‘Asociale’ motorrijders botsen op elkaar op A2 bij IJsselstein, verschillende gewonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scallie

Die hard MF'er
14 jul 2003
597
92
Is dit een meeting van dit forum geweest!?
Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat onze "naam" als motorrijders nog meer bedoezeld is.
 
En?
Elke dag klappen koekblikkers op elkaar, elke dag zie ik ze met hun telefoon, scheerapparaat of make-up kutten ipv autorijden.. Is dat dan wel sociaal gedrag?
Laat je niet opnaaien :t
Klopt, maar dat is inmiddels maatschappelijk geaccepteerd gedrag geworden, het nieuwe normaal zeg maar.

Is dit een meeting van dit forum geweest!?
Nee, dit is een club die regelmatig dat soort “ride-outs” doet, No Limit noemt dat groepje zich, geloof ik, kom je in de Randstad regelmatig tegen.
 
En?
Elke dag klappen koekblikkers op elkaar, elke dag zie ik ze met hun telefoon, scheerapparaat of make-up kutten ipv autorijden.. Is dat dan wel sociaal gedrag?
Laat je niet opnaaien :t
Het verschil tussen de OP en het voorbeeld hierboven is het signaal dat je afgeeft aan iedereen om je heen.

Tenzij het een geplande make-up-achter-het-stuur ride-out is natuurlijk. 100 gehaaste administratief medewerksters tegelijk op de A2, mascara in de aanslag... ;) ;)
 
Zal vast een fb groep zijn geweest, dus iedereen die op fb zit is voor mij nu een asociaal en iedereen op fb die hier geen afstand van neemt is onderdeel van dit probleem!

Om maar even in je gedachtes mee te gaan;)
Lekker makkelijk om alles en iedereen over één kam te scheren met aannames zonder te weten hoe, wie, en wat.
 
hoe minder gezegd over AD hoe beter.
wat ik gelukkig zag met de muispointer over de link heen.
 
En?
Elke dag klappen koekblikkers op elkaar, elke dag zie ik ze met hun telefoon, scheerapparaat of make-up kutten ipv autorijden.. Is dat dan wel sociaal gedrag?
Laat je niet opnaaien :t
Je hebt wel een punt.
Ik zie ook dagelijks auto,s op het achterwiel rijden
 
Als iemand een wheelie wil maken dan moet hij/zij dat lekker zelf weten.
Zeker! Maar bij voorkeur solo, en nog liever als het rustig is, net als make-up doen achter het stuur ;)
Associeer jij jezelf met elke motorrijder?
Eenheidsgevoel is een kern argument om aan grote ride outs mee te doen. De gemiddelde toeschouwer ziet geen '5 individuen van de 100' die zich misdragen, maar gewoon 1 groep aso's. Daarom is een natte scheet tijdens een ride-out al nieuwswaardig.

Persoonlijk maakt het me niets uit wat deelnemers óf toeschouwers er van vinden hoor, dit gaat eigenlijk niet om mijn mening. Maar het is nu eenmaal "onze" reputatie..
 
Zeker! Maar bij voorkeur solo, en nog liever als het rustig is, net als make-up doen achter het stuur ;)

Eenheidsgevoel is een kern argument om aan grote ride outs mee te doen. De gemiddelde toeschouwer ziet geen '5 individuen van de 100' die zich misdragen, maar gewoon 1 groep aso's. Daarom is een natte scheet tijdens een ride-out al nieuwswaardig.

Persoonlijk maakt het me niets uit wat deelnemers óf toeschouwers er van vinden hoor, dit gaat eigenlijk niet om mijn mening. Maar het is nu eenmaal "onze" reputatie..
Reputatie is toch al belabberd, en wordt alleen maar erger.

Het zal mij een rest roesten hoe men over denkt, ik kan het niet oplossen en wij hier ook niet. En dat een paar op elkaar klappen is niet niet ongewoon, tis veel te druk om te gaan stunten. Bovendien, niet mijn probleem als ze donderjagen op de weg.

Kortom, vandaag heerlijk genoten van onze rondrit in Drenthe en weg van alle zooi op de A2 etc…
 
Je ziet steeds meer van dat volk, zolang ze elkaar maar uit de voeding rijden en geen buitenstaanders meenemen. Het is alleen zo zonde van de tijd die hulpverleners er aan kwijt zijn om de boel weer op te lappen.
 
Je ziet steeds meer van dat volk, zolang ze elkaar maar uit de voeding rijden en geen buitenstaanders meenemen
Er zijn al nogal wat capaciteitsproblemen.

Wat dat op dit moment voor gevolgen heeft voor anderen die dringend zorg nodig hebben, wordt nogal onderschat, tot je er tegenaan loopt.

Daar hoeft niemand rekening mee te houden, maar je kunt er ook voor kiezen om even niet heel bewust de grenzen op te zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Er zou na 2 jaar dit herhalen tegen elkaar eens begonnen moeten worden met de capaciteit te verhogen, daar zouden we een eind verder mee komen..
 
100 % eens.

Daarvoor moet je dus wel eerst blijven benadrukken hoe groot dat capaciteitsprobleem is.:P

Ik heb het ondertussen wel begrepen, de mensen die er over zouden moeten gaan zijn nog bezig met randzaken;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan