Het CBR1000RR Fireblade topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik heb een vraagje. Ik wil mijn orginele demper van mijn cbr1000rr vervangen door een andere niet orginele demper. Nu is het best wel even werk, maar gisteren kwam ik even niet verder. Ben namelijk niet zo technisch. Net voor de demper zit een klein kastje met een kabeltje etc. erin. Volgens mij is dit voor de klep in de uitlaat te regelen. Wat moet ik hiermee? Hoort deze niet op de vervangingdemper? Hoe haal ik hem dan weg, de kabeltjes lopen naar de linkerkant van het blok. Ik wil het namelijk wel zo doen, zodat het ook weer in orginele staat terug gebracht kan worden. Wie kan mij helpen?
Daar was ik dan :P Zoals BizaRRy al zei kastje open schroeven 2 x boutjes kabeltjes los draaien steeksleutel10mm kabels uit de geleiders halen en loshaken , let op ook de kabels verwijderen!! heb je een 2004 of een 2006 Blade :? bij de 2004 zit de servomotor aan de linkerkant boven voortandwiel , bij een 2006 zit de servomotor onder je zitje . suc6 en als het niet lukt hoor ik het wel :)
 


full

 
Denk dat wij dan toch iets fout doen, onze motorvakantie gaat toch al snel naar 100 euro per persoon per dag :Y Dus die 1400 pleuri heb ik er al in 14 dagen motorvakantie door :X
Hopelijk kunnen we dmv onze aanhanger, de kosten van (Ring)weekendjes aardig reduceren 8-)

Jemig, das een dure business......in tegenstelling tot andere vakanties is de motorvakantie redelijk basic. Het moet tenslotte ook voor iedereen betaalbaar blijven.

Met een budget van een kleine 750-800 euro is alles inbegrepen, brandstof, overnachtingen, eten/drinken, tol etc voor ongeveer 9 dagen :Y :Y

overnachtingen zijn meestal rond de 30 eur pppn, eten is ook niet al te duur met een pizza, en aangezien ik toch alleen maar icetea of water drink zijn ook dat de kosten niet O-) Brandstof is misschien nog wel het duurste voor die 3500-4500 km die we maken 8-)
 
goeiendag zeg wat gaat dit topic hard :o

ff vraagje, ik zie bij sommigen 2 koplampen branden, bij mij (standaard?) maar 1 .. Hoe werkt dit? - groot licht naar beneden stellen? of rechter koplamp doorlussen naar links ofzo?
heb er zelf eigenlijk nog niet naar gekeken hoe het zou kunnen maar dit weten jullie vast wel te vertellen. :)
 
goeiendag zeg wat gaat dit topic hard :o

ff vraagje, ik zie bij sommigen 2 koplampen branden, bij mij (standaard?) maar 1 .. Hoe werkt dit? - groot licht naar beneden stellen? of rechter koplamp doorlussen naar links ofzo?
heb er zelf eigenlijk nog niet naar gekeken hoe het zou kunnen maar dit weten jullie vast wel te vertellen. :)

Heeee GeeRRt, de meesten hier hebben een safety module ofzo ingebouwd.

Ik heb de goedkope oplossing, dus grootlicht aan (met dat leuke blauwe lampje in je dashboard) en dan naar beneden schijnen. Brandt dan wel op 100%, dus ze zien je wel aankomen }) })

Bij die safety module zetten ze em geloof ik op 25%, maar dat laat ik aan de experts over :P :+
 
goeiendag zeg wat gaat dit topic hard :o

ff vraagje, ik zie bij sommigen 2 koplampen branden, bij mij (standaard?) maar 1 .. Hoe werkt dit? - groot licht naar beneden stellen? of rechter koplamp doorlussen naar links ofzo?
heb er zelf eigenlijk nog niet naar gekeken hoe het zou kunnen maar dit weten jullie vast wel te vertellen. :)
het is al erg vaak voorbij gekomen maar hier nog 1 keer dan ;)

Of je koopt een safetyheadlightsmodule en soldeerd die er tussen met of zonder diode , dan brandt de andere lamp op 25% dat is net niet verblindend . Diode minimaal 5amp .

Of je zet je grootlicht aan en stelt deze naar beneden af , nadeel is wel dat je niet meer kan seinen en dat het verklikkerlampje op je dash continue brandt .

Gan niet je lampen zomaar doorverbinden want dan krijg je gratis vuurwerk ;)
 
Laatst bewerkt:
het is al erg vaak voorbij gekomen maar hier nog 1 keer dan ;)

Of je koopt een safetyheadlightsmodule en soldeerd die er tussen met of zonder diode , dan brandt de andere lamp op 25% dat is net niet verblindend .

Of je zet je grootlicht aan en stelt deze naar beneden af , nadeel is wel dat je niet meer kan seinen en dat het verklikkerlampje op je dash continue brandt .

Gan niet je lampen zomaar doorverbinden want dan krijg je gratis vuurwerk ;)

De diode is dus nodig zodat het blauwe lampje op je dashboard niet continu blijft branden. Zorg wel dat je een diode van minstens 5A hebt.
 
De diode is dus nodig zodat het blauwe lampje op je dashboard niet continu blijft branden. Zorg wel dat je een diode van minstens 5A hebt.
idd ;) ik zeg weer 1 voor de FAQ mate :) gelijk ff iest aangepast ;)
 
Laatst bewerkt:
Ouwe meuk :(
Onewheel en bladerummer kan het mischien wat vriendelijker.
Ahum, eeeeehhh, je hebt gelijk natuurlijk :Y :Y

Bladerummer en ik zitten dan ook in de volgende editie van : Thuis bij de rijkste, meest verwende Bladegasten (nieuwe realitysoap, ipv die van die Paris Hilton) O-) O-) O-)
 
Hartelijk dank voor de info betreffende het kastje aan de uitlaat van mijn 2004 blade. Nu zal het zeker moeten gaan. MIJN DANK.
 
Jemig, das een dure business......in tegenstelling tot andere vakanties is de motorvakantie redelijk basic. Het moet tenslotte ook voor iedereen betaalbaar blijven.

Met een budget van een kleine 750-800 euro is alles inbegrepen, brandstof, overnachtingen, eten/drinken, tol etc voor ongeveer 9 dagen :Y :Y

overnachtingen zijn meestal rond de 30 eur pppn, eten is ook niet al te duur met een pizza, en aangezien ik toch alleen maar icetea of water drink zijn ook dat de kosten niet O-) Brandstof is misschien nog wel het duurste voor die 3500-4500 km die we maken 8-)
kben meestal zo'n kleine € 1000 kwijt voor een weekie , maar zit dan ook niet op een droogie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan