“Omwonenden” crossterrein Prikkedam met lege handen naar huis.

Maar wees nou eens concreet, wat is er in déze specifieke situatie dan misgegaan? Die mensen hebben een rechtszaak aangespannen, omdat ze het niet eens waren met een wijziging van het bestemmingsplan. Dat lijkt me hun goed recht? Ik lees nergens dat ze de rechter omgekocht hebben, of dat ze vriendjes bij de gemeente hadden. Dus waarom roep je zoiets, terwijl het hier helemaal niet aan de hand is?
Nope, niet daarom. Het verhaal gaat verder terug. Dat van dat bestemmingsplan is weer een strohalm. Zal dat eens erbij gaan zoeken.


@Chriskx
Kalmte kan je redden.
 
We leven gelukkig in een land waarin men mag klagen over zaken waar men overlast van ervaart. Zoals @Chriskx zich op mag winden over de klagers. En gelukkig mogen mensen dan ook naar de rechter stappen. En in dit geval heeft de rechter in al zijn wijsheid besloten, dat hun ongemak minder zwaar weegt dan 6 uur vermaak van een heleboel anderen.

Ik erger mij dan op mijn beurt weer aan mensen die dan gaan roepen, dat "de mensen met geld" alles kunnen maken, waar dat hier totaal niet aan de orde lijkt... Of het aangrijpen om te roepen dat "de overheid" en de rechtstaat niet functioneert. Maar dat laatste vind ik dan wel weer vermakelijk, omdat in dit geval zowel de overheid als de rechter aan de kant van de motorcrossers staan...
 
Ja , hardstikke blij dat dat allemaal maar kan en mag Remco. Zeker wanneer je ergens woont en ze gaan dan in je achtertuin een crossbaan beginnen. Hé-le-maal terecht.
Maar wanneer je in een buurt gaat wonen waar al een crossbaan is dan ben je een oelewapper die nooit in het gelijk gesteld mag worden. En dan snap ik het best dat de directe omgeving die nooit last van dat vermeende overlast hebben gehad je een zure westerling vinden. Zeker omdat ze de baan proberen kapot te maken. Dan ben je op z’n minst een lul, jankerd, zeikerd of zoals ze daar zeggen een “Hollander”. Ik vind dat misbruik maken van een recht waar je geen recht op hebt ook al zou je er recht op hebben.
Onfatsoenlijk gedrag.
 
Ja, dat vind ik ook, dat het raar is om naast een crossterrein te gaan wonen, en dan te gaan klagen over de herrie. Maar wat ik bedoelde aan te geven is dat dat niets met "mensen met geld", of een slecht functionerende overheid of rechterlijke macht te maken heeft. Dáár reageerde ik op, omdat dat een rare stelling was binnen dit topic.
 
Mooi dat de crossbaan blijft bestaan , we mogen straks helemaal niets meer , kut regering !
 
Ja, dat vind ik ook, dat het raar is om naast een crossterrein te gaan wonen, en dan te gaan klagen over de herrie. Maar wat ik bedoelde aan te geven is dat dat niets met "mensen met geld", of een slecht functionerende overheid of rechterlijke macht te maken heeft. Dáár reageerde ik op, omdat dat een rare stelling was binnen dit topic.
Hadden die minder geld gehad dan hadden ze vast niet gaan procederen. Dit soort shit haal je niet uit met alleen een negatief banksaldo en een rechtswinkel achter je.
De gemeente (overheid) gaat hierin mee en staat dit soort shit toe.
 
De van rossems, elitaire mensen die hun eigen opvattingen opdringen op lokale mensen, die zich maar moeten aanpassen en schikken naar hun wensen en maatstaven.

Een complete verachting voor de bewoners en cultuur in die regio. Laat ze hun juridisch maar het leven zuur maken zodat ze snel opzouten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan