“De snelle like”

Is het een iPad 1, 2, of een Air of een Pro? Hoe moeten wij nou in vredesnaam een goed antwoord geven als jij nog niet eens bereid bent om voldoende informatie te geven. Ik pleit voor een verplicht in te vullen sjabloon. O-) :P

Maarreh, ik merk zelf geen verschil met voorheen. Op de iPad 'moet' ik inderdaad ook een keuze maken, ergens tussen vreselijk verliefd en heul errug boos in ja.. op de Android heb ik dat ook niet echt, en op de laptop al helemaal nie.
 
Is het een iPad 1, 2, of een Air of een Pro? Hoe moeten wij nou in vredesnaam een goed antwoord geven als jij nog niet eens bereid bent om voldoende informatie te geven. Ik pleit voor een verplicht in te vullen sjabloon. O-) :P

Maarreh, ik merk zelf geen verschil met voorheen. Op de iPad 'moet' ik inderdaad ook een keuze maken, ergens tussen vreselijk verliefd en heul errug boos in ja.. op de Android heb ik dat ook niet echt, en op de laptop al helemaal nie.

ik heb een iPad uit 2018
 
Daar waar je voorheen met een enkele druk op het duimpje je goedkeuring kon uitdrukken voor een bericht of plaatje, click’nd go dus, moet ik nu ineens een keus maken wat ik er van vind.

Is dat alleen bij mij, iPad probleempje? Is daar bewust voor gekozen?
vind het onhandig.
@Duderuud is dit bij jou bekend?
 
Is volgens mij een verschil tussen kort aanklikken (like) en even een seconde ingedrukt houden (meer optie's)? Dat werkt hier (Android) idd nog steeds prima.
Ik heb dat vanmorgen met de Android ook eens geprobeerd, bij mij werkt dat dus ook, even langer indrukken en je kan weer kiezen. :t
 
  • Leuk
Waarderingen: BenH
Ik zal eens een iPad opsnorren om het te testen. En nee, daar is niet bewust voor gekozen :)
Hopelijk kom ik niet te vroeg met m’n gezeur maar heb je het al getest?
Als er niet bewust gedaan is, is er wel bekend wat dit heeft veroorzaakt?
Kan het ongedaan gemaakt worden?
 
plaats anders eens een filmpje ervan als je het doet, ik zit op pc dus kan het niet nabootsen maar goede kans dat je gewoon nog een keer op de like moet drukken en dat hij dan de default duim doet.
met pc kan je met de muis eroverheen gaan en komen de opties net erboven in beeld , klik ik dan alsnog gewoon op like dan word dat like ;)
 
Getest op een iPad. Lijkt door iOS te komen, daardoor moest de software aangepast worden om de verschillende soorten likes te kunnen selecteren.

De ‘snelle like’ kan nog steeds door 2 keer op de like knop te tikken.
 
Da’s dan jammer maar bedankt voor je antwoord, er is dus wel wat veranderd maar dat was dus niet hier.

Voel me ineens een stuk lichter en mineer gek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan