Triumph Speed Triple topic deel 54

Ik las dat mensen naar een paddockstand zochten. Op MP staat er eentje te koop. Ik ben niet de verkoper overigens.;)

*SPAM*
*SPAM*

Let wel op dat deze geen wieltjes heeft.
Hierdoor zal de motor nog een stuk naar achteren gaan bij het opbokken.
Dat kan in sommige gevallen onpraktisch zijn.
 
Zijn er hier nog mensen die hun speed triple in de verkoop hebben?
Ben in de markt voor eentje van bouwjaar 2005-2011, budget tot +-6000 of weet iemand er nog een goeie staan dan hoor ik het graag!
 
Zijn er hier nog mensen die hun speed triple in de verkoop hebben?
Ben in de markt voor eentje van bouwjaar 2005-2011, budget tot +-6000 of weet iemand er nog een goeie staan dan hoor ik het graag!
Opvolgvraag:
In mijn zoektocht kom ik best wat Engels geïmporteerde motoren tegen, is hier een oorzaak van dat veel triumphs specifiek vanuit Engeland hierheen gehaald worden?
Ik heb zelf een slechte ervaring met een Italiaanse import gehad dus heb zelf het liefst een origineel Nederlandse fiets.
 
Opvolgvraag:
In mijn zoektocht kom ik best wat Engels geïmporteerde motoren tegen, is hier een oorzaak van dat veel triumphs specifiek vanuit Engeland hierheen gehaald worden?
Ik heb zelf een slechte ervaring met een Italiaanse import gehad dus heb zelf het liefst een origineel Nederlandse fiets.
Mijn triple is van origine italiaan. Wel volledig ingevulde boekjes en herleidbare kmstand.
Mijn vorige triple was een engelsman. Ook volledige boekjes.

je kan pech hebben met import fietsen, maar ook met NL fietsen. Echter is de kans dat er met km standen gerommeld is groter als de motor zonder papieren uit het buitenland komt.

sowieso altijd een motor kopen met herleidbare onderhoudsgeschiedenis.

triumphs uit engeland zijn doorgaans iets goedkoper, vandaar.
 
Weet wel dat in Engeland een motor die total loss is verklaard niet opgeknapt mag worden om zo weer de weg op te komen. Die gaan dus allemaal richting export, o.a. naar Nederland. Hier kennen wij een dergelijke regel niet. Een import machine vanuit Engeland zou ik heel goed na laten kijken door een keurmeester!
 
Wie kan mij helped met het volgende:
Ik heb geen boordgereedschap bij mijn triple, nu wil ik een haaksleutel kopen om de ketting te stellen maar ik kom er niet achter welke maat die moet zijn. Weet ook niet of dat heel precies moet passen? Webshops geven de maat weer of vage omschrijving als "geschikt voor veel Triumphs"
Is voor de 955i.
 
Hi all, Ik heb een Speed Triple R uit 2012 met een 3 in 1 Arrow Lowboy uitlaat. Schitterend geluid maar ivm met de toenemende controles in NL en buitenland ben ik eigenlijk op zoek naar een andere demper, met DB killer en E-Keur. Heeft iemand tips, of misschien zelfs nog een demper in de aanbieding ?
 
Wie kan mij helped met het volgende:
Ik heb geen boordgereedschap bij mijn triple, nu wil ik een haaksleutel kopen om de ketting te stellen maar ik kom er niet achter welke maat die moet zijn. Weet ook niet of dat heel precies moet passen? Webshops geven de maat weer of vage omschrijving als "geschikt voor veel Triumphs"
Is voor de 955i.
Dit is em:


het probleem is niet de grootte van de sleutel, maar de dikte. een gemiddelde C-sleutel past niet omdat ie te dik is.
 
Dit is em:


het probleem is niet de grootte van de sleutel, maar de dikte. een gemiddelde C-sleutel past niet omdat ie te dik is.
En anders de (Ste)/(D)ealer? Gereedschap: Kettingspan Haaksleutel

Een lokale dealer zou hem ook wel verkopen denk ik..

:W:W:W
 
Hi all, Ik heb een Speed Triple R uit 2012 met een 3 in 1 Arrow Lowboy uitlaat. Schitterend geluid maar ivm met de toenemende controles in NL en buitenland ben ik eigenlijk op zoek naar een andere demper, met DB killer en E-Keur. Heeft iemand tips, of misschien zelfs nog een demper in de aanbieding ?

Heb hem niet in de aanbieding, maar rij zelf met een HP Corse Hydroform en die heeft een E-keur. Tenminste, als je de std. db-killer erin laat dan :9.

Er wordt ook nog een andere db-killer bij geleverd, ik noem het maar een 'race' db-killer. Die dempt dus minder dan die E-gekeurde en is wat mij betreft nog dik binnen de aso-norm. Maargoed, word je gemeten dan ben je waarschijnlijk nog de pineut.

Geen idee hoe hard de arrow klinkt overigens dus heb geen vergelijkingsmateriaal.
 
Dit is em:


het probleem is niet de grootte van de sleutel, maar de dikte. een gemiddelde C-sleutel past niet omdat ie te dik is.

Vroeg me altijd al af waar dat ding voor diende 8)7
 
Wie kan mij helped met het volgende:
Ik heb geen boordgereedschap bij mijn triple, nu wil ik een haaksleutel kopen om de ketting te stellen maar ik kom er niet achter welke maat die moet zijn. Weet ook niet of dat heel precies moet passen? Webshops geven de maat weer of vage omschrijving als "geschikt voor veel Triumphs"
Is voor de 955i.
 
Hi all, Ik heb een Speed Triple R uit 2012 met een 3 in 1 Arrow Lowboy uitlaat. Schitterend geluid maar ivm met de toenemende controles in NL en buitenland ben ik eigenlijk op zoek naar een andere demper, met DB killer en E-Keur. Heeft iemand tips, of misschien zelfs nog een demper in de aanbieding ?

Zelf de dubbele Akra, ik vindt ze een mooi geluid geven zonder killers (diep maar niet hard), met killers is het net zoals de standaard uitlaat, misschien iets luider.

SC-Project heb ik ook goede ervaringen mee (Street), klinken ook erg leuk met een killer in en is gekeurd (staan op de website meerdere types). Klinken wel wat harder dan de standaard, maar wel legaal en met killer (ook niet overdreven met de killer in, maar zonder erg brutaal). En het mooie is, de prijzen zijn erg tof, goede kwaliteit ook (mijn mening).

Vindt überhaupt de Speed redelijk tam klinken, zeker vergeleken met mijn Street, dat is wel iets wat ik mis :(

20210329_173331.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wie kan mij helped met het volgende:
Ik heb geen boordgereedschap bij mijn triple, nu wil ik een haaksleutel kopen om de ketting te stellen maar ik kom er niet achter welke maat die moet zijn. Weet ook niet of dat heel precies moet passen? Webshops geven de maat weer of vage omschrijving als "geschikt voor veel Triumphs"
Is voor de 955i.
Ik heb eventueel wel een setje voor je, erfenis van m'n vorige triple.
DSC_2658.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan