GSXR-750

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus die European map is geen "Las Vegas"" map (had Ruud van Tovami het over) :Y
Toch maar eens een afspraak maken bij Dynojet Goes

PS :
Hij (Ruud) zei trouwens dat et een "redelijk normale" PK uitslag was '(

Waar kan dit lage vermogen anders aanliggen :?
Vervuilde injectoren bv ??

PS :
Berky155 ,heb je die map van die K5 nog ergens liggen/opstaan :?
Wil em wel eens proberen zeg maar O-)
heb die map niet meer heb met de k5 als laten zitten
sorry dat is een nare gewoonte van me doe ik met de k6 ook weer
 
Vindt undertail exhaust persoonlijk erg :9~
Alleen die Ixil's zijn niet echt mooi :N
Vindt et geluid ook niet echt :9~

Postman ,effe vlug vraagje nog aan je :
Gebruik jij een openluchtfilter of nog gewoon de originele ??
 
Vindt undertail exhaust persoonlijk erg :9~
Alleen die Ixil's zijn niet echt mooi :N
Vindt et geluid ook niet echt :9~

Postman ,effe vlug vraagje nog aan je :
Gebruik jij een openluchtfilter of nog gewoon de originele ??

Nu nog open maar heb van Viper 750 een open K&N gehad dus die gaat er nog in! })
 
Net effe hulp gevraagt op et amerikaanse GSX-R forum :Y
Goeie gasten trouwens :}

In iedergeval ,hier staat een dyno uitdraai van een ORIGINELE 750 K4

http://www.sportrider.com/features/146_0408_2004_suzuki_gsx_r750_dyno/

127,3 PK op et achterwiel standaard tegen mij (schamele '( ) 123 PK |(
Dus zelfs als je ervan uitgaat dat er 5 PK verschil in de testbanken zit kom ik net in de buurt van een originele 750

Ik ga nou effe huilen ;(
 
Laatst bewerkt:
Net effe hulp gevraagt op et amerikaanse GSX-R forum :Y
Goeie gasten trouwens :}

In iedergeval ,hier staat een dyno uitdraai van een ORIGINELE 750 K4

http://www.sportrider.com/features/146_0408_2004_suzuki_gsx_r750_dyno/

127,3 PK op et achterwiel standaard tegen mij (schamele '( ) 123 PK |(

Ik ga nou effe huilen ;(

Zeker want mijn '98 750 SRAD zette bij KMS wateringen 118pk op het A-wiel
en bij hoegee na fijnere afstelling 122pk op het a-wiel
beide malen zonder PC (dmv yoshibox), 2e maal zelfs met DB-killer erin
open arrow volledig systeem + K&N Filter
 
Zeker want mijn '98 750 SRAD zette bij KMS wateringen 118pk op het A-wiel
en bij hoegee na fijnere afstelling 122pk op het a-wiel
beide malen zonder PC (dmv yoshibox), 2e maal zelfs met DB-killer erin
open arrow volledig systeem + K&N Filter

En bedankt Nightbat B|
Mep helemaal me ego effe in

:+

Okay ,we hebben een probleem
Hoe lossen we het op :?

Iemand een idee ??
Waar kan et aanliggen :
Mapping ??
Volgens die garage was ie goed ,ook de bij de uitslag zie je het koppel en het vermogen netjes in een bijna gelijke lijn naar boven gaan
Luchtfilter ??
Is dus K&N ,maar had vanavond gelezen dat een teveel aan lucht ook wel eens de verkeerde kant op kan werken ,ga daarom morgen de originele eens terugplaatsen ,ikijken of et verschil oplevert
Andere oorzaak ??
Verstopt brandstof filter ,slechte brandstofpomp ,motor met een slechte dag :?

Iemand ??
 
Laatst bewerkt:
Gooi hem eerst eens op een andere bank, stel je ketting goed af (kan veel schelen) :} . Temperatuur + luchtvochtigheid kan allemaal verschil maken...

Ik had 137pk/86nm :9 op het wiel in Goes (die wel enigsinds positief schijnt te zijn...) op mn K4 met Bos cupdemper, BMC filter en PC3.
Loopt op m'n GPS +/-280 op top en gaat zonder al te veel moeite z'n teller uit (299). :P

En map die netjes in 1 lijn loopt hoeft nog niet netjes afgesteld te staan...
Let wel, ná het afstellen van m'n PC werdtie onderin zo achterlijk giftig (aan/uit) dat er niet mee te rijden viel, zelfs iets rijker onderin gezet en weg aan/uit. 8-)
 
volledig systeem, 44 a-tandwiel (ja dat scheelt zowel in PK's als Topsnelheid!)

Full-systeem is op et moment geen geld voor :N
44 achter tandwiel ,hmm is een optie :Y

Wil eerst eens een testrun laten doen door een echt Dynojet bedrijf (Ruud Fredericks in Goes lijkt et verstandigst ,en et dichtst bij)

Vindt alleen erg raar dat ze zo slecht presteert ;(
Zelfs als je in gedachte houd dat er verschil tussen de motoren zit en dat er een afwijking is op testbanken

Ik heb et wel al eens gevraagt maar doe et nog maar eens :
Hoeveel koste het bij Ruud in Goes voor een testrun en afstellen ??
Ben eigenlijk nu wel in staat om direct te gaan :(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb et wel al eens gevraagt maar doe et nog maar eens :
Hoeveel koste het bij Ruud in Goes voor een testrun en afstellen ??
Ben eigenlijk nu wel in staat om direct te gaan :(
Heb 112.50 voor afstellen betaald dacht ik, kwamen wel met 3 man aan.
Zal in je 1tje toch niet meer hoeven te kosten gok ik zo :X
 
Kost ongeveer € 150 las ik net :Y

En ik denk dat et probleem gevonden is ,het luchtfilter :Y
Et zaakje draait te arm

Zie deze post (net binnen) :

Pingelen is eigenlijk alleen te "horen"
Bij volle accelleretie valt je vaccuum achter de gasklep weg, waardoor je eigenlijk al voor een te arm mengsel zorgt. Vandaar dat er vaak accelleratiepompen worden gebruikt. op dat moment zal er dus even een te arm mengsel ontstaan, en zal de motor "pingelen"dit is te horen aan een metaalachtig getik vanuit het blok, wat een beetje lijkt alsof er een paar losse schoefjes onder in het blok liggen. Dit verdwijnt meeswtal als je het gas gedoseerd opendraaid

En ik maar denken dat et geluid bij die K&N hoorde |(
Heb dit dus al veel eerder dan bij volgas B|

Morgen de originele filter er weer in :Y
En effe uitdoktoren hoe die acceleratorpump software van de PC III werkt :Y
 
En bedankt Nightbat B|
Mep helemaal me ego effe in

:+

Okay ,we hebben een probleem
Hoe lossen we het op :?

Iemand een idee ??
Waar kan et aanliggen :
Mapping ??
Volgens die garage was ie goed ,ook de bij de uitslag zie je het koppel en het vermogen netjes in een bijna gelijke lijn naar boven gaan
Luchtfilter ??
Is dus K&N ,maar had vanavond gelezen dat een teveel aan lucht ook wel eens de verkeerde kant op kan werken ,ga daarom morgen de originele eens terugplaatsen ,ikijken of et verschil oplevert
Andere oorzaak ??
Verstopt brandstof filter ,slechte brandstofpomp ,motor met een slechte dag :?

Iemand ??


Een GSXR1000 kopen, ben je gelijk van al dat gezeik af O-)

:+
 
Een GSXR1000 kopen, ben je gelijk van al dat gezeik af O-)

:+

Eerlijk antwoord :?

Ik zit nog steeds te twijfelen :Y
Aan 1 kant een 1000 K5 Black Edition (bijna gekocht) :9~
Aan de andere kant ,bochtenwerk met een 750 is ook :} ,wil ik niet missen :N

Misschien een KTM SuperDuke O-) ,ook wel leuk :P

Tijdje niet gehoort trouwens ,MDevil :Y
Hoe is 't ?
 
Eerlijk antwoord :?

Ik zit nog steeds te twijfelen :Y
Aan 1 kant een 1000 K5 Black Edition (bijna gekocht) :9~
Aan de andere kant ,bochtenwerk met een 750 is ook :} ,wil ik niet missen :N

Misschien een KTM SuperDuke O-) ,ook wel leuk :P

Tijdje niet gehoort trouwens ,MDevil :Y
Hoe is 't ?

Met mij gaat het prima, alsook met de 750 :9

Als je echt PK geil bent :+ zou ik toch eerder voor de 1000 gaan, maar wees eerlijk wat heb je er nu aan O-)

By the way, hoe gaat het met jou :W
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk vakantie *O*

Lekker op et gemak doen :9

So meteen nog effe foto's nemen van de brommert :Y
Ga alles gewoon zo laten ,jammer dan
Wordt een volgend project
 
Mac, laat dat ding lekker afstellen met dat luchtfilter enzo erin! Of heb je dat al? :?
 
:^

Gewoon naar Hoegee, met je PCIII erin (heb je toch?) en K&N en ff laten afstellen.


Niet zelf mee klooien, gaat meestal alleen maar slechter lopen.


Ikzelf heb een gix 600 k4, met standaard luchtfilter, een Laser Hotcam demper, is door de vorige eigenaar bij Hoegee afgesteld, 108 a.w. pk's.
En zeer mooie lineaire grafiek, koppel plus vermogen.
 
Mac, laat dat ding lekker afstellen met dat luchtfilter enzo erin! Of heb je dat al? :?

Ga eens naar Ruud Frederiks bellen :Y
Vragen hoeveel et me kost en wanneer er plaats is :P

Volgende week dinsdag om 14.00 moet ik er zijn *O*
Ben benieuwt :P
 
Laatst bewerkt:
Ga eens naar Ruud Frederiks bellen :Y
Vragen hoeveel et me kost en wanneer er plaats is :P

Volgende week dinsdag om 14.00 moet ik er zijn *O*
Ben benieuwt :P

Tja, een standaard map in een PC laden werkt 9 van de 10 keer nooit omdat elke
fiets er toch weer anders op reageerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan