“rolling burn-out” de nieuwe rage??

JanHeinEhv

MF'er
22 nov 2018
72
26
Ik zie op afgelegen straten en industriegebieden steeds meer zwarte strepen.
Is dit soms de “rolling burn-out” nieuwe rage??
Als ik zeg tegen andere mensen dat ik een motor heb, krijg ik vaak negatieve reacties zoals:
Zit jij ook bij zo’n verboden motorclub? (Hells Angels, Satudara, Banditos)
Doe jij ook van die “rolling burn-outs” maken?
Ga jij ook als een idioot over de rivierdijken?
Ben jij ook zo’n milieu vervuilende klojo?
Krijg de indruk dat mensen zich steeds meer gaan ergeren aan de motorrijder.
Ik ben daar niet zo blij mee.
Wat zijn jullie ervaringen en meningen?
 
Als ik zeg tegen andere mensen dat ik een motor heb, krijg ik vaak negatieve reacties zoals:
<knip>
Bijzonder. Ik krijg vrijwel nooit negatieve reacties.
Wel, onder de 10°C: is het niet koud op de motor?
Boven de 20°C: lekker nu op de motor zeker?
Boven de 25°C: poeh 't is vast warm nu op de motor, ik ben niet jaloers op je!

En als 't niet over de temperatuur gaat dan vinden ze 't stoer, maar toch ook wel erg gevaarlijk. :P
 
Meeste die ik krijg zijn: "Zou niks voor mij zijn, ik zou mezelf doodrijden". Oké leuk, doe je dat met je auto met 200 pk ook dan? maar bijna altijd zijn de reacties die ik krijg na die eerste positief.

Tevens zijn op de industrie langs mijn dorp wel vaak op zaterdagen/zondagen de types met de verlengde achterbrug die burnouts aan het maken zijn. Ze zijn niemand tot last, komt geen hond daar in het weekend.
 
Dit komt volgens mij vooral door het toenemende aantal mensen met een motor met een achterbrug van 23049728973 meter lang.

Als je kijkt bij Almere/lelystad bijvoorbeeld, er ligt daar op de wegen zoveel rubber, daar is een menig dragstrip jaloers op.
elk weekend zijn daar ook wel livestreams van de vinden met dragrace (op slippers in korte broek en t-shirt), en driftsessies.

op de Westpoort bij Hoogkerk/Groningen ook trouwens.
 
Ik zie op afgelegen straten en industriegebieden steeds meer zwarte strepen.
Is dit soms de “rolling burn-out” nieuwe rage??
Als ik zeg tegen andere mensen dat ik een motor heb, krijg ik vaak negatieve reacties zoals:
Zit jij ook bij zo’n verboden motorclub? (Hells Angels, Satudara, Banditos)
Doe jij ook van die “rolling burn-outs” maken?
Ga jij ook als een idioot over de rivierdijken?
Ben jij ook zo’n milieu vervuilende klojo?
Krijg de indruk dat mensen zich steeds meer gaan ergeren aan de motorrijder.
Ik ben daar niet zo blij mee.
Wat zijn jullie ervaringen en meningen?
Dat is misschien nieuw voor jou.

Dat zijn plekken waar degene die van "stunten" houden komen oefenen.

Dat zijn plekken waar degene die van drag races houden komen racen.

Dat deden zij ruim 10 jaar terug al. Daarvoor reed ik niet, maar ik durf met 99,99999999% zekerheid te zeggen dat ze het daarvoor ook al deden.


Ze doen dat juist daar, op afgelegen plekken, zodat andere er geen last van hebben. :]

Die mensen die negatief zijn tegenover jou, zijn jouw probleem. Kut mensen. Ander volk zoeken om mee te praten of een andere motor kopen.

Ik krijg juist vaak van mensen die niets met motoren hebben complimenten. Niet vanwege dat ik er zo goed uit zie, maar omdat ze de motor op 1 of andere manier mooi of indrukwekkend vinden. Ik doe echt niets bijzonders.
 
Laatst bewerkt:
Bijzonder. Ik krijg vrijwel nooit negatieve reacties.
Wel, onder de 10°C: is het niet koud op de motor?
Boven de 20°C: lekker nu op de motor zeker?
Boven de 25°C: poeh 't is vast warm nu op de motor, ik ben niet jaloers op je!

En als 't niet over de temperatuur gaat dan vinden ze 't stoer, maar toch ook wel erg gevaarlijk. :P
:^ :Y_O-
 
Dit komt volgens mij vooral door het toenemende aantal mensen met een motor met een achterbrug van 23049728973 meter lang.

Als je kijkt bij Almere/lelystad bijvoorbeeld, er ligt daar op de wegen zoveel rubber, daar is een menig dragstrip jaloers op.
elk weekend zijn daar ook wel livestreams van de vinden met dragrace (op slippers in korte broek en t-shirt), en driftsessies.

op de Westpoort bij Hoogkerk/Groningen ook trouwens.
Ook die waren er 10 jaar terug al in grote getale.

Elke zondag in de zomer werd er geraced door hen in Amsterdam Westpoort. Super gezellige boel altijd.
Gratis event elk weekend met veel geluid, gedoe en snelheid.

Lekker in het gras zitten kijken en na een uurtje of 2 weer weg. Als er geen blauwe vrienden tussentijds kwamen.

Ook in Almere en Lelystad werd toen al geraced als het niet in Amsterdam was. In Amsterdam komen ze volgens mij niet meer.
 
Op een paar zure oudere medemensen op de fiets na die gebaren dat ik langzamer moet rijden (80 op een 70 weg is toch niet zo snel :? ) na, krijg ik idd ook alleen maar complimenten of “ik zou ook wel willen, maar ik rij mezelf dood” te horen
 
Op een paar zure oudere medemensen op de fiets na die gebaren dat ik langzamer moet rijden (80 op een 70 weg is toch niet zo snel :? ) na, krijg ik idd ook alleen maar complimenten of “ik zou ook wel willen, maar ik rij mezelf dood” te horen
Ik werd laatst door door een druk gebarende zure ouwe fietser er op gewezen dat 30 veel te snel is op een 60 weg.:+
 
Ik heb daar nog nooit last van gehad. Meestal krijg ik wel positieve opmerkingen of ze zijn benieuwd naar de motor.
 
:?

Rare reacties's krijgen jullie joh,
ik krijg meestal te horen:

Wat, heb je hem nog steeds?
Wordt het niet eens tijd voor een andere, je heb hem al ruim 3 maanden!
Wat heb je nu weer?


Of zou het dan toch echt aan mij liggen?
 
Ik werd laatst door door een druk gebarende zure ouwe fietser er op gewezen dat 30 veel te snel is op een 60 weg.:+
Ik heb ooit een fiets de sloot in gemikt,de man zat rare gebaren te maken en dat op een racefiets die lui die altijd in de weg rijden,
dus heb ik zijn fiets probleem voor hem opgelost.Die bedenkt zich wel 2x voordat hij dat nog eens doet})
 
Ik heb ooit een fiets de sloot in gemikt,de man zat rare gebaren te maken en dat op een racefiets die lui die altijd in de weg rijden,
dus heb ik zijn fiets probleem voor hem opgelost.Die bedenkt zich wel 2x voordat hij dat nog eens doet})
Misschien wilde hij alleen maar een stukje achterop bij jou.🥰
 
Ik heb ooit een fiets de sloot in gemikt,de man zat rare gebaren te maken en dat op een racefiets die lui die altijd in de weg rijden,
dus heb ik zijn fiets probleem voor hem opgelost.Die bedenkt zich wel 2x voordat hij dat nog eens doet})

Ik snap nou echt niet waar wij motorrijders nou zo’n slechte naam door krijgen :N
 
...

Als je kijkt bij Almere/lelystad bijvoorbeeld, er ligt daar op de wegen zoveel rubber, daar is een menig dragstrip jaloers op.
elk weekend zijn daar ook wel livestreams van de vinden met dragrace (op slippers in korte broek en t-shirt), en driftsessies.

...
Waar precies?
( dan kom ik met chips en bier kijken )
:9
 
De verdraagzaamheid van de gemiddelde mens wordt steeds minder en de gemiddelde mens wordt steeds egoïstischer. Hierdoor gaan ze steeds harder schreeuwen en krijgen ze uiteindelijk gelijk van ons verrotte rechtsysteem.
Oftewel een kleine groep onverdraagzamen verpest het voor de meerderheid.
Kijk maar naar alle dijken die afgesloten worden voor motorrijders. Hoeveel mensen aan zo'n dijk zullen er echt last van hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan