İk wil weer motor rijden!!!

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Zit nog steeds in Turkije, maar ik wıl weer naar huis! ;) ;)

Mijn motor krijgt momenteel een grote beurt, ınclusief 2 nieuwe banden (Bridgestone BT56 SS)

Kleppen stellen, carburatuers synchroniseren, de hele reutemeteut!

Ahh...kan ik er weer lekker tegenaan! Klote dat ik de eerste 150km rustig aan moet doen door die 2 nieuwe banden...

En dan 15 Augustus de TOMS cursus...YUMMIE!!

Heb er echt zin in!!

See you soon in Holland again, hehe!! :] :]

PS. Ik heb net voordat ik de motor heb weggebracht een ENORME burnout gemaakt, zo erg dat het canvas vast zat in de remklauw...er zijn 22 foto's gemaakt...als ik ze heb zal ik ze zeker inscannen en hier posten!
Nog nooit zoveel rook om me heen gehad...terıng...mijn helm zat helemaal onder de rubber spetters, stond een beetje dıchtbij, hehe!
_________________
Mijn http://www.bikepics.com/pictures/03120/ (motor) doet de 400m in 10,5sec @ 216km/u. Echt wel beter! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-07-23 11:48 ]
 
Cool dude, burn-outs rule.....
Duidelijk.
Hee, even een vraagje tussendoor, is er een banner ofzo van dit forum, dan link ik hem vanf mijn eigen site.
Zeker als er van die vette burn-out foto's gepost gaan worden.

Mazzl

Arjan aka Mustang Sally

 
Klote dat ik de eerste 150km rustig aan moet doen door die 2 nieuwe banden...
HONDERDVIJFTIG KILOMETER?????
komop hee... as het droog is heb je die toch zo gereden?
als je het maar opbouwt, en de bochten progresief pakt, is die silliconelaag er zo af...
 
waarom heb je bt56ss gekocht en geen bt-010?

ik heb 2 weken geleden een bt010 achter erop laten zetten...wat een wereld band....het kost een paar centen maar dan heb je ook wat!!!

wat een grip...en stabiliteit.....helemaal geweldig...ik zou zo'n band aan iedereen aanraden die een beetje vermogen heeft...

Bridgestone BT-010 rulez :} :}

kosten van een band achter: FL.510,50 '(

GRIPlevel: *D *D *D :} :} :} *D *D *D
 
Is dat echt zo..??
Turlijke=GEEN rijbewijs en GEEN helm..!!!
En toch nog kunnen motorrijden..!!!
_______________________________________________

Dan wil ik niet in het Turkse verkeer zitten! Dat is volgens mij nog gevaarlijker als Russisch roulete. ;)
 
Is dat echt zo..??
Turlijke=GEEN rijbewijs en GEEN helm..!!!
En toch nog kunnen motorrijden..!!!
_______________________________________________

Dan wil ik niet in het Turkse verkeer zitten! Dat is volgens mij nog gevaarlijker als Russisch roulete. ;)

Ik hebhet maar van een (turkse) vriend van mij gehoord.
Hij vertelde mij het...inderdaad klinkt een beetje gevaarlijk in de oren.
'( '(
 
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------

_______________________________________________

Dan wil ik niet in het Turkse verkeer zitten! Dat is volgens mij nog gevaarlijker als Russisch roulete.

--------------------------------------------------------------------------------

Ik hebhet maar van een (turkse) vriend van mij gehoord.
Hij vertelde mij het...inderdaad klinkt een beetje gevaarlijk in de oren.
___________________________________________________________

Dan hebben ze vast een hoop verkeers doden in Turkije!
 
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------

_______________________________________________

Dan wil ik niet in het Turkse verkeer zitten! Dat is volgens mij nog gevaarlijker als Russisch roulete.

--------------------------------------------------------------------------------

Ik hebhet maar van een (turkse) vriend van mij gehoord.
Hij vertelde mij het...inderdaad klinkt een beetje gevaarlijk in de oren.
___________________________________________________________

Dan hebben ze vast een hoop verkeers doden in Turkije!

Wie weet..?? :)
 
De BT56SS banden heb je er onder!!, dan mag je blij zijn dat je die 150 km haalt met een paar banden;) De gewone BT56 achterband is bij mij al na 4000 km op (kanvas), maar even reeel na 50 km zijn ze ook wel ingereden hoor.

Trouwens ik heb een roddel gehoort dat de BT56 en de BT010 qua compound precies gelijk zijn.
 
Best wel verslaaf ja, haha!

Mijn vorige band ging 3000km mee, was een BT56. De SS zal wel wat korter meegaan, maar kan me niet veel schelen. Ik ga een TOMS cursus doen, dus wil ik VEEL grip, punt uit! })

De 010 weet ik niet precies of die nou goed is of niet, van de 56SS is algemeen bekend dat die onwijs veel grip heeft als de band warm is!

Maar goed, ik ga hier dus niet motorrijden, want het is hier inderdaad levensgevaarlijk! Dat risico durf ik dus niet te lopen hier!

Ik ga weer met mijn harses in de zon lopen hier! :+
 
als je op de site van bridgestone kijken..

http://motor.pagina.nl en dan bij banden/bridgestone, zit er toch nog wel een verschil tussen de 2 banden.

wat het exacte verschil is moet je maar op de site bekijken...maar er zit gewoon ff 100 gld verschil tussen de 2 tires...dus ja...wie zal het zeggen, mijn ervaring is in ieder gevan dat in de bochten de 010 stabieler is als de bt56/57

maar dat geldt voor mijn motor, kan natuurlijk voor iemand anders weer totaal verschillend zijn. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan