£10m Rossi THREE seconds under lap record

Yuri

MF veteraan
25 sep 2001
1.803
1
http://www.motorcyclenews.com/racing/detail?sectionID=50697&documentID=131755&navID=3 (Lees meer)

Dat belooft wat :]

02211325.jpg
 
Ik vrees dat Jurgen een jaar te laat op een viercilinder zit.. ;(
 
Volgens mij was hier al en topic of tond dit in een andere topic...
Maar die foto blijft })
En denk dat we een mooie seizoen krijgen en ik ga zeker naar assen toe..
 
F*CK ME hee!

Dat is pas een record verbreken! }) })

Inderdaad jammer voor Jurgen, wordt dus zeker weten niks bijzonders :(
 
Ik lees zojuist dat hij een tweejarig contract heeft. Hij zal dus wel niet opstappen als hij dit jaar weer kampioen wordt...

Zie http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2830 (hier) voor een stukkie discussie dat Rossi misschien wat anders wou gaan dan omdat hij alles al heeft gewonnen maar dat de viertakten wel een nieuwe uitdaging bieden.
 
Thoru Ukawa zei in een interview dat de titelstrijd in 2002 zou gaan tussen hem en Rossi, omdat de Honda 4takt dominant zou zijn ten opzichte van de rest.
Ik hoop, niet dat Ukawa gelijk krijgt, maar ik vrees van wel ;(
Maar misschien wordt de strijd om de 3e plek wel spannend :?
Tussen Biaggi en Checa bv.
Begint MGP toch op f*cking F1 :z te lijken :(
 
Laatst bewerkt:
Leuk voor Rossi dat hij zo hard gaat.
Volgens mij niet voor de kijkers. Wij dus :(
Maar hopen dat die andere 4takts ook zo hard gaan, maar toch zonde dat de 4cil 2tkt nu niet mee kunnen komen.
Hoef ik wel wat minder vaak m\'n bed uit midden in de nacht, want als het echt saai wordt ga ik slapen. :z
 
Ach als hij dat drie rondjes achter elkaar zo doet is zijn achterband kaal dus daar moeten ze nog wel wat op vinden.
 
Ach als hij dat drie rondjes achter elkaar zo doet is zijn achterband kaal dus daar moeten ze nog wel wat op vinden.

ja, een seconde langzamer rijden...heeft ie
er nog 2 over })

Maar in het artikel staat dat de banden ook al
geen probleem gaven bij de tests...
 
Ach als hij dat drie rondjes achter elkaar zo doet is zijn achterband kaal dus daar moeten ze nog wel wat op vinden.
He said: \"The RCV is definitely very, very fast. We also did a tyre endurance test, running full grand prix distance at race speed and the results were very good. But the RCV is a prototype and there is still plenty of room for development.\"
 
He said: \"The RCV is definitely very, very fast. We also did a tyre endurance test, running full grand prix distance at race speed and the results were very good. But the RCV is a prototype and there is still plenty of room for development.\"

Volgens Rossi is de RCV dus nu al erg goed en kan de motor alleen nog maar beter worden? Dan ziet het er erg slecht uit voor de 2takten.
 
At the end of the MotoGP IRTA test in Valencia, which pitted the legendary 500cc two-strokes against the revolutionary 990cc four-strokes for the first time, the half-litres emerged with the upper hand. Early on the final day it looked as if the rain that had affected Saturday\'s session would return, however the sun finally broke out and riders could put in a full day\'s work, albeit in cool conditions. The result of this first confrontation was that three of the top five times came from two-stroke machines, with the Yamaha YZR500 of Garry McCoy finishing as the fastest machine around the track.
Zo slecht ziet ut er dus nog niet uit voor de 2 taktjes... :P

Official best times

MotoGP

Garry McCOY, AUS (Yamaha YZR500) - 1\'34.070

Shinya NAKANO, JPN (Yamaha YZR500) - 1\'34.360

Carlos CHECA, SPA (Yamaha YZR-M1) - 1\'34.654

Daijiro KATOH, JPN (Honda NSR500) - 1\'34.722

Max BIAGGI, ITA (Yamaha YZR-M1) - 1\'34.820
 
Terug
Bovenaan Onderaan