VERKOCHT - Triumph Sprint 955i Augustus 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Racevonk

Rookie
17 mrt 2020
26
8
Hierbij aangeboden,

Triumph Sprint 955i, dikke 3 cilinder met 98 pk's hangend aan het achterwiel.

De Triumph rijdt, remt en schakelt goed, gewoon een heerlijke tour/sport motor. In elke versnelling voel je het aanwezige koppel en kun je te allen tijde aanspraak maken op de lineaire power afgifte van het blok. De motor staat op zo goed als nieuwe michelin pilot sport banden, tevens zijn ketting en tandwielen nog in goede staat.

Motor rijdt heerlijk en is goed onderhouden, recentelijk zijn bougies, olie en filters vervangen.
Ik heb er een seizoen op gereden, maar ben voor aankomend seizoen op zoek naar iets anders.

Motor heeft +- 90k km gelopen, maar daar merk je bij deze motoren niets van.

Mocht iemand een leuke motor te ruil hebben, schroom dan niet om mij een inruilvoorstel te sturen.

Natuurlijk ook gewoon te koop! Plaats maar een bod!
Zijkant.jpg

Zijkant 2.jpg

Schuin achter.jpg


Voorkant.jpg

Voorkant rechts.jpg

Olie.jpg
Achterband 2.jpg
Achterband.jpg

015931d8-8b6b-4eee-ab4d-8739291dca27.jpg


Tevens een leuke Honda cbf 250 1-cilinder te koop, advertentie tevens terug te vinden hier op MF.

Met vriendelijke groet,

Ivo
 
Laatst bewerkt:
Wat voor bod hoop je op? De meneer van onderstaande link doet er al meer dan 1,5 jaar over om zijn Sprint ST aan de man te brengen....
 
Wat voor bod hoop je op? De meneer van onderstaande link doet er al meer dan 1,5 jaar over om zijn Sprint ST aan de man te brengen....

Beduidend minder dan de meneer in de advertentie vraagt. Tevens vind ik de kleur British racing green veel mooier dan dat rode, maar dat terzijde. Mijn ST heeft geen blaasjes op de tank, hogere kilometerstand, maar een lagere prijs.

Goed tegenbod welkom, maar moet realistisch blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
0
Weergaven
861
Reacties
8
Weergaven
3K
Reacties
1
Weergaven
1K
Reacties
0
Weergaven
1K
Terug
Bovenaan Onderaan