Ik ken het, 104 kilo..Mooi te horen van de vering maar ik wil deze sowieso nog laten aanpassen. Ik ben niet de lichtste en kleinste persoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ken het, 104 kilo..Mooi te horen van de vering maar ik wil deze sowieso nog laten aanpassen. Ik ben niet de lichtste en kleinste persoon.
Ik heb vier motorpakken, elk hoort bij het gewicht naarmate het seizoen vordert.Dat stoppen met wegen had ik ook beter kunnen doen bij 101.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de bridgetone V02 3LC?
haha, ik heb er een op maat besteld, dus ik zit gelukkig goedIk heb vier motorpakken, elk hoort bij het gewicht naarmate het seizoen vordert.
Maat 56 aan het begin, maat 54 .. 52.. 50.. en weer maat 56 aan het eind.
TD slick warmt erg makkelijk op en is veel minder gevoelig voor heat cyclus.Reden voor de td slick is dat deze een groter temperatuur bereik heeft een reguliere slick alleen werkt boven een bepaalde temperatuur. Haal je die temperatuur niet in de band dan word het een gevaarlijk uitstapje. Zo heb ik het tenminste begrepen.
De talent cup reed in 2010~2012 volgens mij ±1.46 opFf gegoogled: loris baz en tom sykes reden in 2014 1:34s op Almeria, sykes reed in 2019 een 1:35 op Assen. Dus omgerekend naar de tijd van Ferry op Almeria zou de TD Slick goed moeten zijn voor een 1:44 op Assen met snelle Ruskenhoek.
Corsa'sDe talent cup reed in 2010~2012 volgens mij ±1.46 op Diablo Rosso's.
Corser deed ook verlijkbare tijden (1:44 Assen) op Metzeler K3's. Dat is vergelijkbare compound als TD.Ff gegoogled: loris baz en tom sykes reden in 2014 1:34s op Almeria, sykes reed in 2019 een 1:35 op Assen. Dus omgerekend naar de tijd van Ferry op Almeria zou de TD Slick goed moeten zijn voor een 1:44 op Assen met snelle Ruskenhoek.
Ik stond met een Talent Cup rijder te praten in Cartagena 2012.Corsa's
Even voor de duidelijkheid;Ik dacht dat de Diablo er net even eerder was??
Inmiddels versie IV uit, ben benieuwd hoe die zich verhoud tot een Corsa Rosso II.
En dan hebben we ook nog de Supercorsa.
De keuze is reuze.
Ik raak inderdaad snel in verwarring bij Pirelli.Even voor de duidelijkheid;
Diablo Rosso III (nu IV) = Sportband
Diablo Rosso Corsa II = Straat/circuitband (50/50%)
Diablo Supercrosa SP = Raceband met straatcompound
Diablo Supercorsa SC = Raceband met racecompounds (SC/ SC2)
Talentcup reed met de oude Diablo Rosso Corsa's.
Maar ze vallen allemaal dus onder de Diablo familie.
Wat precies de voordelen zijn van de nieuwe Diablo Rosso IV vraag ik me ook af. Ik vind de Rosso III namelijk al een erg goede band.Ik raak inderdaad snel in verwarring bij Pirelli.
Print screen en als bureaublad achtergrond.Ik raak inderdaad snel in verwarring bij Pirelli.
Zo is het toch het geval bij elke nieuwe band ?Wat precies de voordelen zijn van de nieuwe Diablo Rosso IV vraag ik me ook af. Ik vind de Rosso III namelijk al een erg goede band.
Volgens Pirelli is de Diablo Rosso 4 is ontwikkeld voor de motorrijder met een zogenaamde "dynamische" rijstijl.
Ik denk op basis daarvan dat ze het inzetgebied van de band nog iets willen vebreden. Misschien nog wat betere prestaties in de regen?
Aangezien we hier in het circuitbanden-topic zitten zijn we hier natuurlijk vooral benieuwd naar de prestaties op het circuit.Zo is het toch het geval bij elke nieuwe band ?
Er zit vast ergens iets van verandering in, of het voor ieder een verbetering is weet ik niet..
Kijk hier wel mee uit. Heb hierdoor een keer bijna hard op mijn snuffert gelegen met Bridgestones.Misschien wat lichtvoetiger op secundaire wegen, zodat deze dichter bij de Bridgestone S22 komt?
Dan is er ook meer reden voor zoveel sportief rubber in het assortiment.
Voor mij alleen maar Pirelli's.. hoewel de TD slick ook aantrekkelijk is.Kijk hier wel mee uit. Heb hierdoor een keer bijna hard op mijn snuffert gelegen met Bridgestones.
Doordat deze banden erg rond qua vorm zijn sturen ze lichtvoetig, maar is er ook minder edge grip dan bij puntige racebanden die meer een V-vorm hebben.
Klopt, ik denk dat ze qua circuitprestaties eerder zoiets zullen vermelden bij de supercorsa varianten..Aangezien we hier in het circuitbanden-topic zitten zijn we hier natuurlijk vooral benieuwd naar de prestaties op het circuit.
Pirelli zegt hier echter niets over dus schat ik dat de focus niet per definitie op het verbeteren van de circuitprestaties lag. Het is natuurlijk niet onmogelijk dat ook dit aspect verbeterd is bij een algehele vernieuwing.
Voor mij alleen maar Pirelli's.. hoewel de TD slick ook aantrekkelijk is.
Maar aangezien ik ook vijf keer bij de MAC Zandvoort rij moet ik ook banden met profel hebben.
Dus met een reservesetje velgen is het idee regenbanden en Supercorsa SC2.
Anders had ik wellicht regenbanden en de TD slick gedaan.
Dat klopt. Maar het kan zijn dat fabrikanten specifieke aandachtspunten vooral hebben willen verbeteren.Klopt, ik denk dat ze qua circuitprestaties eerder zoiets zullen vermelden bij de supercorsa varianten..
Ik doelde meer op het feit dat elke "nieuwe"band een verbetering is volgens de fabrikant