waarom geen BT-002 voor 255 euro gemonteerd en wel
is ok een goede keus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
waarom geen BT-002 voor 255 euro gemonteerd en wel
heb je beter weer gehad dan wijzooow , ben ook weer heelhuids terug uit Lanzarote..
en weer bijgelezen.. heeft me wel 2 uur gekost maarja
errug goeie vakantie gehad, al is het geen ideaal motoreiland ofzo.. bestaat compleet uit vulkanen, as, lavasteen, en nog meer steen en vulkanen dus ik zal jullie de vakantiefoto's besparen
Maar mooie (gemaakte) stranden, strakblauwe zee, goeie restaurants en lekker bier maakte voor mij toch een topvakantie ben nou zo bruin als een pinda.
heb btw in heel de vakantie ongeveer 10 motoren gezien waarvan 3 blades , zelfs een repsol
Arrow it isIk ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe uitlaat.. en ja ik ben er uit, het wordt een arrow en een goedgekeurde met dB killer.. alleen nou heb ik nog een paar opties, compleet systeem of alleen slip on titanium of alu... ( geen hexagonal ofzo )
Iemand nog een tip waar ik em het beste kan bestellen of een tip qua systeem??
goedkoopste die ik nu gevonden heb is op ebay :
alu slip-on 415 + 10 verzendkst.
tit slip-on 559 + 10 verzendkst.
staat ook een competition systeem voor 939 euro... zoooo geil .. maar die is nie met goedkeuring volgens mij?
Ik zeg die Soes eruit.........Dan zal ze wel heel lief, en extreem veel aandacht moeten schenken
Ze heeft al 2 motoren, moet toch een keertje genoeg zijn lijkt me
Welkom terug, hier heb je niets gemist. KL#te weer en geneuzel over twins en onzekerheid over de 08 bladezooow , ben ook weer heelhuids terug uit Lanzarote..
en weer bijgelezen.. heeft me wel 2 uur gekost maarja
errug goeie vakantie gehad, al is het geen ideaal motoreiland ofzo.. bestaat compleet uit vulkanen, as, lavasteen, en nog meer steen en vulkanen dus ik zal jullie de vakantiefoto's besparen
Maar mooie (gemaakte) stranden, strakblauwe zee, goeie restaurants en lekker bier maakte voor mij toch een topvakantie ben nou zo bruin als een pinda.
heb btw in heel de vakantie ongeveer 10 motoren gezien waarvan 3 blades , zelfs een repsol
Zo kan je het ook samenvattenWelkom terug, hier heb je niets gemist. KL#te weer en geneuzel over twins en onzekerheid over de 08 blade
morningmogguh
kijk uit geeRRt als je voor de alu gaat dat je een probleem kan hebben als je het hitteschild eralaat.Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe uitlaat.. en ja ik ben er uit, het wordt een arrow en een goedgekeurde met dB killer.. alleen nou heb ik nog een paar opties, compleet systeem of alleen slip on titanium of alu... ( geen hexagonal ofzo )
Iemand nog een tip waar ik em het beste kan bestellen of een tip qua systeem??
goedkoopste die ik nu gevonden heb is op ebay :
alu slip-on 415 + 10 verzendkst.
tit slip-on 559 + 10 verzendkst.
staat ook een competition systeem voor 939 euro... zoooo geil .. maar die is nie met goedkeuring volgens mij?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe uitlaat.. en ja ik ben er uit, het wordt een arrow en een goedgekeurde met dB killer.. alleen nou heb ik nog een paar opties, compleet systeem of alleen slip on titanium of alu... ( geen hexagonal ofzo )
Iemand nog een tip waar ik em het beste kan bestellen of een tip qua systeem??
goedkoopste die ik nu gevonden heb is op ebay :
alu slip-on 415 + 10 verzendkst.
tit slip-on 559 + 10 verzendkst.
staat ook een competition systeem voor 939 euro... zoooo geil .. maar die is nie met goedkeuring volgens mij?
Woensdag proefrit op Tuono Judgement day .......Zo kan je het ook samenvatten
Zo dan, en waar ga je allemaal op proefrijden?zo vandaag niet ringen ,want het weer werkt niet genoeg mee , dus dan vandaag maar ff op het 1 en ander proefrijden
mario&dennis suc6 en khoop dat jullie het een beetje drooghouden
zo vandaag niet ringen ,want het weer werkt niet genoeg mee , dus dan vandaag maar ff op het 1 en ander proefrijden
mario&dennis suc6 en khoop dat jullie het een beetje drooghouden
Ik ben net overgestapt van een VFR 800 VTEC naar een CBR1000RR en nu vraagt de verzekering om een ART 4 goegekeurd slot (VFR was niet all-risk verzekerd).
Er past volgens mij maar een slot in het kontje, het originele slot van Honda. Is dit ART 4 gekeurd?
Vervolgens vraagt de verzekering om een bevestiging aan een "aard- of nagelvast voorwerp". Dit is in de dagelijkse praktijk natuurlijk niet haalbaar.
Ik ben vast niet de enige met dit probleem.
Welk slot is het handigst in het gebruik en opbergen?
Ik ben net overgestapt van een VFR 800 VTEC naar een CBR1000RR en nu vraagt de verzekering om een ART 4 goegekeurd slot (VFR was niet all-risk verzekerd).
Er past volgens mij maar een slot in het kontje, het originele slot van Honda. Is dit ART 4 gekeurd?
Vervolgens vraagt de verzekering om een bevestiging aan een "aard- of nagelvast voorwerp". Dit is in de dagelijkse praktijk natuurlijk niet haalbaar.
Ik ben vast niet de enige met dit probleem.
Welk slot is het handigst in het gebruik en opbergen?