Imitatie, dus. De schakelaar gaan nogal eens stuk omdat er tijdens het rijden gemakkelijk vocht in komt. De originele zijn inmiddels sterk verbeterd, maar de imitatie schakelaars worden nog steeds naar het oorspronkelijk model gemaakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het zit er op...functioneerd prima voor zo lang. Mocht ie het weer begeven, dan gaan we voor origineel!Imitatie, dus. De schakelaar gaan nogal eens stuk omdat er tijdens het rijden gemakkelijk vocht in komt. De originele zijn inmiddels sterk verbeterd, maar de imitatie schakelaars worden nog steeds naar het oorspronkelijk model gemaakt.
Waar zet je hem mee weg dan ? Mijne gaat helemaal tot de rand vol met V-Power ?Net ff de motor gestart, loopt gvd weer de carb door.
Vorig jaar al n keer gezeik mee gehad dan nu maar eens de vlotternaalden en zitting vervangen.
(starten deed ie iig wel,)
Yep! Heb ze er vorig jaar onder laten leggen. Niet dat mijn rijstijl zo is dat ik het uiterste vraag van deze banden, maar nog geen ene keer iets gevoeld dat wees op verlies van grip. Eveneens geen gevoel van enig stuurverlies.Iemand ervaring met de Pirelli de Angel GT II of Metzeler Roadtec 01 SE op de XJR?
Klinkt goed! Dank voor je reactie. Welke van de twee heb je eronder zitten? De Pirelli of de Metzeler? En waarom heb je voor die gekozen? Het is dezelfde fabrikant begrijp ik, maar zit wel verschil in karakter van de band lees ik her en der. Beiden krijgen sowieso erg goede reviews inderdaad, maar welke het beste bij me past wordt me niet helemaal duidelijk. Ben vooral een 'mooi weer'-rijder, die dag- en weekendtoertjes maakt met koffer en vriendin achterop. Voornamelijk lekker toeren, met af en toe een sportief bochtje waar kan. Stabiliteit (met meer belasting) en (bochten) grip in droge omstandigheden zijn voor mij dus het belangrijkst. Iets lichter sturen en snelle opwarmtijd is ook fijn, maar dat doen ze beiden wel geloof ik. Ben benieuwd wat jouw afwegingen hierin waren. Oh en helaas niet in de buurt van Nijmegen, maar heb zo mijn contacten in het oosten vh land om de bandjes erop te laten zetten. Dank voor de tip alsnog!Yep! Heb ze er vorig jaar onder laten leggen. Niet dat mijn rijstijl zo is dat ik het uiterste vraag van deze banden, maar nog geen ene keer iets gevoeld dat wees op verlies van grip. Eveneens geen gevoel van enig stuurverlies.
Heb voordat ik ze er op liet leggen veel reviews gelezen en er over nagevraagd bij verschillende specialisten.. allen positief. En mocht je in de buurt van Nijmegen wonen, het adres dat ze er op heeft gelegd was ruim €100 goedkoper dan Termaat, een Yamaha specialist.
Sorry, vergeten te noemen: heb de Pirelli's er op liggen. Toen ik mn (customized) XJR kocht zaten er een soort scrambler banden op en ik merkte daarbij toch behoorlijk veel (suizend) bijgeluid en vond m in bochten niet helemaal lekker voelen. In het navragen bij verschillende motorzaken naar wat voor band ik er het beste onder kon zetten kreeg ik meerdere malen te horen dat de GT Angel 2 erg goed zijn. En ben er dus over gaan lezen en las dus dat zowel stabiliteit, grip (op droog en nat wegdek), duurzaamheid en verbruik erg positief waren.. dus voor de Pirelli's gekozen. En er geen spijt van gehad.Klinkt goed! Dank voor je reactie. Welke van de twee heb je eronder zitten? De Pirelli of de Metzeler? En waarom heb je voor die gekozen? Het is dezelfde fabrikant begrijp ik, maar zit wel verschil in karakter van de band lees ik her en der. Beiden krijgen sowieso erg goede reviews inderdaad, maar welke het beste bij me past wordt me niet helemaal duidelijk. Ben vooral een 'mooi weer'-rijder, die dag- en weekendtoertjes maakt met koffer en vriendin achterop. Voornamelijk lekker toeren, met af en toe een sportief bochtje waar kan. Stabiliteit (met meer belasting) en (bochten) grip in droge omstandigheden zijn voor mij dus het belangrijkst. Iets lichter sturen en snelle opwarmtijd is ook fijn, maar dat doen ze beiden wel geloof ik. Ben benieuwd wat jouw afwegingen hierin waren. Oh en helaas niet in de buurt van Nijmegen, maar heb zo mijn contacten in het oosten vh land om de bandjes erop te laten zetten. Dank voor de tip alsnog!
Heb hem in t nieuwe forum in de OP gezetNieuwe uitlaten er op gezet
Ergens op de 2e maasvlakteons bedrijf is onlangs overgenomen ben wat aan het heen en weer rijden kwam ik dit tegen die Mogas heeft ook overal fans
Dankje nogmaals. Klinkt erg goed! Geïnspireerd door jou heb ik gisteren ook even een belrondje gedaan naar dealers. Daar kwam iedereen toch uit op de Bridgestone T31 (of de net verschenen T32) of Michelin Road 5. Vooral omdat van beide een GT versie is met steviger carcas. Was gezien het hogere gewicht van de XJR sowieso al het advies, maar omdat ik met vriendin en topkoffer rij kon het al helemaal geen kwaad. Het viel me wel op dat de verhalen verder erg uiteen liepen. De een zei dat de Michelins erg cup-gevoelig zijn, waar de ander juist direct naar de Bridgestones wezen ivm patroon. Zelfde met de opwarmtijd, ook erg wisselend.Sorry, vergeten te noemen: heb de Pirelli's er op liggen. Toen ik mn (customized) XJR kocht zaten er een soort scrambler banden op en ik merkte daarbij toch behoorlijk veel (suizend) bijgeluid en vond m in bochten niet helemaal lekker voelen. In het navragen bij verschillende motorzaken naar wat voor band ik er het beste onder kon zetten kreeg ik meerdere malen te horen dat de GT Angel 2 erg goed zijn. En ben er dus over gaan lezen en las dus dat zowel stabiliteit, grip (op droog en nat wegdek), duurzaamheid en verbruik erg positief waren.. dus voor de Pirelli's gekozen. En er geen spijt van gehad.