één cylinder doet niet mee???

Mr Wheels

MF veteraan
15 aug 2002
1.847
0
Brabant
Hoi,

ik was vandaag aan het sleutelen, m'n nieuwe systeempie eronder schroeven. Zie ik ineens, als ik in de oude bochten kijk, dat er drie aan de binnenkant zwart zijn van het roet, maar één (2 van links) niet. Die is nog 'helemaal' schoon. Ik heb echter niet het gevoel gehad alsof hij op 3 cylinders liep. Ik bedoel de wheelies gingen best aardig en op 3 cylinders moet dat niet lukken neem ik aan ;) Weet iemand hoe dit kan?

thanx
 
wat je kan doen om dit te testen (loopt op 3 poten) is het volgende start je motor, trek nu 1 van de vier bougie kabel los gaat de motor nu anders lopen (goed luisteren) dan werkt die poot (cilinder) goed plaats de kabel terug en trek de volgende kabel eruit enz enz , denk er wel weer om om de kabels terug te plaatsen op de juiste plaats anders heb je een probleem

kan zijn dat je er gewoon een nieuwe bougie in moet plaatsen indien je heel lang zo heb gereden kan je een beetje speeling op je krukas gekregen hebben maar als je nog wheelies kan maken dan ik me er geen zorgen om maken.
 
o ja en gebruik voor het los trekken van de bougie kabel een goede geisoleerde tang want de vonkjes die uit deze kabel komen zijn niet prettig om te voelen (aldoende leert men ) of vraag een proef persoon om je zogenaamd te helpen
 
Ik ga met Peetje mee,en denk eerder aan een service (lees:afstel-)beurtje..
Dat een uitlaatbocht (wit)schoon is kan ook op valse lucht duiden.....
Hoe ziet de desbetreffende bougie eruit?
 
Hij is voor het laatst afgesteld door MotoPort... misschien moet ik hem maar eens door een professioneel iemand af laten stellen :X

Hehe motoport Den bosch zeker, die vertelde mij dat er verschillende niet orginele onderdelen op mijn motor zaten dus die hadden ze maar besteld, ook mijn ketting en tandwielen zouden volledig versleten zijn, wat blijkt nou, de bestelde onderdelen waren exact dezelfde als die op mijn motor zaten en ook de ketting en tandwielen bleken nog bijna nieuw te zijn, hoezo oplichters :(
 
Hehe motoport Den bosch zeker, die vertelde mij dat er verschillende niet orginele onderdelen op mijn motor zaten dus die hadden ze maar besteld, ook mijn ketting en tandwielen zouden volledig versleten zijn, wat blijkt nou, de bestelde onderdelen waren exact dezelfde als die op mijn motor zaten en ook de ketting en tandwielen bleken nog bijna nieuw te zijn, hoezo oplichters :(
Daarom adverteren ze ook dat de winterbeurtactie zo'n succes is....voor hun :X
Als ze 'm zelfs 'gratis' komen halen en brengen weet je al dat ze genoeg aan je verdienen.
(ben nog steeds op zoek naar een filantropische dealer ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan