€ 35 entree SBK in Assen

Eens / oneens

  • Ik ga

    Stemmen: 30 37,0%
  • Ik ga niet

    Stemmen: 51 63,0%

  • Totaal aantal stemmers
    81
als je het te duur vind, dan ga je toch niet??? zie het probleem niet echt hoor.

De tribunes zitten toch altijd weer vol met fans die het geld er wel voor over hebben om hun helden in het echt te zien.....

En wat als ze de prijzen volgend jaar gelijk maken aan de F1. Dan betaal je 300 Euri voor een racedag. Ga je dan nog? :X
 
Al dat commercieel gedoe is allang niet meer voor het vermaak van het publiek, maar om enkele personen snel rijk te laten worden O-)
 
ik ga daar mijn kaart kopen maar wie weet of
er al wat tijden bekend zijn en of er eventueel
al een programa van de dag is
 
Ben na jaren voor de buis met kameraad, biertje, worst etc. vorig weer eens geweest. Dochter wilde de sfeer van papa's en mama's verhalen weleens live meemaken.
Goede reden voor mij om maar weer eens lekker ouderwets gezellig naar de baan te gaan.
Superdag gehad behalve het volgen van de races.
Laat dus maar!
Gaan nu naar de kwalificatie en volgen de race thuis voor de buis. Met paar man, lekker schreeuwen tegen elkaar, meehangen op het bankstel, op het puntje bij gewaagde acties ,lekker duidelijk groot in beeld, event. met herhaling!

Zelfde geld trouwens ook voor GP
 
Die lui zijn mesjogge geworden daar!

Heel veel klachten over TT prijs en accomodatie en dan durven ze hetzelfde te vragen voor een kleiner evenement...... |(

COUNT ME OUT!
Deze jongen kijk het wel op de TV:
Je ziet alle actie, biertje erbij, comfi zitplaats enz etc.

de superbikes is niks kleiner dan de gp's
3 races op een dag en een heel bij programma (dat me niet interesseert)
de prijs is dus 5 euro duurder dan de TT maar je kunt dus wel op de tribunes (behalve hoofd) zitten, hier betaal je bij de TT dus dik veel meer voor.

persoonlijk vind ik de superbikes ook leuker om heen te gaan dan de TT. hier komen tenminste bijna alleen de echte liefhebbers. bij de TT stikt het van de mensen die alleen komen om bier te zuipen, dingen in de fik te steken en met zo'n klote toetertje in je oor te toeteren ;( en dan liggen ze vervolgens tijdens de motogp bezopen in het gras te slapen (heb ik er geen last meer van :+ ).
 
Was ik die kleine kl*te zitjes vergeten waar ze alle taluds mee volpleuren. :(
knieën bij je voorbuurman in de rug, en inderdaad ja, jij die van je achterbuurman. :(
Je kunt niet lekker verzitten en f*ck a duck als er iemand voorlangs moet. :(
Vond lekker hangen in het gras lekkerder. :Z
Nog even en het wordt helemaal zo'n verzorgt dagje uit waarbij er matten onderaan de trappen liggen om je laarzen te poetsen. :r
Zo, dat is ff lekker uitgegald.
 
de superbikes is niks kleiner dan de gp's
3 races op een dag en een heel bij programma (dat me niet interesseert)
de prijs is dus 5 euro duurder dan de TT maar je kunt dus wel op de tribunes (behalve hoofd) zitten, hier betaal je bij de TT dus dik veel meer voor.

persoonlijk vind ik de superbikes ook leuker om heen te gaan dan de TT. hier komen tenminste bijna alleen de echte liefhebbers. bij de TT stikt het van de mensen die alleen komen om bier te zuipen, dingen in de fik te steken en met zo'n klote toetertje in je oor te toeteren ;( en dan liggen ze vervolgens tijdens de motogp bezopen in het gras te slapen (heb ik er geen last meer van :+ ).

Bij de Superbikes is de sfeer idd vele malen leuker. En ondanks dat het misschien veel geld is ga ik lekker toch heen......zou het echt niet willen missen!!! :]
 
Ik heb wederom kaarten via Ducati kunnen regelen. 80 euro voor drie dagen :P
Met deze kaart kan ik ook het paddock in. Verder goede zitplaatsen bij de Ducatistand waar ook elk jaar een hele goede cateraar bij zit.
Nu hopen op redelijk weer :? De races zijn altijd super.
 
Anders ga toch gewoon naar de open-paddockday.Erg gezellig en kan je beetje wat van de sfeer proeven en het is gratis :X .
 
Anders ga toch gewoon naar de open-paddockday.Erg gezellig en kan je beetje wat van de sfeer proeven en het is gratis :X .

Jaja en weet je wat er dan weer komt :+

Niet te betalen dat eten en drinken daar.
Ik blijf wel thuis op de bank met mijn blikje bier en zakje chips :X


Tassie mee met wat bolletjes en flessies drinken en laat mij maar schuivelen.
 
Ik heb wederom kaarten via Ducati kunnen regelen. 80 euro voor drie dagen :P
Met deze kaart kan ik ook het paddock in. Verder goede zitplaatsen bij de Ducatistand waar ook elk jaar een hele goede cateraar bij zit.
Nu hopen op redelijk weer :? De races zijn altijd super.

ik heb ze ook

lekker eten en heerlijk zitten

full
 
Ik snap het probleem niet, je hebt gelukkig de keuze om niet te gaan, wees blij dat je die hebt.

Ik heb helaas geen "relaties" die je trakteren met een gratis kaart. Wel heb ik mogelijkheid om idd via ducati een kaart te kopen.

Maar op een of andere manier voel ik helemaal niet thuis en dat wereldje van PR met een hoop bla bla figuren die rond zitten te dansen als een stelletje kleine kleuters. Ach, kennelijk hoort het erbij en daarom: ze doen maar maar ikke niet als nuchtere NL'er.

Gewoon voor de buis en een zak chips en genieten op mijn eigen manier
 
Ow :? Kut zeg, ik heb GRATIS VIP KAARTEN gehad O-)

Had ik vorig jaar ook (gekregen bij de regionale motorzaak). Is wel moi.

Dit jaar had ik er eigenlijk ook op gehoopt, maar kameraad van mij kon niets aankomen. Wel zou hij kijken of hij een t-shirt van petronas kon regelen (met engine development erop)
Hij werkt bij ricardo in engeland waar ze de motorblokken van de petronas verbeteren.
Komende race heeft hij er weer wat vermogen bij omdat ze de kleppen trein wat lichter gemaakt hebben zodat hij ongeveer 1000 rpm meer kan maken.
De vermogenscurve bleef maar stijgen tot hij in de toerbegrenzer sloeg.
 
Dat gezeik altijd ,hoe duur het wel niet is .

Tel maar eens op wat je in een seizoen in je tank flikkert.

Ik ga ieder jaar en zal dat ook blijven doen,en nog wel op de hoofdtribune.

sjezus 50pleuro. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan