Het CBR1000RR Fireblade topic **deel 25**

Status
Niet open voor verdere reacties.
zooow , ben ook weer heelhuids terug uit Lanzarote.. *O*
en weer bijgelezen.. heeft me wel 2 uur gekost maarja _O- _O-

errug goeie vakantie gehad, al is het geen ideaal motoreiland ofzo.. bestaat compleet uit vulkanen, as, lavasteen, en nog meer steen en vulkanen dus ik zal jullie de vakantiefoto's besparen _O-
Maar mooie (gemaakte) stranden, strakblauwe zee, goeie restaurants en lekker bier maakte voor mij toch een topvakantie *O* *O* ben nou zo bruin als een pinda. _O-

heb btw in heel de vakantie ongeveer 10 motoren gezien waarvan 3 blades *O* , zelfs een repsol ;)
 
zooow , ben ook weer heelhuids terug uit Lanzarote.. *O*
en weer bijgelezen.. heeft me wel 2 uur gekost maarja _O- _O-

errug goeie vakantie gehad, al is het geen ideaal motoreiland ofzo.. bestaat compleet uit vulkanen, as, lavasteen, en nog meer steen en vulkanen dus ik zal jullie de vakantiefoto's besparen _O-
Maar mooie (gemaakte) stranden, strakblauwe zee, goeie restaurants en lekker bier maakte voor mij toch een topvakantie *O* *O* ben nou zo bruin als een pinda. _O-

heb btw in heel de vakantie ongeveer 10 motoren gezien waarvan 3 blades *O* , zelfs een repsol ;)
:W heb je beter weer gehad dan wij -O-
 
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe uitlaat.. en ja ik ben er uit, het wordt een arrow *O* en een goedgekeurde met dB killer.. alleen nou heb ik nog een paar opties, compleet systeem of alleen slip on titanium of alu... ( geen hexagonal ofzo )

Iemand nog een tip waar ik em het beste kan bestellen of een tip qua systeem??

goedkoopste die ik nu gevonden heb is op ebay :
alu slip-on 415 + 10 verzendkst.
tit slip-on 559 + 10 verzendkst.

staat ook een competition systeem voor 939 euro... zoooo geil :9~ :9~ .. maar die is nie met goedkeuring volgens mij?
 
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe uitlaat.. en ja ik ben er uit, het wordt een arrow *O* en een goedgekeurde met dB killer.. alleen nou heb ik nog een paar opties, compleet systeem of alleen slip on titanium of alu... ( geen hexagonal ofzo )

Iemand nog een tip waar ik em het beste kan bestellen of een tip qua systeem??

goedkoopste die ik nu gevonden heb is op ebay :
alu slip-on 415 + 10 verzendkst.
tit slip-on 559 + 10 verzendkst.

staat ook een competition systeem voor 939 euro... zoooo geil :9~ :9~ .. maar die is nie met goedkeuring volgens mij?
*O* Arrow it is *O*

Als je voor een fullsysteem gaat, houd rekenig met 1700 pleuri :X Maar dat is wel da shit :9~
 
zooow , ben ook weer heelhuids terug uit Lanzarote.. *O*
en weer bijgelezen.. heeft me wel 2 uur gekost maarja _O- _O-

errug goeie vakantie gehad, al is het geen ideaal motoreiland ofzo.. bestaat compleet uit vulkanen, as, lavasteen, en nog meer steen en vulkanen dus ik zal jullie de vakantiefoto's besparen _O-
Maar mooie (gemaakte) stranden, strakblauwe zee, goeie restaurants en lekker bier maakte voor mij toch een topvakantie *O* *O* ben nou zo bruin als een pinda. _O-

heb btw in heel de vakantie ongeveer 10 motoren gezien waarvan 3 blades *O* , zelfs een repsol ;)
Welkom terug, hier heb je niets gemist. KL#te weer en geneuzel over twins en onzekerheid over de 08 blade :+
 
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe uitlaat.. en ja ik ben er uit, het wordt een arrow *O* en een goedgekeurde met dB killer.. alleen nou heb ik nog een paar opties, compleet systeem of alleen slip on titanium of alu... ( geen hexagonal ofzo )

Iemand nog een tip waar ik em het beste kan bestellen of een tip qua systeem??

goedkoopste die ik nu gevonden heb is op ebay :
alu slip-on 415 + 10 verzendkst.
tit slip-on 559 + 10 verzendkst.

staat ook een competition systeem voor 939 euro... zoooo geil :9~ :9~ .. maar die is nie met goedkeuring volgens mij?
kijk uit geeRRt als je voor de alu gaat dat je een probleem kan hebben als je het hitteschild eralaat.
met titanium heb je geen last ;)
 
zo vandaag niet ringen ,want het weer werkt niet genoeg mee , dus dan vandaag maar ff op het 1 en ander proefrijden ;)

mario&dennis suc6 en khoop dat jullie het een beetje drooghouden ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe uitlaat.. en ja ik ben er uit, het wordt een arrow *O* en een goedgekeurde met dB killer.. alleen nou heb ik nog een paar opties, compleet systeem of alleen slip on titanium of alu... ( geen hexagonal ofzo )

Iemand nog een tip waar ik em het beste kan bestellen of een tip qua systeem??

goedkoopste die ik nu gevonden heb is op ebay :
alu slip-on 415 + 10 verzendkst.
tit slip-on 559 + 10 verzendkst.

staat ook een competition systeem voor 939 euro... zoooo geil :9~ :9~ .. maar die is nie met goedkeuring volgens mij?

Kheb net een Arrow tit. slip on (E-keur) met tussenstuk ontvangen voor 598,00 (incl verzendkosten). Besteld bij Redracingparts. Binnen 4 dagen geleverd.

Nu nog eronder plakken en vort met de geit. Let b the pimping begin.
 
zo vandaag niet ringen ,want het weer werkt niet genoeg mee , dus dan vandaag maar ff op het 1 en ander proefrijden ;)

mario&dennis suc6 en khoop dat jullie het een beetje drooghouden ;)
Zo dan, en waar ga je allemaal op proefrijden?
 
Goeiesmiddags :W

Zojuist stickers van Tim (racesticker.nl) ontvangen voor de racer:

full

Alstare-sticker
 
Ik ben net overgestapt van een VFR 800 VTEC naar een CBR1000RR en nu vraagt de verzekering om een ART 4 goegekeurd slot (VFR was niet all-risk verzekerd).

Er past volgens mij maar een slot in het kontje, het originele slot van Honda. Is dit ART 4 gekeurd?

Vervolgens vraagt de verzekering om een bevestiging aan een "aard- of nagelvast voorwerp". Dit is in de dagelijkse praktijk natuurlijk niet haalbaar.

Ik ben vast niet de enige met dit probleem.

Welk slot is het handigst in het gebruik en opbergen?
 
Laatst bewerkt:
zo vandaag niet ringen ,want het weer werkt niet genoeg mee , dus dan vandaag maar ff op het 1 en ander proefrijden ;)

mario&dennis suc6 en khoop dat jullie het een beetje drooghouden ;)

Hier (zuid eifel) is het tot een uur of 1 miezerig geweest, nu droog. Straks een stukje op de mountainbike de modder maar in :)
 
Ik ben net overgestapt van een VFR 800 VTEC naar een CBR1000RR en nu vraagt de verzekering om een ART 4 goegekeurd slot (VFR was niet all-risk verzekerd).

Er past volgens mij maar een slot in het kontje, het originele slot van Honda. Is dit ART 4 gekeurd?

Vervolgens vraagt de verzekering om een bevestiging aan een "aard- of nagelvast voorwerp". Dit is in de dagelijkse praktijk natuurlijk niet haalbaar.

Ik ben vast niet de enige met dit probleem.

Welk slot is het handigst in het gebruik en opbergen?

Ik gebruik een ART 4 goegekeurd schijfremslot. Past in het kontje, maar het is niet mogelijk om de Blade aan een aard of nagelvast voorwerp te bevestigen wat bij mij ook in een extra bijlage staat (nachtclausule of zoiets) Ben nu in onderhandeling dit (aard of nagelvast voorwerp te bevestigen) uit de polis te krijgen omdat in de praktijk natuurlijk niet altijd mogelijk is. Hoe doe je dat als je in de pyreneen zit met je bike naast je tentje?
 
Zier er weer goed uit Pieterrrr.

Hier een kort filmpje van je bike op Assen. Is gedaan met fotocamera dus let niet op de kwaliteit. Geluid van het opschakelen is wel leuk.

Pieterrrr

Leuk filmpie Johan :}
En inderdaad een Lekkerrrr geluidje (met name het huilend aanzuiggeluid :9~ )
 
Ik ben net overgestapt van een VFR 800 VTEC naar een CBR1000RR en nu vraagt de verzekering om een ART 4 goegekeurd slot (VFR was niet all-risk verzekerd).

Er past volgens mij maar een slot in het kontje, het originele slot van Honda. Is dit ART 4 gekeurd?

Vervolgens vraagt de verzekering om een bevestiging aan een "aard- of nagelvast voorwerp". Dit is in de dagelijkse praktijk natuurlijk niet haalbaar.

Ik ben vast niet de enige met dit probleem.

Welk slot is het handigst in het gebruik en opbergen?

Khep een tijdje geleden (februari) deze besteld op motorgoedkoop.nl: Oxford Patriot Chainlock
ec48405e8572cc76752627097ff0f4a1.jpg

Slechts 64 euries, ART 4-sterren en het handige is dat je de ketting kan thuis laten (voor 's nachts aardvast bevestigen) en het "schijfremslot" kan meenemen in het achterbakje *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan