en natuurlijk al heel veel info gevonden op dit mooie forum.
Echter kan ik nergens terug vinden wat de kosten van een grote 20k beurt mogen zijn.
zie heel veel bedragen voorbij komen en zelf al wat rond gevraagd.
is er iemand die hierop een antwoord kan geven? Of mogelijk een goed adres heeft waar ik dit kan laten doen? Woonachtig in Limburg maar een stuk rijden voor de beste prijs/kwali is geen probleem.
alvast dank,
Ik heb een R uit 2013 die weg zou mogen.... Staat niet actief te koop ofzo...29-30-31 Mei Portimao .
Vriend van me zoekt overigens nog een Street Triple R 2013 of later (maar vanwege budget gaat een '17 of later niet passen verwacht ik), heeft iemand toevallig nog wat te koop staan?
Staat ‘m goed!Van de week mijn nieuwe uitlaat binnengekregen en gemonteerd. Wat een verschil aan geluid maar vooral ook gewicht! Nieuwe uitlaat weegt ongeveer 1/4 van de originele dubbele setup.
Komend weekend de bellypan nog wat aanpassen en dan kan die er ook weer onder
P.s. iemand poets tips voor dit soort staal? (Geanodiseerd staal)
Staat ‘m goed!
Kwam dat logo standaard? Ik had er namelijk specifiek om gevraagd, en na 3 mails kreeg ik er als nog 1 zonder logo. Teruggestuurd, ook omdat het lasje van de db-killer gelijk afbrak. Daarna stuurde ze een foto voor goedkeuring en hadden ze er het nieuwere STR logo opgezet.. Uiteindelijk allemaal goedgekomen, maar wel een typisch Italiaans verhaal.
Ik kom er al meer dan 10 jaar en heb er alleen maar goede ervaringen mee.Wat zijn de recente ervaring met Brabant motors? Lees oudere slechte ervaringen. Maar kan niets nieuws vinden. Gaat dan om de 20k beurt die ik daar wil laten doen
Wat zijn de recente ervaring met Brabant motors? Lees oudere slechte ervaringen. Maar kan niets nieuws vinden. Gaat dan om de 20k beurt die ik daar wil laten doen
De reputatie van de ouwe is niet best. Maar volgens mij is Joris een prima techneut en kan je daar best mee praten. Ik heb dichterbij een goed adres, dus houd het daar bijIk laat mijn motor er ook servicen, ik kan niks anders dan positief woorden over deze mensen spreken. Er worden goede prijzen gerekend en je wordt elke keer zeer persoonlijk geholpen.
Stuur maar een pm met prijs/specs/foto’s, dan kan ik het doorgevenIk heb een R uit 2013 die weg zou mogen.... Staat niet actief te koop ofzo...
Nee, ik heb ‘m nog in de doos zitten. Ik had je er op gewezen. Maar op hun website en op alle afbeeldingen die ik op internet kon vinden heeft dat ding geen logo, dus vroeg me af of ze het na mijn verzoek nu standaard zijn gaan doen.Ja heb er niet specifiek om gevraagd dus zullen ze standaard doen? Heb je deze er ook onder zitten?
Even ervaringsvraagje, ik zit te twijfelen om kabel wissellen of alleen het deel dat buiten het frame hangt te verleggen. Is de kabelboom makkelijk te doen of moet je nog meer verwijderen dat wat ik zo op je foto zie (me daytona staat er nu ook ongeveer zo bij)....
Dit weekend bezig geweest met het vervangen van mijn kabelboom. Leuk karwei, vooral wanneer je erachter komt dat je een 2012 boom hebt ontvangen en een aantal connectors anders zijn.. Gelukkig alles, op de koplampen na, weer alles aan weten te sluiten. Volgend weekend kijken of ‘ie start.
.....
Weet je allereerst zeker dat die kabelboom hetzelfde is? Wellicht weet je het door de ervaring van anderen en ik heb ze niet goed vergeleken in de service manual, maar het zou zonde zijn erachter te moeten komen dat het niet zo is.Even ervaringsvraagje, ik zit te twijfelen om kabel wissellen of alleen het deel dat buiten het frame hangt te verleggen. Is de kabelboom makkelijk te doen of moet je nog meer verwijderen dat wat ik zo op je foto zie (me daytona staat er nu ook ongeveer zo bij)
Achterliggend is het dat op om de een of andere reden Triumph het wijs achte om de relais en spanningsregelaar aan de kuip te hangen bij daytona's. Dus als je dan circuitkuipen heb moet je voor alles ook weer een plek vinden. Nou is onder de tank wel een fijne plek voor het spul. Dan heb je 2 optie's:
- originele boom verleggen en knippen waar je ruimte problemen heb.
- Street triple kabelboom van dezelfde jaar serie gebruiken, is in principe plug and play.
Het aller belangrijkste bij een kabelboom vervangen is het netjes vlak afknippen of snijden van de trekbandjes die je geplaatst hebtWeet je allereerst zeker dat die kabelboom hetzelfde is? Wellicht weet je het door de ervaring van anderen en ik heb ze niet goed vergeleken in de service manual, maar het zou zonde zijn erachter te moeten komen dat het niet zo is.
Mbt moeilijkheidsgraad: ik ben er 1 goede middag mee bezig geweest en als ik ‘t nog een keer zou doen, dan kan het in een paar uurtjes. Eindelijk zijn er eigenlijk nauwelijks plugs die meermaals voorkomen, op oa die van de injectoren na, maar ook die vallen uiteindelijk allemaal ‘vanzelf’ op hun plek. Het is vooral zorgen dat alles weer netjes op zijn plek zit, zodat de airbox en tank weer gewoon passen.
Als ‘t om 2 onderdelen gaat, dan zou ik ze verlengen. Ik moest 1 stekker solderen en dat kostte me misschien 5 minuten.
Welke ga je precies bestellen? Vaak staat het in de omschrijving erbij voor welke stuurmaten ze geschikt zijn.Heren ik heb een vraag over de adapters van een bar end mirror. Ik wil ze van Puig gaan bestellen voor m’n striple 2008. Weet iemand of die er zo op kunnen of moet er aparte adapters bij besteld worden en zoja, welke maten zouden dat zijn?
Klopt, je hebt gelijk. Ik heb weliswaar nog niet heel veel verstand er van omdat ik pas net een 3 maandjes de motor heb.Welke ga je precies bestellen? Vaak staat het in de omschrijving erbij voor welke stuurmaten ze geschikt zijn.