niks mis met chinees spul. Maar dan wel voor chinese prijzen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Om eerlijk te wezen. Ik mis niets aan deze motor qua vermogen om hier € 450,00 aan uit te geven. Voor mij is het gewoon een superbike op hoge poten. Ik heb zelf best wel veel circuit gereden. Maar durf best met de 1290 zo de baan op te gaan.Goed nieuws voor iedereen met een 1290 Adventure: de bekende tuner Druijff Racing kan onze ehm.. jullie motor ook perfect afstellen middels een ecu flash! In het MT-09/10 topic zijn ze lyrisch over hem, genoeg kunde aanwezig dus.
Kosten: €450 inclusief afstellen op de testbank.
Wie durft??
Precies dat, de hoeveelheid en de manier waarop het vermogen uit het blok komt is gewoon bijzonder goed!Om eerlijk te wezen. Ik mis niets aan deze motor qua vermogen om hier € 450,00 aan uit te geven. Voor mij is het gewoon een superbike op hoge poten. Ik heb zelf best wel veel circuit gereden. Maar durf best met de 1290 zo de baan op te gaan.
Eh, in mijn geval was er wél behoorlijk wat mis met dit Chinees spul... ook als die slijkweerder slechts 1 euro had gekost (wellicht zijn échte waarde) , zou hij afgebroken en dus nutteloos zijn geweest (en gevaarlijk voor achteropkomend verkeer).niks mis met chinees spul. Maar dan wel voor chinese prijzen
Hallo,
Hebben jullie ervaring met de site www.motea.com ? Ik wil daar een PUIG ruitje bestellen nu 66 EUR en eventueel deze valbeugels: Valbeugel Set voor KTM 1290 Super Adventure R / S / T 17-20 crashbar boven en onder oranje. Ze hebben ook valbeugels voor alleen onder en die kosten de helf (125 EUR OID).
Hebben jullie ervaring met deze site en voorral met valbeugels, (Puig ruitje zal wel niks mis mee zijn).
De 1090 beviel mij beter met proefrit dan 1190 zelfs dus daarom vorig jaar een 1090 2017 in duitsland gekocht, bevalt erg goed.Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee omdat ik misschien wel een 1090 wil gaan aanschaffen. Ik rijd al heel lang (o.a.) KTM en wordt erg blij van hun manier van motoren ontwerpen. Vooral het rijwielgedeelte, stuurgedrag en uitdagende gevoel dat ze er in leggen. Ik heb al heel lang een 640 Adventure die ik ook gebruik waar-ie voor gemaakt is zeg maar. Een 950/990 heeft lang boven aan m'n wishlist gestaan, diverse keren op gereden maar het is er nooit van gekomen om er een aan te schaffen. Ook daarbij dacht ik bij proefritten: dit is gaaf, hier word ik blij van.
Nu moet het er maar eens echt van komen, een beetje jonge 1090 dus. Waarom niet een 1190 of 1290. Dat is voor mij allemaal wat teveel denk ik. Vermogen van een 1090 lijkt me zat, al die elektronica is leuk maar ik ben toch vooral een doehetzelver. ABS prima maar de rest mag weg wat mij betreft. Dus het "minder is meer" idee achter de 1090 is voor mij perfect. Lichter, minder toeters en bellen, toch prima vermogen. Nou lees ik allerlei juichverhalen van het journalistengilde maar ik wil wel graag praktijkverhalen van "echte" mensen willen horen. Ik ga niet zwaar offroad rijden (daar is de 640 voor) hooguit af en toe een gravelpaadje. Dat kan met alles wel denk ik. Ik hou zowel van een beetje rondtokkelen door mooie gebieden (comfort, lekker zitten is dan belangrijk) als een potje flink sturen waar het kan, als ik in de stemming ben of in zo'n soort groep rijd. Snelweg mijd ik zoveel mogelijk. Ik vind de meeste Japanners te saai/karakterloos, BMW's idem en meestal spuuglelijk (ja sorry), Italianen heb ik wel een zwak voor maar er is nu niks jongs qua allroad op de markt wat me genoeg aanspreekt.
Kortom wie heeft een 1090 en wil hier wat praktijkervaringen over delen. (misschien al langs geweest hier maar het zijn 180 bladzijden over 4 modellen dus een beetje moeilijk zoeken). Of moet ik toch wat anders willen
ZEER GAAF.....Gisteren de pre-fliters binnen gekregen en gemonteerd.
Was vooral erg benieuwd hoe strak het zou aansluiten gezien er maar 1 bout in zit, maar door een hakje bovenaan past het geheel er erg strak in.
Bekijk bijlage 1597033
Waar zit je twijfel over de vering?Ik heb in het najaar een 1090 gekocht, na een proefrit op een 1190 vond ik de 1090 ook fijner. Lekker dik koppel onderin en genoeg vermogen bovenin, vond het verschil qua vermogen ook minder groot dan ik had verwacht. Enige puntje vind ik de vering, ik moet nog even goed ervaren of ik dat laat voor wat het is of toch voor bv hyperpro ga oid.
Tja, de KTM 790 Adventure R is een echte beauty, dat valt mee....BMW's idem en meestal spuuglelijk
Dat was destijds ook de conclusie van veel van de journalisten. Ik ben nog steeds heel blij met mijn keuze. Het is een heel veelzijdige motor, wendbaar, perfect voor buitenwegen maar ook 140 cruisen op de snelweg is heel comfortabel.Overigens vind ik de 1090 ook een dijk van een motor en reed-ie eigenlijk leuker dan mijn toenmalige 1290 SAS... alleen, ik hou wél van al die elektronische toeters en bellen....
Waarom zou je dat willen?Heeft iemand ervaring met een 45-tands tandwiel op de 1290 SAS ?
Kreeg afgelopen zomer een tip om dat eens te proberen.