Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die van jou heeft nog wel aardig snelheid bij het geluid, dat heb ik live wel eens anders gezien..Ik heb van het weekend een filmpje gemaakt van wat flyby's met mijn MC22. Luister en geniet!
Je moet ze ook zeker niet onderschatten voor een 250cc'tje, je zit toch al binnen 5 seconde aan de 100 km/u. Maar een GoPro met groothoeklens doet ook dingen sneller lijkenDie van jou heeft nog wel aardig snelheid bij het geluid, dat heb ik live wel eens anders gezien..
Nee nog niet, kleppen heb ik ook nog niet gesteld. Maar op plaatjes van internet ziet het inderdaad erg schattig uit. Bizar dat je er makkelijk 100.000 km op zulke hoge toeren mee kan rijden zonder iets kapot te maken!Hebben jullie wel eens zo'n 250 blok los gehad?
Ik heb geloof ik 2 blokken in onderdelen, het ziet er niet indrukwekkend uit, maar schattig..
Die klepjes zijn heel klein, ik heb brommers gehad waar grotere zuigers in zaten.
Dat is een tweecilinder.Hoort de ZZR-250 ook niet in het rijtje?
Staat er 1 op MP zie ik trouwens.
Zou leuk zijn als het er een was, die staan wel vaker op Marktplaats voor een zacht prijsje. Dan had ik er sowieso ook een gekocht, omdat het kan.Hoort de ZZR-250 ook niet in het rijtje?
Staat er 1 op MP zie ik trouwens.
Dat heb ik nooit geweten!Dat is een tweecilinder.
Geen gigantische hoge toeren, geen +35 kW.
Opzich al wel gigantisch hoge toeren, maar niet zo hoog als die kleine 4cilindertjesDat is een tweecilinder.
Geen gigantische hoge toeren, geen +35 kW.
Dat is een tweecilinder.
Geen gigantische hoge toeren, geen +35 kW.
Weet je hoe deze zaak heet? Misschien leuk om eens een bezoekje te brengen.In Flevoland zit een motorzaakje met allerlei oudere exotische motoren.
Waarom niet?De ZX-25R zul je hoogstwaarschijnlijk nooit op de openbare weg hier kunnen rijden. Als je er wat moeite en geld in steekt kan je hem hooguit als circuitmotor of op privé-terrein gebruiken.
Zoals hierboven gezegd: vanwege de emissie-eisen van de EU.Waarom niet?
Emissie eisen zijn niet van toepassing als het om individuele goedkeuring gaat. Je zou als je echt heel graag wilt hem dus gewoon kunnen importeren en dan een individuele goedkeuring aanvragen. Is wel een omslachtige en dure manier, maar het zou wel kunnen.Zoals hierboven gezegd: vanwege de emissie-eisen van de EU.
Ik denk dat dat voor moderne motoren lastig is. Die moeten namelijk voldoen aan de Europese eisen zoals beschreven in de alternatieve voorschriften van het RDW:Emissie eisen zijn niet van toepassing als het om individuele goedkeuring gaat. Je zou als je echt heel graag wilt hem dus gewoon kunnen importeren en dan een individuele goedkeuring aanvragen. Is wel een omslachtige en dure manier, maar het zou wel kunnen.
Klopt, maar die zijn een stuk losser voor een niet-seriematig geproduceerd voertuig. Het is dus even overleggen met de heren daar hoe ze daar mee om gaan. Seriematig geproduceerd bedoelen ze waarschijnlijk mee dat je in Nederland een serie de weg op wil krijgen. Helemaal zeker weet ik het niet en ik zou sowieso als je zoiets zou willen even bellen met de lui daaro.Ik denk dat dat voor moderne motoren lastig is. Die moeten namelijk voldoen aan de Europese eisen zoals beschreven in de alternatieve voorschriften van het RDW:
Daaronder vallen dus ook de milieu-en emissie-eisen.
Hmm, misschien toch wel interessant om het een keer goed uit te zoeken met het RDW. Het zou mij echt gruwelijk lijken om als enige over de NL'se wegen te janken met dat apparaatKlopt, maar die zijn een stuk losser voor een niet-seriematig geproduceerd voertuig. Het is dus even overleggen met de heren daar hoe ze daar mee om gaan. Seriematig geproduceerd bedoelen ze waarschijnlijk mee dat je in Nederland een serie de weg op wil krijgen. Helemaal zeker weet ik het niet en ik zou sowieso als je zoiets zou willen even bellen met de lui daaro.
De ZX-25R zul je hoogstwaarschijnlijk nooit op de openbare weg hier kunnen rijden. Als je er wat moeite en geld in steekt kan je hem hooguit als circuitmotor of op privé-terrein gebruiken.
De ZX-4R daarentegen maakt meer kans de Nederlandse bodem te zien. Naar de USA zal hij naar verluidt in ieder geval al wel komen! (hoewel nog niet officieel bevestigd) Dat zal denk ik wel de aantrekkelijkste concurrent worden van de Aprilia RS660/Yamaha R7/Honda CB650R.
Ah, die zie ik inderdaad vaak voorbijkomen op Marktplaats met leuk spul. Weet je of het ook een beetje een betrouwbare zaak is?In Amerika zijn ze wel minder strikt met milieu-eisen, op California na dan.
Daar hebben ze nog steeds de Suzuki DR650SE en Suzuki DRZ400 nieuw te koop en zo nog wel veel meer modellen die hier gewoon niet meer mogen (en waar fabrikanten er geen brood in zien om ze in Europa nog te slijten).
Die motorzaak heet 'Motoren Enzo'. Wil er zelf ook nog wel een keer langs om wat ouder spul te bekijken wat vrij uniek is.
Is wel veel tweetakt hoor. Spul wat je gewoon niet meer veel ziet, Honda NSR125, NSR250, Kawasaki KR1S, Suzuki RGV250.. zelfs een Suzuki TS250X, waar ik de 50cc versie van heb gehad en wat mij heeft aangezet tot motorrijden. Maar geen 4-cil 250cc spul helaas. Maar dat was hier in NL sowieso al erg schaars.
Ik heb geen idee.... zelf zou ik het niet meer willen kopen, maar dat komt omdat ik gewoon geen tijd heb om te klussen en dat is wel iets wat ik verwacht met dat oudere 2-takt spul. Dan moet ik echt in rustiger vaarwater terecht komen en dat zie ik nog lang niet gebeuren.Ah, die zie ik inderdaad vaak voorbijkomen op Marktplaats met leuk spul. Weet je of het ook een beetje een betrouwbare zaak is?
Aan 12.500 ben ik bij bijna al mijn motoren wel gewend.Opzich al wel gigantisch hoge toeren, maar niet zo hoog als die kleine 4cilindertjes