Verkocht - Honda CBF 250 Bouwjaar 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Racevonk

Rookie
17 mrt 2020
26
8
Hierbij aangeboden,

Mooie honda CBF 250 uit het jaar 2004. De motor heeft recentelijk nog onderhoud gehad.

Recentelijk vervangen:

Olie (Castrol), luchtfilter en oliefilter (K&N), remvloeistof, accu en de bougie.

Optisch zijn een aantal puntjes aangepast, zo zijn spiegeltjes vervangen en zijn nieuwe knipperlichten (LED) gemonteerd. De originele delen zijn uiteraard nog aanwezig en kunnen indien gewenst teruggeplaatst worden.

De motor heeft een heerlijk geluid en rijdt als een trein, gewoon een mooie stadsfiets. Ik heb er als beginner veel plezier van gehad, het was namelijk mijn eerste motor. Momenteel heb ik meerdere motoren, waardoor ik deze in verband met ruimtegebrek van de hand wil doen.

Motor start altijd, rijdt goed en schakelt feilloos. Her en der wel een klein krasje te vinden en de banden zouden voor het nieuwe seizoen vervangen mogen worden.

Bieden staat vrij, maar houd het netjes, mogelijk rijdt u er dan binnenkort zo op weg!

Ideaal als A2 motor, dit vangwege het vermogen beneden 35KW.

Voor vragen kunt u altijd contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,


Ivo
Bekijk bijlage DSC_0699.jpg
Honda.jpg

thumbnail_DSC_0703.jpg

Bekijk bijlage kmstand.jpg
 

Bijlagen

  • DSC_0707 (1).JPG
    8 MB · Weergaven: 18
  • DSC_0709.JPG
    4,4 MB · Weergaven: 11
  • DSC_0710.JPG
    7,4 MB · Weergaven: 20
  • DSC_0707 (1).JPG
    8 MB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
Mooi ding! Ook echt wat voor mijn vriendin maar komt nu nog iets te vroeg. Wellicht helpt het wel wanneer je er een vraagprijs bijzet.
 
Dat wordt interessant. Interesse is gewekt maar moet er nog even over nadenken. Waar staat de motor?
 
Gave motor! Ik weet dat het vergezocht is, maar zou je hem eventueel vast kunnen houden tot 25 mei? Dan doe ik ook niet moeilijk over de vraagprijs. Ik hoor het van je mvg Dimitri
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan