€ 35 entree SBK in Assen

Eens / oneens

  • Ik ga

    Stemmen: 30 37,0%
  • Ik ga niet

    Stemmen: 51 63,0%

  • Totaal aantal stemmers
    81

MacMan

MF veteraan
18 sep 2001
1.559
0
Zoeterminder
Die lui zijn mesjogge geworden daar!

Heel veel klachten over TT prijs en accomodatie en dan durven ze hetzelfde te vragen voor een kleiner evenement...... |(

COUNT ME OUT!
Deze jongen kijk het wel op de TV:
Je ziet alle actie, biertje erbij, comfi zitplaats enz etc.
 
Superbike races zijn al een paar jaar erg duur om heen te gaan.
En toch ga ik weer heen als ik nog niet hoef te werken.

mijn optie misschien staat niet in de poll. ;(

bij deze dus 1 stem voor misschien :)
 
Jongens de euroflatie breekt ons op. In 2001 betaalde ik FL 35,-- voor een kaartje. In 2002 was dat ineens 35 euro. Das echt zo belachelijk dat ik daar echt niet meer heenga!
 
Voor dat geld ga ik niet, maar tevens is dat weekend Blubber 2004 in De Basse bij Steenwijk, kost minder en veel leuker en met straatrace's
 
als je het te duur vind, dan ga je toch niet??? zie het probleem niet echt hoor.

De tribunes zitten toch altijd weer vol met fans die het geld er wel voor over hebben om hun helden in het echt te zien.....
 
als je het te duur vind, dan ga je toch niet??? zie het probleem niet echt hoor.

De tribunes zitten toch altijd weer vol met fans die het geld er wel voor over hebben om hun helden in het echt te zien.....

:^


Die 35 euro houdt mij daar toch echt niet weg.
 
Ga lekker na de training en kijk wel zondag naar de bbc en ga s,avonds lekker met m,n dochter en buur jochie op de brug staan is ook leuk
 
Staan- en zitplaatsen maken geen verschil tijdens de WSB en het is dus inderdaad €40,- voor alle plaatsen behalve de hoofdtribune want die kost € 50,- en ...................tot nog toe is het mij elke keer elke cent waard geweest :9
 
Staan- en zitplaatsen maken geen verschil tijdens de WSB en het is dus inderdaad €40,- voor alle plaatsen behalve de hoofdtribune want die kost € 50,- en ...................tot nog toe is het mij elke keer elke cent waard geweest :9

Reken het maar eens om naar guldens, dan schrik je je dood ;)

[me]Phr3ak blijft het belachelijk vinden die hoge toegangsprijs :P [/me]
 
nou ik zit er en wel op de hoofd tribune, is een heel uitgebreid programma, en ja het kost euroos maar dat heb ik er wel voor over. Het is rete spannend dit jaar en verwacht veel strijd van de kopmannen, en chris zou toch moeten kunnen vlammen op Assen.

gr van kc
 
Alles is nou eenmaal duur, als je tegenwoordig naar een race op een stratencircuit gaat kijken ben je ook al 15 euri kwijt, vind het ook belachelijk. Maar toch wil ik als jet een beetje meezit wel naar de SBK assen...
 
FF steken,

Vorig jaar ben ik ook geweest en heb heerlijk liggen slapen in het gras, tot grote schande van EarlyUC, Fast Lady, Super Grover en Viccie.
't wordt vooral leuk als er 1tje op zijn smoel gaat á la Nieuwjaarsspringen in Garmisch Partenkirchen, we zijn per slot van rekening Nederlanders. ;)

Dat was toen met die werverlwindjes ;)

Ow en dit jaar beloof ik plechtig dat ik geen bloemkolen meer in de aanbieding ga doen over de P.A. van het circuit Assen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan