Roadrad
MF veteraan
dat weet ik... was ook niet mijn intentieGaat niet passen... asmaat (in ieder geval achter) is groter bij een 9 t.o.v. de 900... voor volgens mij ook een andere as..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dat weet ik... was ook niet mijn intentieGaat niet passen... asmaat (in ieder geval achter) is groter bij een 9 t.o.v. de 900... voor volgens mij ook een andere as..
Ervaring niet, maar ik heb hem besteld.Heeft iemand ervaring met deze navigatiesteun?
Oké en welke heb je dan besteld?Ervaring niet, maar ik heb hem besteld.
Welke? die van de foto. Verdere verschillen hebben te maken met wat je er op wil monteren.Oké en welke heb je dan besteld?
Dan kan ik daar ook even naar kijken misschien
Bvd
Wil er alleen mijn iPhone op monterenWelke? die van de foto. Verdere verschillen hebben te maken met wat je er op wil monteren.
Als je naar Duitsland wilt mag je niet meer dan (ik dacht) 95db produceren. Weet niet of je daar onder blijft.Hallo allen,
.......
Andere zaken om rekening mee te houden?
Dan is er alleen: PRN014568-015834-02 voor een Quadlock houder. Voor andere houders hebben ze een mount op het stuur.Wil er alleen mijn iPhone op monteren
Als de uitlaat eu gehomologeerd is, kan je toch verwachten van wel?Als je naar Duitsland wilt mag je niet meer dan (ik dacht) 95db produceren. Weet niet of je daar onder blijft.
Die 95 db geldt voor verschillende passen in Oostenrijk die verboden zijn voor motoren die meer dan 95 db op kenteken hebben staan. Hier wordt niets gemeten. Het aantal db's staat ook op je typeplaatje bij je balhoofd. Wat betreft Duitsland, heb je gewoon je standaard uitlaat is er niets aan de hand. Heb je een andere uitlaat met e keur in je db killer erin is er ook niets aan de hand.Als je naar Duitsland wilt mag je niet meer dan (ik dacht) 95db produceren. Weet niet of je daar onder blijft.
Is dat zo? Hoorde dat er op verschillende plekken in Duitsland ook niet meer als 95db is toegestaan.Die 95 db geldt voor verschillende passen in Oostenrijk die verboden zijn voor motoren die meer dan 95 db op kenteken hebben staan. Hier wordt niets gemeten. Het aantal db's staat ook op je typeplaatje bij je balhoofd. Wat betreft Duitsland, heb je gewoon je standaard uitlaat is er niets aan de hand. Heb je een andere uitlaat met e keur in je db killer erin is er ook niets aan de hand.
Is dat zo? Hoorde dat er op verschillende plekken in Duitsland ook niet meer als 95db is toegestaan.
Of is dit een gevalletje klepel en bel????
Volgens mijn niet extreem veel verschilHallo allemaal,
Het is zover, we gaan thuis twee nieuwe (tweedehands) machines kopen! M'n vriendin heeft afgelopen weekend op een Tracer 9 GT gereden en is helemaal blij. De 9GT is echter een beetje boven budget en daarom kijken we naar een 900GT, het oudere model. Nu willen we graag de verschillen weten. Normaal gesproken zou je een proefritje maken, maar m'n vriendin heeft zulke korte benen, dat de machine eigenlijk verlaagd moet worden (die van afgelopen weekend was ook verlaagd). Dat maakt het lastiger om een proefritje te maken, ik kan niet zo snel een 900GT vinden in de buurt die verlaagd is.
Dusssss daarom in eerste instantie hier de vraag; zijn de rij-eigenschappen of andere zaken erg verschillend tussen deze twee versies?
PS: de dame komt van een 2003 SV650, dus hoe dan ook een wereld van verschil :-)
De Tracer 900 heeft nog het 850cc blok, de Tracer 9 heeft een vernieuwd 900cc blok.Volgens mijn niet extreem veel verschil.
Alleen uiterlijk veranderd
Sounds like a plan!@VincentdeR binnenkort een keertje afspreken voor een mooi rondje Zuid Holland?