öpFokken Kawa Zephyr 550 uit 96,..

Marz

MF veteraan
Donateur
2 aug 2002
5.377
42
Den Haag
Ollah,..

Mijn vriendin heeft een Zpehyr 550 en duurt het vrij lang voor dat dat ding eindelijk een keer op toeren is ,.. Heb op de dynojet site gekeken maar er is alleen maar een stage 1, weet iemand of er nog een andere manier is om dat ding sneller op toeren te laten komen (behalve verkopen en een max aan te schaffen, die had ze maar durfte ze niet echt op te rijden ,.)

Thanks in advance,

Marcel
 
Breng hem maar ff langs (samen met een zak geld) en daarna verkoop jij je max graag, of je gaat thuis bij moeder uithuilen over hoe zo'n klein kaawaatje je het leven zuur maakt })

Paul.
 
Breng hem maar ff langs (samen met een zak geld) en daarna verkoop jij je max graag, of je gaat thuis bij moeder uithuilen over hoe zo'n klein kaawaatje je het leven zuur maakt })

Paul.

Lijkt me leuk en erg knap om uit een 550 cc motortje meer kracht te krijgen dan uit de max,.... zeg maar hoe je dat doet,. en NOS er op lijkt me niet voldoende,.. :) en ik zal het niet erg vinden als ze me eindelijk bij kan houden ,...dan doet ze het beter als de gemiddelde raceer,....

Grz
Marcel
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan