Oooosterling
MF veteraan
Heb je toevallig een schotel en/of VPN verbinding thuis? In dat geval kun je nog via Servustv.com alles bijna live bekijken.. (VPN wel ff op D of O zetten natuurlijk, is een Oostenrijkse zender)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh ja als iemand nog tips heeft om het voorwiel van de grond te krijgen is dat heel erg welkom
Doe het hier als het nodig is ook met een klein kettingtakeltje dmv een haak aan de balklaag van de garage, veel gewicht hoef je natuurlijk niet te tillen en bijna iedere redelijke balklaag van een garage kan deze last wel hebben zonder extra verzwaringenHeb je geen plafondbalk waar je een spanband aan op kan hangen?
Ik had er in t vorige huis in 1 balk een sleufgat geboord waar een spanband door heen paste.
Dan zet je 'm achter op de paddock stand. En hang je de voorkant op.
Eventueel nog met een extra schaartafeltje onder de bochten.
Maar dan heb je de krachten iig wat meer verdeeld
Ik heb nu in mijn nwe werkplaats een I profiel met een loopkat boven de lift onder het dak zitten zodat ik m daar op elke gewenste plek aan op kan hangen
Bekijk bijlage 1734186
Hesgoal.comIs de motogp nu nog wel ergens makkelijk te volgen nu eurosport de rechten niet meer heeft?
Zonder dat je weer dus bij 1 of andere dure sportzender een abonnement af moer sluiten?
Precies, ik heb gewoon een paar stalen ogen in de houten balken gedraaid, brug omhoog, fiets aan de kroonplaat en duo voetsteps vastmaken met spanbanden en brug weer omlaag, zo al menig maal m'n fireblade aan het dak opgehangen....Doe het hier als het nodig is ook met een klein kettingtakeltje dmv een haak aan de balklaag van de garage, veel gewicht hoef je natuurlijk niet te tillen en bijna iedere redelijke balklaag van een garage kan deze last wel hebben zonder extra verzwaringen
Ik hoor goede verhalen over HK-suspension. Zelf ga ik altijd naar Frontrow Components (Zaltbommel); Robin heeft echt verstand van vering (werkt ook voor BSB-teams). Ik heb daar indertijd K-Tech cartridges laten inbouwen en afstellen.Goedemiddag,
Vraagje, zowel ik als een jongen waar ik soms mee rij (CRR1000 rr) willen de veringen laten controleren en afstellen.
Hebben jullie misschien een adres(jes) waar we terecht kunnen?
Gr. Barry
HyperPro Alphen aan den Rijn of WerkendamGoedemiddag,
Vraagje, zowel ik als een jongen waar ik soms mee rij (CRR1000 rr) willen de veringen laten controleren en afstellen.
Hebben jullie misschien een adres(jes) waar we terecht kunnen?
Gr. Barry
Met een 1000 heb je al zoveel rust t.o.v. een 600'tje, als je maar niet in slaap valt!Dank je.
Maar is wel oppassen. Heb dat eerder aangegeven hier. Versnellingsbak van de Honda is te zwak voor een QS. Op de 954 heeft het mij een 3e versnelling gekost. Dus schakel nu vanaf 6000rpm. Gaat ook op de 1000 gebeuren.
Moet zeggen dat de 1000 al heerlijk schakelt zo zonder QS, iets beter dan de 954 zonder. Maar het is zo verslavend een QS. En ja, op circuit geeft het iets meer rust. Vandaar de aanschaf.
Wat is er lekkerder dan volgas een aantal versnellingen doorvliegen met een QS. Ik heb een Annitori op de 954. Werkt gewoon top. Moet wel zeggen dat ik hem voornamelijk op het circuit gebruik. Op straat nauwelijks. Met lage toeren schakelen geldt helaas niet alleen voor Honda.Dank je.
Maar is wel oppassen. Heb dat eerder aangegeven hier. Versnellingsbak van de Honda is te zwak voor een QS. Op de 954 heeft het mij een 3e versnelling gekost. Dus schakel nu vanaf 6000rpm. Gaat ook op de 1000 gebeuren.
Moet zeggen dat de 1000 al heerlijk schakelt zo zonder QS, iets beter dan de 954 zonder. Maar het is zo verslavend een QS. En ja, op circuit geeft het iets meer rust. Vandaar de aanschaf.
Ik zie geen foto's van het zonnetje, staat een motor op de foto'sVanmiddag de Blade even op de oprit gezet. Het zonnetje scheen zo mooi, daar moest ik wel een paar foto's van maken.
Bekijk bijlage 1735952Bekijk bijlage 1735954Bekijk bijlage 1735955