“In Valencia rijden we voor jou, Marco“

Tip de winnaar

  • Aoyama

    Stemmen: 1 1,0%
  • Stoner

    Stemmen: 27 28,1%
  • Pedrosa

    Stemmen: 8 8,3%
  • Bautista

    Stemmen: 4 4,2%
  • Dovizioso

    Stemmen: 1 1,0%
  • Rossi

    Stemmen: 52 54,2%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,0%
  • Lorenzo/Kats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutschlow

    Stemmen: 1 1,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,0%

  • Totaal aantal stemmers
    96
Let op, half volgend jaar haakt Stoner weer af omdat hij "oververmoeid" is en zich ziek zwak en misselijk voelt.
Natuurlijk kan die jongen rijden, maar om nou te zeggen dat hij de beste is,...daarvoor moet je toch wel iets meer in huis hebben.

Weer oververmoeid en afhaken?
Hij gaf tijdens de race in Spanje over in zijn helm en ging gewoon door.
En allergische reacties zijn niet echt kinderachtig, er gaan dagelijks mensen aan dood.

En ja, hij is gewoon de beste. Hij heeft iedereen het gehele seizoen laten zien hoe het moet. Niet gewoon de rest verslagen, maar volledig aan gort gereden.
De beste coureur uit het 800cc tijdperk. Meeste overwinningen behaald met een Ducati notabene. Een machine waarop Rossi nu achteruit rijdt. Wat moet hij in jouw ogen meer doen om de beste te zijn?

En kom alsjeblieft niet aan met geneuzel over houding naast de baan en het opvoeren van acts, want daar heb ik geen boodschap aan. Ik volg het racen om het racen en niet om de rest.
 
Dit zeker downloaden en bewaren komt van British Eurosport.

MotoGP 2011 Valencia MotoGP Warmup & Marco Simoncelli Tribute

NZBIndex - We index, you search

Heb het zelf nog niet binnen gehaald Ben nog niet thuis vandaar, maar zeker niet vergeten.
 
Tja nog beelden van de 125cc, de laatste der klassieke klasses, die bij deze ook afgedankt is....
 
Weer oververmoeid en afhaken?
Hij gaf tijdens de race in Spanje over in zijn helm en ging gewoon door.
En allergische reacties zijn niet echt kinderachtig, er gaan dagelijks mensen aan dood.

En ja, hij is gewoon de beste. Hij heeft iedereen het gehele seizoen laten zien hoe het moet. Niet gewoon de rest verslagen, maar volledig aan gort gereden.
De beste coureur uit het 800cc tijdperk. Meeste overwinningen behaald met een Ducati notabene. Een machine waarop Rossi nu achteruit rijdt. Wat moet hij in jouw ogen meer doen om de beste te zijn?

En kom alsjeblieft niet aan met geneuzel over houding naast de baan en het opvoeren van acts, want daar heb ik geen boodschap aan. Ik volg het racen om het racen en niet om de rest.

En zo is het. Gewoon racen en geen poppenkast.
 
Ik heb respect voor u allemaal :Y ,ik heb net na die ouwe grijze,spaans kletsende zak zitten kijken :+
Na 30 seconden had ik wel weer gezien :') Trekt mijn breedbandje dicht '(

Ben waarschijnlijk zeer zeker niet zo'n grote fan als jullie :$ ,nogmaals hulde :}
 
Pff reageer niet vaak, maar zit ik ff naar studio sport te kijken (schaatsen) komt er aankondiging over de tribute tijdens de gp vandaag, dus ik denk blijf nog ff hangen...

Nou ja een waardig afscheid hoor ik de verslaggever nog zeggen, en krijg via split screens het gebeuren van vandaag zeer kort te zien en in het andere scherm gelijktijdig nog maar eens even hoe Sic verongelukt............

Kots ziek word word ik van die eikels....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb respect voor u allemaal :Y ,ik heb net na die ouwe grijze,spaans kletsende zak zitten kijken :+
Na 30 seconden had ik wel weer gezien :') Trekt mijn breedbandje dicht '(

Ben waarschijnlijk zeer zeker niet zo'n grote fan als jullie :$ ,nogmaals hulde :}

Ik moet zeggen, dat ik van het gala ook niet heel vrolijk wordt. Het is net de Oscar uitreiking. Alleen in dit geval mogen de prijzen ontvangers niets zeggen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan