€ 4000 --> Keuze motor?

Giacomo

MF veteraan
12 jul 2002
1.802
0
Bij Zutphen
Goed, ik heb m'n motoren allemaal verkocht en nu wil ik met een budget van ca. € 4000,- een sportieve toerder gaan aanschaffen. Eisen zijn: Sportief, maar niet overdreven, onderhoudsvriendelijk, duo moet goed zitten, goed uiterlijk. Op m'n lijstje staat o.a. het volgende:
:Y Honda VFR
:Y Ducati ST2
:Y Triumph Sprint RS

Ook nog een paar fietsen die eigenlijk buiten het budget vallen:
:Y Honda Blackbird
:Y Aprilia RST Futura
:Y Kawasaki Z750

Vraag: Welke zouden jullie nemen en waarom?
Vraag: Welke motoren zouden nog meer in het lijstje kunnen staan?
 
Goed, ik heb m'n motoren allemaal verkocht en nu wil ik met een budget van ca. € 4000,- een sportieve toerder gaan aanschaffen. Eisen zijn: Sportief, maar niet overdreven, onderhoudsvriendelijk, duo moet goed zitten, goed uiterlijk. Op m'n lijstje staat o.a. het volgende:
:Y Honda VFR
:Y Ducati ST2
:Y Triumph Sprint RS

Ook nog een paar fietsen die eigenlijk buiten het budget vallen:
:Y Honda Blackbird
:Y Aprilia RST Futura
:Y Kawasaki Z750

Vraag: Welke zouden jullie nemen en waarom?
Vraag: Welke motoren zouden nog meer in het lijstje kunnen staan?

Al die fietsen die jij opnoemt vallen volgens mij buiten je budget en helemaal als je ook nog een goede wil hebben............
 
Voor dat geld kun je best een mooie VFR kopen, en dan hebje een honda en die gaan nooit stuk. Lijkt me een perfecte sport/toer motor
 
Fazer 600, zie mijn ondertiteling voor sportief rijden. Duo gaat ook uitstekend.
Past ook binnen je budget. Chiti heeft er een te koop, hier op MF.
 
Laatst bewerkt:
kijk ook eens naar een yamaha yzf 600 r thundercat, sniet duur, rijd lekker, snel en ook erg goed voor touren
 
Goed, ik heb m'n motoren allemaal verkocht en nu wil ik met een budget van ca. € 4000,- een sportieve toerder gaan aanschaffen. Eisen zijn: Sportief, maar niet overdreven, onderhoudsvriendelijk, duo moet goed zitten, goed uiterlijk. Op m'n lijstje staat o.a. het volgende:
:Y Honda VFR
:Y Ducati ST2
:Y Triumph Sprint RS

Ook nog een paar fietsen die eigenlijk buiten het budget vallen:
:Y Honda Blackbird
:Y Aprilia RST Futura
:Y Kawasaki Z750

Vraag: Welke zouden jullie nemen en waarom?
Vraag: Welke motoren zouden nog meer in het lijstje kunnen staan?

Weet niet wat een GPZ1100 op dit moment doet... maar had hem als 2e motorfiets ergens in '96 en hij beviel me wel.

Suk6......... :W
 
fazer 600....erg leuke bike! Een keertje op gereden en erg veel lol op gehad! Ondanks dat ik aan een iets snellere r6 gewend ben.
 
VFR!

Toen ik nog achterop zat, hadden we een 750, en die reed goed en zat prima voor de duo! De ultieme sporttoerfiets, wat mij betreft.

Wij kochten 'm nadat een kennis ons had overgehaald met de tekst: Er zijn mooiere, er zijn snellere, er zijn duurdere, er zijn zwaardere, er zijn .... (hij had er nog een paar, ik weet ze niet meer), MAAR ER ZIJN GEEN BETERE MOTOREN dan een VFR750F.


PS de 800 bestond toen nog niet...
 
Goed, ik heb m'n motoren allemaal verkocht en nu wil ik met een budget van ca. € 4000,- een sportieve toerder gaan aanschaffen. Eisen zijn: Sportief, maar niet overdreven, onderhoudsvriendelijk, duo moet goed zitten, goed uiterlijk. Op m'n lijstje staat o.a. het volgende:
:Y Honda VFR
:Y Ducati ST2
:Y Triumph Sprint RS

Ook nog een paar fietsen die eigenlijk buiten het budget vallen:
:Y Honda Blackbird
:Y Aprilia RST Futura
:Y Kawasaki Z750

Vraag: Welke zouden jullie nemen en waarom?
Vraag: Welke motoren zouden nog meer in het lijstje kunnen staan?

De Triumph! :} Mooi, emotie etc etc

Maarreh persoonlijk denk ik dattie niet binnen dit budget past... :N
 
De Triumph! :} Mooi, emotie etc etc

Maarreh persoonlijk denk ik dattie niet binnen dit budget past... :N
Ik heb wel een Triumph Sprint RS gevonden die binnen het budget past:
11111111197188578-22313-1139824530.bild

Kost: €3500!
Link
 
Laatst bewerkt:
ik zit over een maand met ongeveer dezelfde keuze, maar ik denk dat ik nog ff wat doorspaar en een kawa Z750 uit duitsland ga importeren ;)

Heb er al één op mobile zien staan voor 4200, met bpm e.d. kom je dan rond de 5000 uit.. ff goed zoeken levert je in ieder geval veel op. Heb alleen wel vernomen dat de Z750 niet echt een prettige motor is voor de duo passagier, volgens mij heeft motorfreaks daar nog een test over waarin dit ook benoemd wordt.

Veel succes!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan