Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Honda VF750 met kuip, koffers, radio, voor 300 euro vraagprijs:
Motor Te Koop Tot € 750
Lijkt me een ideale opvolger van je vorige bankstel En niet zo iel als zo'n 500'tjeBest een leuk ding voor de challenge, lekkere jaren '80 disco muziekjes draaien onderweg!!!!
Honda VF750 met kuip, koffers, radio, voor 300 euro vraagprijs:
Motor Te Koop Tot € 750
Even makkelijk/moeilijk als op een andere gok ik, maar hij is al verkocht zie ikIs de stator van zo’n ding eigenlijk gemakkelijk te vervangen?
Even makkelijk/moeilijk als op een andere gok ik, maar hij is al verkocht zie ik
Moah, Goldwing 1200, blok er uit.Even makkelijk/moeilijk als op een andere gok ik, maar hij is al verkocht zie ik
Moah, Goldwing 1200, blok er uit.
Pan European 1100 (nog bedankt voor de tip ) Halve achterkant los....
Ach ja
Zo, Coenox. Ik heb je ook in de OP gezet, en Stephanie ook meteen als Support Crew!
Ferde, kan ik jou er ook alvast bijzetten?
Zo, Coenox. Ik heb je ook in de OP gezet, en Stephanie ook meteen als Support Crew!
Ferde, kan ik jou er ook alvast bijzetten?
Dat kan zeker...
Ik zal vd week als ik weer in het land ben een Topic aanmaken\[/s]
€500 challenge 2019: De brullende Sabre
Zo, Coenox. Ik heb je ook in de OP gezet, en Stephanie ook meteen als Support Crew!
Ferde, kan ik jou er ook alvast bijzetten?
Mag mijn topic trouwens ook in de startpost? Heb hem aan laten passen naar 2019
Mijn oude challenge-motor is nu echt gaar
Zo gaar, dat niet alleen de ketting over t wegdek sleept ondanks dat achterwiel in verste stand staat, maar dat eea ook doorslipt. Het begin in de 1 en 2. En ik dacht 'shit, nieuwe koppelingsplaten is het niet waard'. Toen ook in andere versnellingen. En ik dacht, oei bak naar z'n grootje. Maar het is niet mogelijk dat alle nokken van alle versnellingtandwielen er af slijten, in een korte tijd.
Toen dacht ik aan de ketting, vtw. Is al enige tijd op. Wss paar tandjes nog de uitsteken, paar niet meer. Ik moet nog kijken eerlijk gezegd.
Maar aangezien de achtervering alleen maar vering, en geen demping, de remklauwen allemaal aan 1 zijde weer vastzitten, de banden richting einde gaan, uitlaat erg krokant is, ga ik er mee stoppen. Kost te veel.
Maar, echter, doch, ik heb er een mooie Krauser set op zitten
En die kan dus los verkocht worden
Net als andere delen, die ev nog de moeite waard zijn, maar die kofferset zou iets voor n challenger kunnen zijn.
Heb ik nog ergens foto's?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn oude challenge-motor is nu echt gaar
Zo gaar, dat niet alleen de ketting over t wegdek sleept ondanks dat achterwiel in verste stand staat, maar dat eea ook doorslipt. Het begin in de 1 en 2. En ik dacht 'shit, nieuwe koppelingsplaten is het niet waard'. Toen ook in andere versnellingen. En ik dacht, oei bak naar z'n grootje. Maar het is niet mogelijk dat alle nokken van alle versnellingtandwielen er af slijten, in een korte tijd.
Toen dacht ik aan de ketting, vtw. Is al enige tijd op. Wss paar tandjes nog de uitsteken, paar niet meer. Ik moet nog kijken eerlijk gezegd.
Maar aangezien de achtervering alleen maar vering, en geen demping, de remklauwen allemaal aan 1 zijde weer vastzitten, de banden richting einde gaan, uitlaat erg krokant is, ga ik er mee stoppen. Kost te veel.
Maar, echter, doch, ik heb er een mooie Krauser set op zitten
En die kan dus los verkocht worden
Net als andere delen, die ev nog de moeite waard zijn, maar die kofferset zou iets voor n challenger kunnen zijn.
Heb ik nog ergens foto's?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de belgische Pan tijdelijk opgelapt, inclusief omgevouwen vaatdoekjes bij de vorkkeerringenLeuke koffers inderdaad. Jammer van je motor. En nu?
Ik heb de belgische Pan tijdelijk opgelapt, inclusief omgevouwen vaatdoekjes bij de vorkkeerringen
Vandaag ontvang ik nieuwe blokken en keerringen, dus dat is komend weekend gedaan.
Meteen verder ff nakijken. Oliefilter, luchtfilter en bougies heb ik nog liggen. Ergens...
En ook een ,nieuw spiegeltje, want rechts is stuk.
De oude CBR gaat voor wat onderdelen uit elkaar denk ik. Oplappen loont de moeite niet meer;
kettingset
banden
remmen
achtershock
uitlaat
Moet eigenlijk allemaal vervangen worden. En dan blijft nog steeds de naks over, en t beroerde kuipwerk.
Moet lukken.Lekker bezig hoor.
Ik heb inmiddels een vervangende collector gevonden. Volgende week maar proberen om hem eronder te knallen.
Wat een klote klus is dat zeg. De ruimte is zeer beperkt allemaal.
Weinag....vraagprijs cbr???