‘Snelwegborden TT circuit moeten weg’

Tja, Rijkswaterstaat in deze:

018kz2f.jpg


Weten we toch wat ons te doen staat? vaker naar Assen.
 
Pfffff gelukkig zijn er geen belanrijkere issues waar politici zich druk om hoeven te maken. En dan te bedenken wat het kost om een dergelijk bord te maken en te plaatsen. Maar we zijn geen bananenrepubliek hoor |(
 
Mja, als iedereen zomaar borden neer zou pleuren voor weet ik veel welke lokale attractie wordt je ook niet blij. Dus ik begrijp de insteek wel. Misschien had de gemeente beter eerst kunnen vragen om een uitzondering te maken?
 
Ambtelijk piemelmeten tussen RWS en lokale gemeente politiek. Gaat dus ongetwijfeld heel veel geld kosten zonder dat er ook maar iets veranderd voor de burger.
 
Ik ben blij om te horen dat alle belangrijke vraagstukken zijn opgelost en men zich nu met dit soort zaken kan gaan bezighouden! Hoe durven ze ook dat lokale baantje waar alleen maar provinciaaltjes komen langs de snelweg aan te geven.
 
Ach we hebben tegewoordig toch allemaal een tomtom of een garmin :]

Wie maakt zich nu druk? }) ,opgeruimt staat netjes :P *:)

Zwaar overschat,dat assen :X :X :+
 
Laatst bewerkt:
Wat een onzin om dit nu weg te halen. Die borden staan er en staan niemand in de weg.
Pas als het tijd is om ze te vervangen, dan is het tijd om ze weg te halen.
 
Mja, als iedereen zomaar borden neer zou pleuren voor weet ik veel welke lokale attractie wordt je ook niet blij. Dus ik begrijp de insteek wel. Misschien had de gemeente beter eerst kunnen vragen om een uitzondering te maken?

:^

Het zou wat zijn als voor elk klein museumpje al borden komen. Dan staat de snelweg zo vol..
 
Wat een onzin om dit nu weg te halen. Die borden staan er en staan niemand in de weg.
Pas als het tijd is om ze te vervangen, dan is het tijd om ze weg te halen.

echt motorvriendelijk is dat bord niet :?
wat een idiote plek :X
 
Aan de ene kant compleet geneuzel. Plek zat voor borden daar....

Aan de andere kant, wie denk je dat je bent als je borden gaat laten maken met daar de naam van een hele andere instantie op? :lol:
En welke fabrikant haalt het in zijn hoofd om een bord te maken waar Rijkswaterstaat op staat terwijl de opdracht van een gemeente of provincie komt..... :lol:
 
Waar gaat dit over? Het plaatselijke openluchtzwembad? Bepaald niet...

Men vond het gezien het bezoekersaantal van ruim 400.000 per jaar, wèl nodig om een extra afrit à 9 miljoen euro te realiseren. En nu die er is, mag er geen bord staan bij de afrit die dus speciaal voor het circuit is aangelegd?

Organisatiekaravaan TT mist eigen afslag: 'Da's ook weer een dompertje'

:^

Maar in dat geval kan die afrit van E 9 miljoen ook wel weer verwijderd worden! Men heeft blijkbaar toch niks beters te doen. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan