Zit nog steeds in Turkije, maar ik wıl weer naar huis!
Mijn motor krijgt momenteel een grote beurt, ınclusief 2 nieuwe banden (Bridgestone BT56 SS)
Kleppen stellen, carburatuers synchroniseren, de hele reutemeteut!
Ahh...kan ik er weer lekker tegenaan! Klote dat ik de eerste 150km rustig aan moet doen door die 2 nieuwe banden...
En dan 15 Augustus de TOMS cursus...YUMMIE!!
Heb er echt zin in!!
See you soon in Holland again, hehe!!
PS. Ik heb net voordat ik de motor heb weggebracht een ENORME burnout gemaakt, zo erg dat het canvas vast zat in de remklauw...er zijn 22 foto's gemaakt...als ik ze heb zal ik ze zeker inscannen en hier posten!
Nog nooit zoveel rook om me heen gehad...terıng...mijn helm zat helemaal onder de rubber spetters, stond een beetje dıchtbij, hehe!
[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-07-23 11:48 ]

Mijn motor krijgt momenteel een grote beurt, ınclusief 2 nieuwe banden (Bridgestone BT56 SS)
Kleppen stellen, carburatuers synchroniseren, de hele reutemeteut!
Ahh...kan ik er weer lekker tegenaan! Klote dat ik de eerste 150km rustig aan moet doen door die 2 nieuwe banden...
En dan 15 Augustus de TOMS cursus...YUMMIE!!
Heb er echt zin in!!
See you soon in Holland again, hehe!!
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
PS. Ik heb net voordat ik de motor heb weggebracht een ENORME burnout gemaakt, zo erg dat het canvas vast zat in de remklauw...er zijn 22 foto's gemaakt...als ik ze heb zal ik ze zeker inscannen en hier posten!
Nog nooit zoveel rook om me heen gehad...terıng...mijn helm zat helemaal onder de rubber spetters, stond een beetje dıchtbij, hehe!

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-07-23 11:48 ]