YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Ben op zoek naar een telefoonhouder/mount voor de Tracer 900gt icm een 12volt stekker zodat ik mijn telefoon o.a. kan gebruiken als navigatie.
 
De 900 GT ingeruild voor een 9 GT, rijdt toch wel weer lekkerder.
 

Bijlagen

  • IMG_1981.jpeg
    IMG_1981.jpeg
    753,7 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1980.jpeg
    IMG_1980.jpeg
    741,2 KB · Weergaven: 0
Hallo allen,

Ik ben van plan om een lv race uitlaat aan te schaffen voor op mn 2023 GT. Niet alleen voor het geluid, ik vind m veel mooier staan onder de moto.

Ik zou de versie met EU keur aanschaffen, zijn er (behalve de prijs) redenen om dit niet te doen? Mocht ik hem verkopen hoef ik dan ook niks meer te veranderen.

- Ik vermoed dat je de db killer/cat er makkelijk kan uithalen?
- Hoeveel zou ik nog kunnen vangen voor de originele uitlaat (1 jaar oud)?
- ik zou m hier bestellen, mensen ervaring met deze shop? Linkje

Andere zaken om rekening mee te houden?
 
Als je naar Duitsland wilt mag je niet meer dan (ik dacht) 95db produceren. Weet niet of je daar onder blijft.
Die 95 db geldt voor verschillende passen in Oostenrijk die verboden zijn voor motoren die meer dan 95 db op kenteken hebben staan. Hier wordt niets gemeten. Het aantal db's staat ook op je typeplaatje bij je balhoofd. Wat betreft Duitsland, heb je gewoon je standaard uitlaat is er niets aan de hand. Heb je een andere uitlaat met e keur in je db killer erin is er ook niets aan de hand.
 
Eindelijk! :]

Het voelde na een paar km meteen weer vertrouwd!

Let the sun shine! Gisteren met 8 graden, zonnetje en windkracht 4 nog "nippy" maar vandaag met 14 graden en bijna geen wind. 8-)
 
Die 95 db geldt voor verschillende passen in Oostenrijk die verboden zijn voor motoren die meer dan 95 db op kenteken hebben staan. Hier wordt niets gemeten. Het aantal db's staat ook op je typeplaatje bij je balhoofd. Wat betreft Duitsland, heb je gewoon je standaard uitlaat is er niets aan de hand. Heb je een andere uitlaat met e keur in je db killer erin is er ook niets aan de hand.
Is dat zo? Hoorde dat er op verschillende plekken in Duitsland ook niet meer als 95db is toegestaan.

Of is dit een gevalletje klepel en bel????
 
Hallo allemaal,

Het is zover, we gaan thuis twee nieuwe (tweedehands) machines kopen! M'n vriendin heeft afgelopen weekend op een Tracer 9 GT gereden en is helemaal blij. De 9GT is echter een beetje boven budget en daarom kijken we naar een 900GT, het oudere model. Nu willen we graag de verschillen weten. Normaal gesproken zou je een proefritje maken, maar m'n vriendin heeft zulke korte benen, dat de machine eigenlijk verlaagd moet worden (die van afgelopen weekend was ook verlaagd). Dat maakt het lastiger om een proefritje te maken, ik kan niet zo snel een 900GT vinden in de buurt die verlaagd is.

Dusssss daarom in eerste instantie hier de vraag; zijn de rij-eigenschappen of andere zaken erg verschillend tussen deze twee versies?

PS: de dame komt van een 2003 SV650, dus hoe dan ook een wereld van verschil :-)
 
Hallo allemaal,

Het is zover, we gaan thuis twee nieuwe (tweedehands) machines kopen! M'n vriendin heeft afgelopen weekend op een Tracer 9 GT gereden en is helemaal blij. De 9GT is echter een beetje boven budget en daarom kijken we naar een 900GT, het oudere model. Nu willen we graag de verschillen weten. Normaal gesproken zou je een proefritje maken, maar m'n vriendin heeft zulke korte benen, dat de machine eigenlijk verlaagd moet worden (die van afgelopen weekend was ook verlaagd). Dat maakt het lastiger om een proefritje te maken, ik kan niet zo snel een 900GT vinden in de buurt die verlaagd is.

Dusssss daarom in eerste instantie hier de vraag; zijn de rij-eigenschappen of andere zaken erg verschillend tussen deze twee versies?

PS: de dame komt van een 2003 SV650, dus hoe dan ook een wereld van verschil :-)
Volgens mijn niet extreem veel verschil
Alleen uiterlijk veranderd
2018

2017
 
Laatst bewerkt:
Gisteren voor het eerst een lage rit gemaakt op de tracer 9gt
Wat opvalt: heerlijk soepel blok met een sterk midden gebied, stuurt heel erg makkelijk, orginele ruit is ruk.., zadel ( comfort) is wennen , toch harder dan ik dacht.
En wat opvallend is , de kloenk die de bak maakt als je bijvoorbeeld bij het stoplicht de bak in zijn 1 zet.
Die is veel harder dan ik van voorgaande motoren gewend ben.
De koppeling komt goed vrij, hoort dit bij de tracer of is het iets exemplarisch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan