Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
misschien bij https://powerhouse.ukVoor de nieuwe remklauw zoek ik vier gehoekte o-ringen, 28mm buiten, 24mm binnen en 3mm dik. Locale motorzaak had niets. Iemand nog een tip?
Wat bedoel je met gehoekte o-ringen?
Vierkante doorsnee? Wordt normaal enkel statisch gebruikt.
Electronic Catalog - Trelleborg Sealing Solutions
www.trelleborg.com
Als ik het goed heb zijn de O-ringen in remklauwen van nature niet vierkant maar aan één zijde scheef. Ik heb eens een Brembo remklauw gereviseerd en daar voelde je met de nieuwe ringen al een opstaande rand aan één zijde van de groef.
Dus ik ben bang dat je echt de specifieke ringen voor jouw klauw moet gaan zoeken... Correct me if I'm wrong.
Hoe worden de cups naar binnen getrokken als ze helemaal vierkant zijn?Correcting you
Hartstikke vierkant.
Jammere is dat er dus maar eentje een scheurtje heeft.
Idem hier, had ook nog geen rijbewijs toen ik voor de motor ging kijken. Maar toen ik hem zag, en er 5 seconden op gezeten had, wist ik al dat ik hem zou kopen !Ohja, proefrijden.... toen ik ging kijken bij mijn motor (ik was al verkocht natuurlijk ) had ik mijn rijbewijs nog niet. Maatje van wel, die deed een rondje. Hij de ballen verstand van motoren...rijdt nu GSXR1000 (dus). Motor stond bij de handelaar aan de oplader (clue gemist). Rondje gereden en gekocht. Hij terug vanuit Hengelo naar Gouda.... toen kwam ook lekkende KVS reservoir aan het licht en slippende koppeling. En later natuurlijk 'is de accu misschien niet oke?'.
Hoe worden de cups naar binnen getrokken als ze helemaal vierkant zijn?
Kort zoeken op het internet lijkt vierkante ringen te bevestigen, Tinne.
Vind je wat je zoekt?
Hoe worden de cups naar binnen getrokken als ze helemaal vierkant zijn?
Dat klinkt als hele rare verhoudingen. Welk merk is je caliper?
Ik denk dat er twee manieren zijn, óf een seal die van tevoren al 'scheef' is gemaakt óf een vierkante seal die tegen een scheve uitsparing wordt gedrukt, zoals in deze link: Seals. Jij hebt dus denk ik de tweede variant.Komt toch door inknijpen hendel=druk, remzuiger naar buiten, hendel los=geen druk is remzuiger weer terug. Toch?
Slopen is kopen, zeg ik altijd als iemand iets komt proberen.
Zelf met een HM1200S (die met monoblocs aan de voorkant) tijdens proefrit gehad, ik kwam van een 998, dus verkoper zei, let even op bij eerste keer remmen, zal wennen zijn. Geen woord te veel gezegd, anders was ik over het stuur gegaan bij de eerste rotonde.
Niet enkel de vorm, maar ook de hardheid zijn allicht belangrijk.
Heb je hen al eens gecontacteerd?
Oh jee.. Succes!
Probeer DichtomatikVoor de nieuwe remklauw zoek ik vier gehoekte o-ringen, 28mm buiten, 24mm binnen en 3mm dik. Locale motorzaak had niets. Iemand nog een tip?
Beste laat....Idem hier, had ook nog geen rijbewijs toen ik voor de motor ging kijken. Maar toen ik hem zag, en er 5 seconden op gezeten had, wist ik al dat ik hem zou kopen !