“GIXXER –plus” meeting op zondag 21/9 MAC IJsselstein

Goedemorgen,
Ik moet afhaken voor vandaag -O-
Ben wakker geworden met griep ofzo.
Voelde het gisteren al aankomen en heb geprobeerd om het met vitamine C en zo nog te bestrijden... maar helaas.
Denk niet dat ik me met een kop vol prut kan concentreren vandaag...

Jullie veel plezier vandaag! :]

Beterschap. '(
Kruip maar lekker terug :z
 
morge :W

gister avond was m'n koppelingskabel gebroken

als ik niet zo'n goeie gozer bij de motorzaak had gehad had ik het ritje ook wel kunnen vergeten
zaterdag avond komt die gast gewoon nog ff 100 km rijden om mijn kabeltje te komen brengen

*O* *O*
 
Vanmorgen keek ik naar mijn band zag ik daar toch wat glinsteren :( Het zal toch wel weer niet waar zijn..........















Gelukkig was het maar een klein metaal scherfje en kon ik het zo weg halen *O* :+
 
morge :W

gister avond was m'n koppelingskabel gebroken

als ik niet zo'n goeie gozer bij de motorzaak had gehad had ik het ritje ook wel kunnen vergeten
zaterdag avond komt die gast gewoon nog ff 100 km rijden om mijn kabeltje te komen brengen

*O* *O*
Moet je dan niet een beetje opschieten???
 
O SHIT helemaal vergeten dat de meeting vandaag is, veel plezier allemaal en volgende keer zal ik het niet vergeten
 
Zo en weer thuis :Y

Bijna nog in de vangrail op de terug weg, zat al op de kant belijning :X , werd een beetje dizzy :? Heb ook koppijn momenteel. Kut verkoudheid denk ik zo :Y


Jammer dat de navigatie het liet afweten, want ben toch meer van de dijkjes en up tempo rijden zoals de vorige keer :Y Of jullie moeten na abcoude nog wat dijkjes gepakt hebben :?

Ook omdat ik dan minder hoef te schakelen, want mijn pols is ook overbelast en die doet dus aardig vervelend. Ben ik toch weer zielig he :+ Ga er ook maar een buffalo stuur op zetten :r

Toen ik thuis kwam moest ik wel weer even de schaamranden wegwerken op het plaatselijke industrieterrein hoor :+ :P
 
Laatst bewerkt:
Ook weer thuis van een lekker ritje met appelgebak ;)
Sorry dat we eerder afgehaakt zijn maar de oppas moest weg :W

Van de eendjes hoor :+

Iedereen bedankt :W
 
Zo en weer thuis :Y

Bijna nog in de vangrail op de terug weg, zat al op de kant belijning :X , werd een beetje dizzy :? Heb ook koppijn momenteel. Kut verkoudheid denk ik zo :Y

Hmmm daar was ik zelf ook een b'tje bang voor, vandaar dat ik maar niet gegaan ben vandaag.
Gelukkig is het goed gegaan en ben je weer heel thuis :]

Nog iemand foto's gemaakt? :9
 
ook ik weer thuis,nu eten aan 't koken en mijn motor klaar maken voor zandvoort.

Ondanks een klein uitstapje over het gras was het een prima dagje!Ben blij dat niemand mij volgde want daar zou ik mij wel een beetje schuldig voor voelen.

Niks gebeurt en niks aan de hand! Nu een beetje meer ervaring met de gps opdoen!!

Foto's volgen binnenkort
 
ook ik weer thuis,nu eten aan 't koken en mijn motor klaar maken voor zandvoort.

Ondanks een klein uitstapje over het gras was het een prima dagje!Ben blij dat niemand mij volgde want daar zou ik mij wel een beetje schuldig voor voelen.

Niks gebeurt en niks aan de hand! Nu een beetje meer ervaring met de gps opdoen!!

Foto's volgen binnenkort

Hier is de link voor de GPS routes.
GPStracks - Overzicht GPS routes en tracks voor de motor en auto in Nederland

Het wijst zich van zelf

Volgende keer beter! :]
 
Ook weer thuis van een lekker ritje met appelgebak ;)
Sorry dat we eerder afgehaakt zijn maar de oppas moest weg :W

Van de eendjes hoor :+

Iedereen bedankt :W

Je kan trots op me zijn hoor...... heb mijn linkerrandje bij de rotonde van de Mac IJsselstein eraf gereden *O*

nu er nog naast hangen en mijn knie aan de grond :X

Foto's komen zo online :Y
 
Wie bedenkt een leuk onderschrift....

GroteFoto-QU8ENR3G.jpg



Vanmorgen had ik m nog...

Gixxer rit met hoop gezeik begonnen....

:+



1...2.....3

GroteFoto-3NDEJALV.jpg


is dit een hint...die groene S? kawa jaap heeft zoveel invloed...

GroteFoto-MEPPUKF8.jpg



oh en een link[/ url] naar de rest van de foto's
 
Laatst bewerkt:
Je kan trots op me zijn hoor...... heb mijn linkerrandje bij de rotonde van de Mac IJsselstein eraf gereden *O*

nu er nog naast hangen en mijn knie aan de grond :X

Foto's komen zo online :Y


Eerst zien dan geloven 8-)




Nee hoor ben trots op je :Y
Rustig aan met dat kneedownen ;)
Lekkere sound zit er in hoor :Y
Leuke foto's maar waar ben jij dan :?
 
Laatst bewerkt:
Paulussie nog bedankt voor de rit ;)

en de rest veel plezier morgen he op zandvoort.

and till we meet again :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan