HenkNC750
MF'er
Mooie rode , veel plezier ermee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een hele mooie optie, ga ik bestellen. Bedankt !Dan kun je het beste zo 1 nemen voor bevestiging aan je stuur.
KLIK
Dank je wel, gaat goed komenMooie rode , veel plezier ermee.
Mijn opeenvolgende motoren (en auto's) waren steeds zuiniger, maar ook sneller en betrouwbaarder. Ik noem dat vooruitgang.Ach, mijn eerste motor was een '83 Yamaha xs400, die liep ook zomaar 1 op 28. In die zin is er toch niet zo heel veel vooruitgang geboekt.
Is echt een schitteronde fiets ook zo weer in die kleur rood.En dit is hem dan!
Is gewoon supersnel... weinig fietsen die met dit vermogen sneller zijn. Die automaat ook .....Over prestaties heb je niet te klagen op een NC 750 (X DCT in mijn geval).
Maar de metingen lopen nogal uiteen.
Reden waarom ik zelf maar eens heb geklokt.
Omstandigheden: 12 gr C, windkracht 2, gemiddelde van 4 metingen in 2 richtingen, teller snelheden (100 km/u = 95 GPS), afgerond op halve seconden, gewicht 70 kg (incl. motorkleding en helm), motor met accessoires, excl. topkoffer.
0-80 km/u in 3,5 seconden
0-100 in 5,0
0-120 in 7,5
0-140 in 11,0
0-160 in 19,0
Mooi dat de NC zo bevalt. Is ook mijn ervaring. Ik heb gewoon de standaard ruit en vind die prima met mijn 1.80m. Ruitjes is toch een persoonlijk dingetje.accesoireharnasje en relais zijn besteld, 12v voor aan het stuur is binnen maar wil die via dat harnasje aansluiten = geschakeld.
Wel nieuwe ruit binnen gekregen, Puig ding. Morgen even testen.Bekijk bijlage 1745069
Is een flink stuk hoger. Hoop dat de turbulentie over me heen gaat. Anders wordt het geen ruit denk ik
Heb ook een rek voor topkoffer besteld, heb nog een mooie givi koffer in de juiste kleuren. Maar dat rek gaat nog paar weken nodig hebben om geleverd te worden. Jammer, maakt het woon/werk nog wat lastig.
Ben wel helemaal weg van de nc.... heb hier in korte tijd al meer mee gereden dan in een jaar met mijn vorige motor.
Dat is zeker zo, ik ben wat dat betreft wat verwend. Wind vangen op een goldwing is wat lastigRuitjes is toch een persoonlijk dingetje.
Ik vrees eerlijk gezegd dat een hoge ruit alleen meer herrie gaat geven. Wat ruiten betreft heb ik . Heb begrepen dat sommigen de lage standaard ruit van de S op de X geknutseld hebben.
Natuurlijk van je meer vliegjes op je vizier.Heb je dan, zeker met jouw afstanden, niet heel snel een smerig vizier? Als ik zie wat er binnen de kortste keren aan mijn ruit (+ 12 cm t.o.v het origineel) plakt, ben ik blij dat dat niet op mijn vizier zit. Ik kijk er overheen en ja, dan heb je enige turbulentie, maar ik vind dat niet vervelender dan de windruis met een laag ruitje.
Ik heb van die verstelbare rails, waardoor de bovenrand van de (hoge) ruit kan variëren tussen kin- en wenkbrauw-hoogte. Maar door de constructie staat de gehele ruit 1,5 cm verder naar voren, waardoor de wind en regen er onderdoor komt. Ook niet ideaal, dus weer verwijderd…
1 op 30 is geen probleemNiet het hele topic doorgespit maar zijn ze echt zo zuinig in verbruik en onderhoud? Ik zal toch niet scheiden van Guzzi en een verstandshuwelijk aangaan voor de "centen"? Ik weet uit eigen ervaring dat de meeste Honda,s technisch erg goed zijn (maar wel een beetje saai)
Hoog scherm , laag scherm. Ik word er gek van . Puig ruit geeft nog turbulentie om mijn hoofd. Givi scherm iets minder, maar geweldig vind ik het niet. Welke hogere ruit heb je geïnstalleerd ?Gisteren het hogere scherm getest, die mag er voorlopig opblijven
Ook erg blij met mijn verwarmde handvaten.
Ik heb een Puig gemonteerd.Hoog scherm , laag scherm. Ik word er gek van . Puig ruit geeft nog turbulentie om mijn hoofd. Givi scherm iets minder, maar geweldig vind ik het niet. Welke hogere ruit heb je geïnstalleerd ?