Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij loopt vast in de binnenzijde. Als ik hem wat losser zet dan draait de spiegel met m’n gas mee.Raakt die daar nog dan, of loopt hij vast aan de binnenzijde?
Dan is de spiegel adapter te groot en loopt hij dus vast in de gasbuis. Dan is het of de adapter aan de buitenzijde iets afhalen of de gasbuis aan de binnenzijde iets weghalen.Hij loopt vast in de binnenzijde. Als ik hem wat losser zet dan draait de spiegel met m’n gas mee.
Mocht het inderdaad weer kunnen en omgeving Nijmegen dan ben ik erbijHey allemaal! Ik zat te denken dat het me ontzettend gaaf lijkt om begin van de zomer (rond Mei) een Street/Speed meetup + gezamelijke rit te organiseren. Nou weet ik niet of ik de enige ben die hier enthousiast van wordt dus was ik benieuwd hoeveel van jullie hier wel zin in hebben! Dus mocht je het leuk vinden laat het dan even weten als er genoeg animo is lijkt het me leuk om dit door te zetten!
(Sidenote; even uitgaand dat het allemaal kan/mag met de dan huidige coronomaatregelen.)
Vraagje, passen street triple R wielen (incl schijven) van een '08 op een 1e gen Daytona?
2e vraag, het linksysteem van de Daytona (1e gen 675) is stuk, allebei de busjes waar de naaldlagers omheen draaien zijn beschadigd (aan een zijde gecorrodeerd, andere zijde ingeslagen door een defect naaldlager). Is dat hetzelfde bij een street triple en heeft iemand hier toevallig nog wat liggen?
Super bedankt voor je reactie!! Heb je veel plezier van de upgrade? Als in mooier aanzuig geluid? En de powercommander er ook tussen gezet?Welkom, en om je vraag te beantwoorden: de inlaatkelken zijn hetzelfde voor de '20 als voor de 2017-19.
Venturi Systems heeft ze ook voor het '20 model op de website staan en dat is hetzelfde type als voor de eerdere bouwjaren.
Ik heb die zelf in mijn 2017 RS
ga je die fles leeggooien in de tank?
Bij de SC1-R zit hier een soort wazige, vaste db killer in waarover de demper heen schuift. Dit ivm euro 4/5. Geluid is dikke prima, de mijne had met deze demper en DNA filter 125 pk aan het wiel. Met een full system SC1-R met lange demper en bocht tik je lachend de 130 aan en stijgt je koppel ook flink.aha top ik heb nu een DNA filter en de kelken in bestelling, PCV komt er ook nadat ik de 1000km beurt heb afgerond. Moet alleen nog een leuke redelijk beschaafde uitlaat vinden zonder de katalysator idd! Ik zag de SC1-R van sc project die wel mooi is. Maar dan moet ik eerst even de arrow slijten
hoe zit de katalysator er in?? Gewoon in de complete pot waar de eind demper aan zit neem ik aan?