Het CBR600F/FS Topic deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
stikkers ?

nog niet moet nog uitgevoerd worden, hij heeft afgelopen vrijdag maten opgenomen en deze week of volgende week dacht hij het klaar te hebben dus dan moeten we een afspraak maken zodat hij alles mooi en netjes erop kan plakken

Nee, van hoe het slot voor het zadel makkelijk weggewerkt kan worden ;)
 
Avondje allemaal! :W :W

Vandaag heerlijk gereden... Alexxx was weer gezellig! Jij donderdag zandvoort ff onveilig maken :P

@ ferrariman & schwenneh: foto van mn kph moet je nog even op wachten. Misschien dat er morgen ff een paar voor je kan maken.... :Y

@ Dragon: Succes op het fixen!

@ Maybabe: Beterschap!
 
Doet me goed om te horen dat de kleppen niet op speling gecontroleerd hoeven te worden. Belde vandaag lokale motorboer op voor een prijsindicatie. Rond de € 400,- voor carburateurs synchroniseren en kleppen op speling te controleren.
 
Avondje allemaal! :W :W

Vandaag heerlijk gereden... Alexxx was weer gezellig! Jij donderdag zandvoort ff onveilig maken :P

@ ferrariman & schwenneh: foto van mn kph moet je nog even op wachten. Misschien dat er morgen ff een paar voor je kan maken.... :Y

@ Dragon: Succes op het fixen!

@ Maybabe: Beterschap!

Oh, dat zou top zijn, alvast bedankt ;)
 
men nemen een langere binnen en buitenkabel (bijv. remkabel v.e. trapfiets:
dsc01623ye0.jpg

men breng de kabel naar voren:
dsc01625kt4.jpg

men maakt een plaatje met een gat voor het slotje en plaats deze aan het subframe:
dsc01704dp0.jpg

ja past wel:
dsc01706ue4.jpg

et voila, nieuwe plaats voor het buddy slotje
dsc01709zo0.jpg




@ts plaats deze howto in de OP hoef ik het niet te blijven posten

LET OP ER STAAT WEL PATENT OP MOCHT JE HET NA MAKEN KOST DIT EEN QUATERPOUNDER OP EEN CBR MEETING *D
 
men nemen een langere binnen en buitenkabel (bijv. remkabel v.e. trapfiets:
[afbeelding]
men breng de kabel naar voren:
[afbeelding]
men maakt een plaatje met een gat voor het slotje en plaats deze aan het subframe:
[afbeelding]
ja past wel:
[afbeelding]
et voila, nieuwe plaats voor het buddy slotje
[afbeelding]



@ts plaats deze howto in de OP hoef ik het niet te blijven posten

LET OP ER STAAT WEL PATENT OP MOCHT JE HET NA MAKEN KOST DIT EEN QUATERPOUNDER OP EEN CBR MEETING *D

Dat zal ik eens nakijken dan :+
Maar is goed, als ik er een keer de tijd voor heb om het te maken, krijg jij de eerstvolgende meeting een quarterpounder ;)
 
Vraagje, voor degene die wel eens op het cicuit rijden, wat moet je daar voor regelen en hoeveel ben je dan in totaal kwijt. Ik kan namelijk van de vader van een vriend van me, een aanhangertje huren. Dan kan ik mooi de avond van tevoren de 25kw eruithalen, ding op de aanhanger en bij terugkomst weer inbouwen ;).
 
men nemen een langere binnen en buitenkabel (bijv. remkabel v.e. trapfiets:
[afbeelding]
men breng de kabel naar voren:
[afbeelding]
men maakt een plaatje met een gat voor het slotje en plaats deze aan het subframe:
[afbeelding]
ja past wel:
[afbeelding]
et voila, nieuwe plaats voor het buddy slotje
[afbeelding]



@ts plaats deze howto in de OP hoef ik het niet te blijven posten

LET OP ER STAAT WEL PATENT OP MOCHT JE HET NA MAKEN KOST DIT EEN QUATERPOUNDER OP EEN CBR MEETING *D

Super Michiel!!!
Dit is echt een hele mooie oplossing!
Kan je laten zien wat je nu met je kontje hebt gedaan ?
 
ik heb even moeten zoeken naar dit topic en ik hoop dat dit de juiste is. Furiousz en Tweety, jullie zijn bij deze gespot (al is het wel even zoeken):

DSC00070.jpg


(door iemand die hier tot ongeveer een half jaar geleden actief was)
 
Vraagje, voor degene die wel eens op het cicuit rijden, wat moet je daar voor regelen en hoeveel ben je dan in totaal kwijt. Ik kan namelijk van de vader van een vriend van me, een aanhangertje huren. Dan kan ik mooi de avond van tevoren de 25kw eruithalen, ding op de aanhanger en bij terugkomst weer inbouwen ;).
Gewoon inschrijven, ergens tussen 125 (Zolder) en +200 Euries (Assen).
Verder een leren pakkie en evt. een losse rug beschermer.
Je motor bij voorkeur op goede banden en remmen zijn wel het belangrijkste wat in orde moet zijn, als je echt plat wil/kan is het raadzaam om ook ff je middenbok eraf te halen.
Dat is wel het belangrijkste voor de eerste keer, samen met het advies om vooral je eigen tempo te rijden, harder kan altijd nog maar meteen te hard willen eindigt meest kostbaar....
 
Laatst bewerkt:
ik heb even moeten zoeken naar dit topic en ik hoop dat dit de juiste is. Furiousz en Tweety, jullie zijn bij deze gespot (al is het wel even zoeken):

[afbeelding]

(door iemand die hier tot ongeveer een half jaar geleden actief was)

Voor Tweety hoef je niet lang te zoeken hoor :+
Als die find Wally boekjes zo makkelijk waren vroeger ;)
 
Hallo allemaal!

Een enthousiaste toekomstige CBR-rijder zou graag van iemand even horen wat de exact de verschillen zijn tussen de 'normale' F en de F Sport (het gaat om 2006 model). Is het stuur lager gezet? --> is het minder een tour-machine dan de F eigenlijk is? Is er opslagruimte (klinkt groter dan het in werkelijkheid is denk ik....)? Maw: what's the difference anders dan het uiteraard andere (meer RR-like) achterkantje/buddyseat?

Alvast dank!

Vriendelijke groet,

Brizzle
 
Goeienavond! Ajax 3-1 gewonnen, ik ook weer blij *D

@ Maybabe - Beterschap! Niet leuk, ziek zijn met dit weer... :N

@ Dragon's Tail - Kl*te van je val? Of begrijp ik het verkeerd...

@ Capactus - Succes met de verkoop! ('K al even geschopt, gaat hard naar benee altijd!)

@ Alexxx - Jij donderdag op Zandvoort? Hoe laat...? Dan ben ik vrij namelijk :)
 
Gewoon inschrijven, ergens tussen 125 (Zolder) en +200 Euries (Assen).
Verder een leren pakkie en evt. een losse rug beschermer.
Je motor bij voorkeur op goede banden en remmen zijn wel het belangrijkste wat in orde moet zijn, als je echt plat wil/kan is het raadzaam om ook ff je middenbok eraf te halen.
Dat is wel het belangrijkste voor de eerste keer, samen met het advies om vooral je eigen tempo te rijden, harder kan altijd nog maar meteen te hard willen eindigt meest kostbaar....

Oke, en waar kan je dat boeken en hoe lang van te voren moet dat?? denk trouwens dat het wel volgend jaar gaat worden hoor, Vind het wel vrij prijzig en wil eig ook nog een VRO doen. Net een nieuwe motor, geldpotje is beetje leeg ;(
 
Oke, en waar kan je dat boeken en hoe lang van te voren moet dat?? denk trouwens dat het wel volgend jaar gaat worden hoor, Vind het wel vrij prijzig en wil eig ook nog een VRO doen. Net een nieuwe motor, geldpotje is beetje leeg ;(
www.motorsportschool.nl
www.motorsportlifestyle.nl
www.crtholland.nl
www.motorxtra.nl
om maar eens een paar aanbieders te noemen, meest moet je toch aardig vooruit plannen, ondanks dat het aardig wat kost zijn sommige dagen snel volgeboekt.
VRO om mee te beginnen is ook niet verkeerd hoor ;)
 
goedenacht allemaal :W

bevrijdingspop was weer een mooi feest geworden :Y .

morgen weer verder met de serieuze zaken van het leven: tail-unit aanpassen O-)

voor nu: :z

:W
 
Gewoon inschrijven, ergens tussen 125 (Zolder) en +200 Euries (Assen).
Verder een leren pakkie en evt. een losse rug beschermer.
Je motor bij voorkeur op goede banden en remmen zijn wel het belangrijkste wat in orde moet zijn, als je echt plat wil/kan is het raadzaam om ook ff je middenbok eraf te halen.
Dat is wel het belangrijkste voor de eerste keer, samen met het advies om vooral je eigen tempo te rijden, harder kan altijd nog maar meteen te hard willen eindigt meest kostbaar....

En meer is er ook niet over te vertellen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan