jelmer01
Waarderingsscore
25

Profielberichten Laatste bijdragen Berichten Groepen Over mij Statistieken

  • Verder heb ik de versnellingsbak aangepast met originele onderdelen , de eerste, derde en vierde zijn langer en dit samen met een 14 tands voortandwiel ( ipv 15 Tands) zorgt dit voor veel beter aansluitende versnellingen en een goed bruikbare 6 ( kan zelfs het rode gebied in de 6 halen ).
    CBR Janneman
    CBR Janneman
    Wat bij de CBR 125 erg belangrijk is dat het oliefiltertje regelmatig ( ongeveer elke 5000 km ) schoongemaakt wordt.
    Het is een rotklusje omdat het complete koppelingsdeksel eraf moet en dan moet de koelvloeistof ook weg omdat de slangen aan de waterpomp vastzitten.
    CBR Janneman
    CBR Janneman
    Verder heb je eigenlijk een nieuwe dekselpakking nodig want die gaat bijna altijd stuk.
    De nieuwe pakking erg goed invetten wil helpen om 'm de volgende keer schadevrij los te krijgen.
    Kijk hier maar :
    CBR Janneman
    CBR Janneman
    Bij de Honda van Jelmer zat het filtertje bijna helemaal verstopt
    De cilinderkop is getuned, sportuitlaat, K&N filter, aangepaste inlaat en dit zorgt voor een top van 137 km /uur.

    IMG_0598.JPG
    IMG_0599.JPG
    IMG_0601.JPG
    Hoi allemaal, ik heb de Honda van Jelmer overgenomen. De drijfstang was gebroken ( of eerst de pistonpen ) en die drijfstang heeft alles wat die tegen kwam stuk geslagen. De krukas en balansas krom, carters stuk, startmotor met zijdeksel stuk, cilinder en zuiger stuk, cilinderkop stuk en de uitlaat ingedeukt.





    IMG_0591.JPG
    IMG_0595.JPG
    CBR Janneman
    CBR Janneman
    De cilinderkop is getuned, sportuitlaat, K&N filter, aangepaste inlaat en dit zorgt voor een top van 137 km /uur.
    Verder heb ik de versnellingsbak aangepast met originele onderdelen , de eerste, derde en vierde zijn langer en dit samen met een 14 tands voortandwiel ( ipv 15 Tands) zorgt dit voor veel beter aansluitende versnellingen en een goed bruikbare 6 ( kan zelfs het rode gebied in de 6 halen ).
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
Terug
Bovenaan Onderaan