fastronald
Die hard MF'er
@RickD, Hyves kende ik al en dan is lid worden een kleine moeite hé! Bij deze sta ik erbij! De tweede! Ziet er al goed uit hoor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo, gisteren m'n Corsaro een meer eigen gezicht gegeven....
De originele spiegels zijn Bye Bye en z'n grijze bril is nu zwart.
[afbeelding]
Prachtig verhaal, Fraanske!
Erg leuk om terug te lezen wat we allemaal meegemaakt hebben die dag!
De circuitfoto's vond ik tegenvallen dus maar niet besteld (ik had er al een paar op eenzelfde manier maar dan op Zandvoort! ) en jij Fraanske?
Ik hoop dat de foto's en video van louwheely goed gelukt zijn en daar snel iets over te horen . Het was allemaal heel gaaf .
Prachtig verhaal, Fraanske!
Erg leuk om terug te lezen wat we allemaal meegemaakt hebben die dag!
De circuitfoto's vond ik tegenvallen dus maar niet besteld (ik had er al een paar op eenzelfde manier maar dan op Zandvoort! ) en jij Fraanske?
Ik hoop dat de foto's en video van louwheely goed gelukt zijn en daar snel iets over te horen . Het was allemaal heel gaaf .
volgend jaar nog maar een keertje? of twee of drie of.....
<-------- Mooie nieuwe avatar he!
en jij durft dat nog op het forum te plaatsen. wat moeten mensen zoals ik dan wel niet denken van een moto morini
Ik twijfelde wel ff voordat ik dat deed, maar ik wil toch laten zien wat voor uitstekende service ze bij Moto Morini leveren.
Mijn motor had toen reeds 24.000km gereden, en het is voor hun waarschijnlijk interessant hoe de slijtage bij een "gewone" gebruiker is.
Ze zijn druk bezig met het verbeteren van de kwaliteit van de toeleveranciers, waarbij er ook aandacht is voor een fatsoenlijke prijs van de onderdelen. Daarnaast worden (in Italie in ieder geval) de dealers bekeken en aangespoord om ook voldoende aandacht en service te leveren. Anders stopt het dealerschap.