Dr Jekyll & Mr Hyde
Die hard MF'er
strakke foto's!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie foto's man! Is dus wel goed bevallen zo te zien en zelfs met mooi weer! Zijn er verder nog actiefoto's gemaakt door Britse fotografen?Ik heb zojuist wat foto`s op mijn pc gezet van mijn vakantie in Engeland van afgelopen week.
Ik heb daar met mijn SV650 twee circuitdagen gereden op Cadwell Park in Lincolnshire, online geboekt.
Ik zal even wat foto`s plaatsen zodat jullie een indruk krijgen van deze fantastische baan.
Er zitten enorme hoogteverschillen in, dus je moet wel een redelijk sterke maag hebben want je gaat op en neer
Ik kan wel zeggen dat ik nog nooit op zo`n mooie en technische baan gereden heb.
Zoals gezegd dus online geboekt bij Focused Events, perfecte organisatie ook.
Mischien een idee voor de mensen die wel eens naar Engeland op vakantie gaan om hier een keer een circuitdag te doen.
Ik weet dat dit niet helemaal thuis hoort hier, maar ik wou dit jullie niet onthouden
(Afbeelding)
En vergeet niet je Braking Wave schijven...Ik gebruik op mijn circuit SV Carbone Lorraine SBK3 blokken in combinatie met stalen remleidingen.
Resultaat; remt zeker anderhalf keer beter als mijn oude 2001 Fireblade
En vergeet niet je Braking Wave schijven...
Nou het zal je verbazen maar het blok is nou juist nog het enige wat standaard is, buiten een dynojetje en de uitlaat maar dat telt niet mee natuurlijk
Ik heb wel een 48 tands tandwiel erop zitten waardoor hij echt een heel stuk harder trekt, en die foto is op `de mountain` genomen, das een stuk op Cadwell waar het erg steil omhoog gaat waardoor je sowieso al makkelijker wheelie`s maakt.
Trouwens met dat tandwiel hoef ik nauwelijks onder te doen voor een Duc 748 op het rechte stuk en en ik kom nog steeds niet in de toeren begrenziger dus...
Verder is hij wel een stuk lichter als een standaard SV (zit rijklaar met alle olieen en brandstof op 162 kilo), dat helpt ook wel natuurlijk.
Ik voel een zwaar punt in mijn stuur. Weet iemand welke lagernummers er in het balhoofd zitten ?
De Kale
welke onderkuip is dit precies? En wat kostte die?
Ik ben nu namelijk bezig met mijn rijbewijs en ga zoals het er nu naar uit ziet zo goed als zeker een SV650s kopen.
Ik ben nu namelijk bezig met mijn rijbewijs en ga zoals het er nu naar uit ziet zo goed als zeker een SV650s kopen.
Hoi Kale,
voor de onderste: 09267-30010 ( 30 x 55 x 17 )
voor de bovenste: 09267-25009 ( 25 x 47 x 15)? Dit is op de afdruk niet goed te lezen.
die van mij kopen?????
(Afbeelding)
hier heb ik mijn beugel er nog op, en er zit nu een MDI undertail op
Net nieuwe ketting en MPP voorband
500 km terug stalen remleidingen
lees in je topic dat ie opgehoogd is, hoe heb je dat gedaan? Ik wil het namelijk ook gaan doen
Wat kost die van jou dan? Want degene die ik ga halen heeft 8000km op de teller voor een zacht prijsje al zeg ik hetzelf. Maar misschien is jouw motor nog aantrekkelijker...
die van mij kopen?????
(Afbeelding)
hier heb ik mijn beugel er nog op, en er zit nu een MDI undertail op
Net nieuwe ketting en MPP voorband
500 km terug stalen remleidingen
Ik ben van plan aanstaande maandag een SV650S uit 2001 te gaan kopen. Ik heb me al aardig georienteerd en ook kennissen gevraagd naar hun ervaring met de SV650S. Iedereen was super enthousiast over deze motor.
Nu weet ik dat je op de standaard dingen moet letten bij aankoop, maar zijn er ook nog specifieke dingen waar je echt op moet letten? Want ik dat heb ik nog niet echt kunnen vinden (of is deze motor gewoon echt zo super geweldig )Wat kost die van jou dan? Want degene die ik ga halen heeft 8000km op de teller voor een zacht prijsje al zeg ik hetzelf. Maar misschien is jouw motor nog aantrekkelijker...