€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Heb toch het idee dat die VF een stuk mooier zou zijn zonder die kuip (en radio)..

Mag mijn topic trouwens ook in de startpost? Heb hem aan laten passen naar 2019 O-)
 
Laatst bewerkt:
Moah, Goldwing 1200, blok er uit.
Pan European 1100 (nog bedankt voor de tip :') ) Halve achterkant los....

Ach ja :)

Tja, Coenox is natuurijk Goldwings en CX'jes gewend. Bij een CX moet ook het hele blok eronderweg, wat nog altijd een peuleschil is vergeleken bij een GL1200 :X :X
 
Zo, Coenox. Ik heb je ook in de OP gezet, en Stephanie ook meteen als Support Crew!

Ferde, kan ik jou er ook alvast bijzetten?
 
Mijn oude challenge-motor is nu echt gaar :')

Zo gaar, dat niet alleen de ketting over t wegdek sleept ondanks dat achterwiel in verste stand staat, maar dat eea ook doorslipt. Het begin in de 1 en 2. En ik dacht 'shit, nieuwe koppelingsplaten is het niet waard'. Toen ook in andere versnellingen. En ik dacht, oei bak naar z'n grootje. Maar het is niet mogelijk dat alle nokken van alle versnellingtandwielen er af slijten, in een korte tijd.

Toen dacht ik aan de ketting, vtw. Is al enige tijd op. Wss paar tandjes nog de uitsteken, paar niet meer. Ik moet nog kijken eerlijk gezegd.

Maar aangezien de achtervering alleen maar vering, en geen demping, de remklauwen allemaal aan 1 zijde weer vastzitten, de banden richting einde gaan, uitlaat erg krokant is, ga ik er mee stoppen. Kost te veel.

Maar, echter, doch, ik heb er een mooie Krauser set op zitten :)

En die kan dus los verkocht worden :Y

Net als andere delen, die ev nog de moeite waard zijn, maar die kofferset zou iets voor n challenger kunnen zijn.

Heb ik nog ergens foto's?
full

full

full

full

full

full
 
Leuke koffers inderdaad. Jammer van je motor. En nu?

Mijn oude challenge-motor is nu echt gaar :')

Zo gaar, dat niet alleen de ketting over t wegdek sleept ondanks dat achterwiel in verste stand staat, maar dat eea ook doorslipt. Het begin in de 1 en 2. En ik dacht 'shit, nieuwe koppelingsplaten is het niet waard'. Toen ook in andere versnellingen. En ik dacht, oei bak naar z'n grootje. Maar het is niet mogelijk dat alle nokken van alle versnellingtandwielen er af slijten, in een korte tijd.

Toen dacht ik aan de ketting, vtw. Is al enige tijd op. Wss paar tandjes nog de uitsteken, paar niet meer. Ik moet nog kijken eerlijk gezegd.

Maar aangezien de achtervering alleen maar vering, en geen demping, de remklauwen allemaal aan 1 zijde weer vastzitten, de banden richting einde gaan, uitlaat erg krokant is, ga ik er mee stoppen. Kost te veel.

Maar, echter, doch, ik heb er een mooie Krauser set op zitten :)

En die kan dus los verkocht worden :Y

Net als andere delen, die ev nog de moeite waard zijn, maar die kofferset zou iets voor n challenger kunnen zijn.

Heb ik nog ergens foto's?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
 
Mijn oude challenge-motor is nu echt gaar :')

Zo gaar, dat niet alleen de ketting over t wegdek sleept ondanks dat achterwiel in verste stand staat, maar dat eea ook doorslipt. Het begin in de 1 en 2. En ik dacht 'shit, nieuwe koppelingsplaten is het niet waard'. Toen ook in andere versnellingen. En ik dacht, oei bak naar z'n grootje. Maar het is niet mogelijk dat alle nokken van alle versnellingtandwielen er af slijten, in een korte tijd.

Toen dacht ik aan de ketting, vtw. Is al enige tijd op. Wss paar tandjes nog de uitsteken, paar niet meer. Ik moet nog kijken eerlijk gezegd.

Maar aangezien de achtervering alleen maar vering, en geen demping, de remklauwen allemaal aan 1 zijde weer vastzitten, de banden richting einde gaan, uitlaat erg krokant is, ga ik er mee stoppen. Kost te veel.

Maar, echter, doch, ik heb er een mooie Krauser set op zitten :)

En die kan dus los verkocht worden :Y

Net als andere delen, die ev nog de moeite waard zijn, maar die kofferset zou iets voor n challenger kunnen zijn.

Heb ik nog ergens foto's?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

wel ik heb al eens eerder een tweede hands challenge bike gekocht ................. :?
 
Leuke koffers inderdaad. Jammer van je motor. En nu?
Ik heb de belgische Pan tijdelijk opgelapt, inclusief omgevouwen vaatdoekjes bij de vorkkeerringen :')

Vandaag ontvang ik nieuwe blokken en keerringen, dus dat is komend weekend gedaan.

Meteen verder ff nakijken. Oliefilter, luchtfilter en bougies heb ik nog liggen. Ergens...

En ook een ,nieuw spiegeltje, want rechts is stuk.

De oude CBR gaat voor wat onderdelen uit elkaar denk ik. Oplappen loont de moeite niet meer;
kettingset
banden
remmen
achtershock
uitlaat

Moet eigenlijk allemaal vervangen worden. En dan blijft nog steeds de naks over, en t beroerde kuipwerk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de belgische Pan tijdelijk opgelapt, inclusief omgevouwen vaatdoekjes bij de vorkkeerringen :')

Vandaag ontvang ik nieuwe blokken en keerringen, dus dat is komend weekend gedaan.

Meteen verder ff nakijken. Oliefilter, luchtfilter en bougies heb ik nog liggen. Ergens...

En ook een ,nieuw spiegeltje, want rechts is stuk.

De oude CBR gaat voor wat onderdelen uit elkaar denk ik. Oplappen loont de moeite niet meer;
kettingset
banden
remmen
achtershock
uitlaat

Moet eigenlijk allemaal vervangen worden. En dan blijft nog steeds de naks over, en t beroerde kuipwerk.

Lekker bezig hoor.

Ik heb inmiddels een vervangende collector gevonden. Volgende week maar proberen om hem eronder te knallen.
Wat een klote klus is dat zeg. De ruimte is zeer beperkt allemaal.
 
Lekker bezig hoor.

Ik heb inmiddels een vervangende collector gevonden. Volgende week maar proberen om hem eronder te knallen.
Wat een klote klus is dat zeg. De ruimte is zeer beperkt allemaal.
Moet lukken.
Probeer de motor zo te zetten, dat je er goed bij kunt. Omhoog dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan