STORM op komst.. VTR 1000F (Deel 6)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik was er in de middag en was goed te doen
geen regen af en toe zon, en niet al te koud.


ruffneck rijdt toch met gele circuitfiets?.....
Is Dipsaus zo te zien ja. Zat effe niet op te letten.

Heb je ook gereden, of alleen gekeken?
 
Ik kan wel even fotos maken als ik mn motor terug heb vd week.
Weet je t ook zo ongeveer :)
Maar ws moet je dus ook een nw plekje maken voor die 2 kastjes onder t zadel.
Vind ik en prima idee! Thanks. *D

Heb namelijk nog eens verder gezocht maar kan er verder niets van vinden op het internet of hier op MF.

Ennuh, welke twee kastjes onder het zadel bedoel je precies¿ :?

*O* He he, eindelijk eens een goed bericht!

:^
 
Maar heb nu toch ff een vraagje--> nu er een nieuw blok onder zit zou het een goed idee zijn om hem te laten afstellen op me pijpjes -> Dynojet.
Weet niet of dat bij me andere blok ooit was gedaan maar zou het nu NUT hebben ?
 
Vind ik en prima idee! Thanks. *D

Heb namelijk nog eens verder gezocht maar kan er verder niets van vinden op het internet of hier op MF.

Ennuh, welke twee kastjes onder het zadel bedoel je precies¿ :?

Tegen je achterlicht aan zitten 2 kastjes, 1 ter grootte van een sigarettenpakje & een iets kleinere. Volgens mij is dat motormanagement ofzo? WIE O WIE IS ER TECHNISCH?
Heb hem zaterdag pas terug. Voorvork is gereviseerd en nw balhoofdlager.

Stappen is altijd goed! De komende maand ben ik alleen ieder weekend al onderweg. Ik zoek wel een mooi feestje en dan laat ik het weten. :Y

Dance Valley en Extrema komen er in ieder geval al snel aan. *O*

Okee klinkt goed. Even agenda's trekken! Dance valley & extrema ben ik ook vd partij... :)
Daarnaast nog een hele berg feesten. :) Awakenings, decibel, FFWD (zoek nog logeer adres LOL), mysteryland etc... Vanwege mn nieuwe baan ga ik deze zomer niet op vakantie, maar heb wel de maandagen hier en daar vrij... ivm de feestjes!
 
volgens mij is dat kastje ter grootte van een sigarettenpak je spanningsregelaar (die nog wel eens kapot willen gaan) die grote weet ik zo niet
 
Maar heb nu toch ff een vraagje--> nu er een nieuw blok onder zit zou het een goed idee zijn om hem te laten afstellen op me pijpjes -> Dynojet.
Weet niet of dat bij me andere blok ooit was gedaan maar zou het nu NUT hebben ?

heeft volgens mij zeker nut.
ikzelf ga de 28e juni naar Tovami in Goes om mijn VTR af te laten stellen. heb ook andere dempers en hoop dat de motor iets van zijn "bokkerige"karakter kwijt is na de afstelling.

Groet Stefan
 
Tegen je achterlicht aan zitten 2 kastjes, 1 ter grootte van een sigarettenpakje & een iets kleinere. Volgens mij is dat motormanagement ofzo? WIE O WIE IS ER TECHNISCH?
Heb hem zaterdag pas terug. Voorvork is gereviseerd en nw balhoofdlager.Okee klinkt goed. Even agenda's trekken! Dance valley & extrema ben ik ook vd partij... :)
Daarnaast nog een hele berg feesten. :) Awakenings, decibel, FFWD (zoek nog logeer adres LOL), mysteryland etc... Vanwege mn nieuwe baan ga ik deze zomer niet op vakantie, maar heb wel de maandagen hier en daar vrij... ivm de feestjes!

Ik zal als ik thuis ben eens even kijken welke kastjes je bedoelt. Zitten ze ter hoogte van het achterlicht?
 
heeft volgens mij zeker nut.
ikzelf ga de 28e juni naar Tovami in Goes om mijn VTR af te laten stellen. heb ook andere dempers en hoop dat de motor iets van zijn "bokkerige"karakter kwijt is na de afstelling.

Groet Stefan
Dat is juist toch karakteristiek aan de 2 cil?! :?
Als je een soepel lopende motor hebben wil moet je een 4cil jap kopen ofzo! :W


:+
 
Ik hoor vaker mensen over dat bokken van de VTR, ik zelf ook een open einde ;-) maar nergens last van !! En heb na mijn montage van mijn open eindes geen afstelling hoeven doen !! Echter zit ik wel erg te twijfelen om hem alsnog af te laten stellen middels kitje+filter... Dit alleen om hem iets zuiniger te doen rijden(1:8/9 :N ).. En misschien iets meer koppel te gaan geven... in de 2 wil ik hem ook wat meer laten hupsen *O* *O* Maar goed tis wel weer hoop geld dat afstellen... En misschien kan ik dan beter in iets anders investeren zoals vering voor en of achter !!!

En ja ben helemaal met starrrr eens... Wil je soepeler gaan rijden doe dan een 4 cil... Maar goed,,,, das saai/voor mietjes/luie mensen/meelopers/karakter loze people/etc
Sorry als ik nu mensen heb beledigd.. was niet mijn bedoeling.. Misschien ook net iets teveel bier gedronken tijdens deze fantastische voetbal kijkavond... Wat een wedstrijd zeg !!! *O* *O* (dronken mensen spreken de waarheid)

Gaan er BTW nog mensen van hier naar de TT-nachten/races???
 
Ik hoor vaker mensen over dat bokken van de VTR, ik zelf ook een open einde ;-) maar nergens last van !! En heb na mijn montage van mijn open eindes geen afstelling hoeven doen !! Echter zit ik wel erg te twijfelen om hem alsnog af te laten stellen middels kitje+filter... Dit alleen om hem iets zuiniger te doen rijden(1:8/9 :N ).. En misschien iets meer koppel te gaan geven... in de 2 wil ik hem ook wat meer laten hupsen *O* *O* Maar goed tis wel weer hoop geld dat afstellen... En misschien kan ik dan beter in iets anders investeren zoals vering voor en of achter !!!

En ja ben helemaal met starrrr eens... Wil je soepeler gaan rijden doe dan een 4 cil... Maar goed,,,, das saai/voor mietjes/luie mensen/meelopers/karakter loze people/etcSorry als ik nu mensen heb beledigd.. was niet mijn bedoeling.. Misschien ook net iets teveel bier gedronken tijdens deze fantastische voetbal kijkavond... Wat een wedstrijd zeg !!! *O* *O* (dronken mensen spreken de waarheid)

Gaan er BTW nog mensen van hier naar de TT-nachten/races???


dronken mensen en kids spreken de waarheid :+



krijg 2 offertes;
1= bike + schade bedrag om op te lappen
2= totalllos .................... '(


ben benieuwd wat gunstiger is :?
 
Laatst bewerkt:
dronken mensen en kids spreken de waarheid :+



krijg 2 offertes;
1= bike + schade bedrag om op te lappen
2= totalllos .................... '(


ben benieuwd wat gunstiger is :?
Is het bedrag een beetje gunstig als je hem totalloss laat verklaren?
Zou je daarmee een andere kunnen kopen?
Want je weet nooit echt 100% zeker of je motor na de reparatie weer ok is........
Ik zou dat idd even goed uitzoeken.
 
Laatst bewerkt:
Is het bedrag een beetje gunstig als je hem totalloss laat verklaren?
Zou je daarmee een andere kunnen kopen?
Want je weet nooit echt 100% zeker of je motor na de reparatie weer ok is........
Ik zou dat idd even goed uitzoeken.


oftewel, alles hangt af vant rapport next week -O-



















lokkie, hope you have fun on the circuit '(
 
Laatst bewerkt:
ik was er in de middag en was goed te doen
geen regen af en toe zon, en niet al te koud.


ruffneck rijdt toch met gele circuitfiets?.....

Maak hier maar reed van '(
Hij is op het eerste oog nog wel op te knappen, maar ik weet niet wat er allemaal krom is.
Ben gisteren uit het ziekenhuis ontslagen en toen de bike bij Dipsaus opgehaald, die hem meegenomen had van het circuit :}
Gisteren ging het nog wel, maar vandaag doet echt alles pijn.
Ik ben eigenlijk wel blij dat het de VTR niet is, dan kan ik iig nog wel rijden vd zomer :P
 
.....k heb wel een foto van je vervoer gemaakt,

had al vernomen dat het goed met je was
balen van je bike maar das maar ijzer .


dit is/was jouw vervoer ;)

full
 
Laatst bewerkt:
@ sparc, mijn dagwaarde hadden ze vastgesteld rond 5000 eurie, dus had mij niet uitgemaakt of ze hem TL verklaarden of dat ze hem weer gingen maken...

Had namelijk al enkele dingen besproken met de motorzaak over hoe ik hem weer wil hebben als ie gemaakt kon worden... dus nu krijg ik hem ook weer spik en spam terug hoop ik *O*
Maar ik vond de dagwaarde behoorlijk mee vallen :Y
 
@ sparc, mijn dagwaarde hadden ze vastgesteld rond 5000 eurie, dus had mij niet uitgemaakt of ze hem TL verklaarden of dat ze hem weer gingen maken...

Had namelijk al enkele dingen besproken met de motorzaak over hoe ik hem weer wil hebben als ie gemaakt kon worden... dus nu krijg ik hem ook weer spik en spam terug hoop ik *O*
Maar ik vond de dagwaarde behoorlijk mee vallen :Y

kijk, goede berichten :Y

ben benieuwd :Y
 
.....k heb wel een foto van je vervoer gemaakt,

had al vernomen dat het goed met je was
balen van je bike maar das maar ijzer .


dit is/was jouw vervoer ;)

Heli bleek niet nodig te zijn en ben gewoon met ambu vervoerd.
Bike valt wel weer mee, als je bedenkt dat ik met 145 de grindbak in gegaan ben.
Dit kon ik nl uit mijn AIM dashboard downloaden :P
 
was vanmiddag even op zandvoort...
en wat zien ik?...........................

[afbeelding]

leuk je nog te hebben gesproken, mooie foto...deze laatste sessie ging waardeloos, maar evengoed weer een lekker dagje gereden, eind juni weer *D Erg jammer van dennis (ruffneck), maar gelukkig niets meer dan flink wat spierpijn en blauwe plekken

voor falcobas: gebeurde op scheivlak en (veel) te laat insturen...maar misschien dat dennis het nog wel zal toelichten O-)
IMG_3259.jpg



@sparc, ik ben ook wel erg benieuwd naar de dagwaarde van een firestorm.. hoop dat het goed voor je uitpakt!
 
Waarzo? Tarzan? Scheivlak? Wat is er gebeurd? Sterkte met je/het herstel.

Ja scheivlak.

Ik kom door de gp-chicane en ga hierna vol op het gas schuin omhoog richting Rob Slotemaker. Hier schakel ik nog een keer door (lang leve de close-ratio en quickshifter :P ) Ik ben bijna bij het scheivlak en laat mijn gas iets los en wil net iets gaan verzitten. Op dat moment zie ik een marshall uiterst links bij de pillon die met zijn linkerhand gebaard van "kom kom". Ik interpreteer dit als "ik moet op het gas en hem volgen".
Op dat moment open ik het gas weer en ga dus met hoge snelheid naar de pillon uiterst links. Maar omdat ik al net bezig was met de voorbereiding om lekker soepel het scheivlak op te draaien, zie ik ineens die pillon aan mijn linkerkant voorbij komen en realiseer ik mij dat ik nevernooitnie die bocht meer ga halen :N
Ik duw nog hard aan de rechter clipon zoals ze me geleerd hebben bij TOMS, maar ik ga al met mijn voorwiel van het asfalt af.
Ik trek mijn motor nog recht, omdat ik dan de meeste kans maak in de grindbak.
Op dat moment heb ik pas in de gaten met welke snelheid ik de bak in rij ( volgens mijn AIM dus met 145). Ik sla een aantal maal over de kop en blijf dan even liggen.
Ik kan bijna niet ademen vd klap en trek met mijn linkerhand mijn helm van mijn kop om lucht te krijgen.
De rijder achter mij is gestopt en heeft zijn motor aan de rand vd bocht geparkeerd. Een marshall rent naar hem toe en vraagt of hij gek is geworden dat hij mij wil helpen door midden op het circuit te gaan stoppen _O-
Ik begin een beetje te hoesten en gorgelen en spuug even lekker mijn slijm in de grindbak.......slijm?........ik zie gewoon dat ik bloed ophoest B|
Omdat ik recht op een baco in zo'n huisje af was gereden, klim ik enigszins ontdaan omhoog de grindbak in om aan hem door te geven dat ik bloed hoest en dat hij dit door moet geven aan de Ambu.
Hierna hebben ze me met een ambu opgehaald (en stond er een heli klaar als het echt mis zou zijn)
Ik zag nog dat ze met de rode vlag aan het zwaaien waren en vond het wel een beetje lullig voor de andere rijders, want hun sessie was nu afgelopen :$

In het ziekenhuis door de MRI, rontgen en echo getrokken en een nacht moeten blijven, waarbij ik elk uur wakker werd gemaakt. Nu zit ik thuis en kan geen beweging meer maken (typen gaat nog net :P ) Maar heb gewoon niks gebroken -O-
 
Ja scheivlak.

.....

Nu zit ik thuis en kan geen beweging meer maken (typen gaat nog net :P ) Maar heb gewoon niks gebroken -O-

gelukkig! ;) goed te horen, donderdagmiddag was er een hoop onrust,..2 ambulances erheen, politie er later bij, opeens de traumaheli.. pff aandachttrekker :P

circuitdag verkocht? of maak ik nog kans? :9
 
@Ruffneck:

Sjeez, heftig allemaal. Ik ben zelf ook wel eens met hoge snelheid de grindbak ingereden (Meeuwenmeer, Assen) maar zonder al te grote gevolgen. Da's ook het grote verschil tussen Assen en Zandvoort, Zandvoort is eigenlijk een autosportcircuit, alle grote grindbakken lopen sterk omhoog en als je daar hard met je motor inrijdt, sta je bijna gelijk stil en word je met een beetje pech gelanceerd, zoals jij dus.

Maar als ik je verhaal zo lees klinkt het een beetje alsof je daar voor het eerst reed, eerste keer Zandvoort, eerste sessie? In wat voor groep reed je dan?

Nou ja, heel veel beterschap in ieder geval. Klinkt alsof je een behoorlijke klap op je borstkas hebt gehad. Is je motor nog een beetje op te knappen? Ook daar sterkte mee, ik weet hoe het voelt, zelf ook eens m'n circuitfiets behoorlijk in de vernieling gereden. Is uiteindelijk allemaal goed gekomen.
 
@Ruffneck:

Maar als ik je verhaal zo lees klinkt het een beetje alsof je daar voor het eerst reed, eerste keer Zandvoort, eerste sessie? In wat voor groep reed je dan?

.

Nee was absoluut niet mijn eerste maal.
1 maal een circuitdag voor de auto daar gedaan en 1 maal TOMS motor.
Verder nog 4 circuitdagen, waarvan 3 in groep 2.
Ik ben er in de 4e sessie uit gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan