€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Zo, net even bijgelezen.... als enthousiast belangstellende...
Ik ga niet meedoen, maar blijf met enige onregelmaat de verrichtingen volgen.
Aan de andere kant, ik heb sinds kort een motor die voldoet aan de eisen mbt budget en leeftijd.
Maar nee, 't is niet verstandig. Ik lees mee......
cx500zwart.jpg

Succes met de Challenge.....
( en toch..... )
 
Zo, eindelijk weekend! En het is nog mooi weer ook.

Proost dan maar.
Bij mij bijna weekend, dat is al zo vanaf afgelopen maandag.

Vanavond weer sleutelhok in, morgenavond ook. Vrijdag naar motorclub, zaterdag fiske van ander chapter, zondag ook (mosselfestijn, etentje dus). Zaterdag overdag ook weer sleutelhok, zondag wss ook nog ff.

Er staat te veel meuk, dat er al te lang staat. Veel rare problemen en vage klachten. kost altijd veel meer tijd dan 'nieuw bandje' of 'voorvorkkeering lek'. Pfff.....

Ik kan niet wachten tot mijn eigen motor eens aan de beurt is. Kom er gewoon niet aan toe, en geen plek.
 
Zo, net even bijgelezen.... als enthousiast belangstellende...
Ik ga niet meedoen, maar blijf met enige onregelmaat de verrichtingen volgen.
Aan de andere kant, ik heb sinds kort een motor die voldoet aan de eisen mbt budget en leeftijd.
Maar nee, 't is niet verstandig. Ik lees mee......Bekijk bijlage 1333214
Succes met de Challenge.....
( en toch..... )
Een CX.

Dat gaat bij een aantal deelnemers in de smaak vallen :)
 
Zo, net even bijgelezen.... als enthousiast belangstellende...
Ik ga niet meedoen, maar blijf met enige onregelmaat de verrichtingen volgen.
Aan de andere kant, ik heb sinds kort een motor die voldoet aan de eisen mbt budget en leeftijd.
Maar nee, 't is niet verstandig. Ik lees mee......Bekijk bijlage 1333214
Succes met de Challenge.....
( en toch..... )
Hé Hans, leuk dat je hier ook meeleest. Ik had op het CX forum al je nieuwe aanwinst gezien. Mooi hoor, daar kan je weer een knappe motor van maken. Rustig aan op je eigen tempo.
Zeer waarschijnlijk zal de karavaan weer La Mouche aandoen. Misschien is het een idee dat je ons daar tegemoed komt rijden met nog iemand erbij? Twee dagen heen, rustdag in La Mouche en weer twee dagen terug is misschien wel te doen voor je? Zo proef je toch nog wat van de challenge?
 
Hé Hans, leuk dat je hier ook meeleest. Ik had op het CX forum al je nieuwe aanwinst gezien. Mooi hoor, daar kan je weer een knappe motor van maken. Rustig aan op je eigen tempo.
Zeer waarschijnlijk zal de karavaan weer La Mouche aandoen. Misschien is het een idee dat je ons daar tegemoed komt rijden met nog iemand erbij? Twee dagen heen, rustdag in La Mouche en weer twee dagen terug is misschien wel te doen voor je? Zo proef je toch nog wat van de challenge?
Tja, dat was al een beetje het idee bij de vorige Challenge, maar er lag een 7 juni in de planning bij de Challenge, en op 7 juni heb ik al jaren lang iets staan. In 2019 zelfs 40 !
Maar het idee ligt er nog steeds, twee dagen rijden naar de bronnen van de Maas, en dan de laatste 80km naar La Mouche. Vanaf daar terug, min of meer met de Challengers mee. En dit keer zou het misschien zelfs passen....
We zien het wel....
 
Laatst bewerkt:
Hans, zou leuk zijn je te zien. En sowieso succes met het laten herleven van een CX. Alles op eigen tempo en dan gaat het zeker lukken ! En met een compleet forum achter de hand zijn zelfs rare zaken oplosbaar ;)
 
Over data gesproken, ik gooi de knuppel in het hoenderhok.
Vertrek vrijdag 31-5
Terug op zaterdag 15-6

Data maken mij verder niet zo heel veel uit omdat ik in een 5 ploegen continurooster zit. De opmerking van Martell dat de verplichte vrije dagen rond hemelvaart en pinksteren wellicht handig zijn om mee te nemen in de Challenge neem ik ter harte.
Voordeel van deze data lijkt mij:
-op Hemelvaartdag rustig je spullen inpakken (of alvast naar het meetingpoint rijden natuurlijk)
-thuiskomst op zaterdag zodat je nog de zondag hebt om bij te trekken

Lijkt me een strak plan. Wat vinden jullie ervan?

Hier kan ik mij ook goed in vinden. Had er rekening gehouden met begin juni.
 
Ook leuk!!

Maar het N+1 virus is alweer toegeslagen. Ik heb er alweer eentje aangeschaft (durf ze eigenlijk niet meer te tellen). De pas aangeschafte kan best wel eens mijn Challengebike gaan worden!!!
 
Ligt iets anders, heb namelijk gezien dat Borisz weer had gereageerd op een GPZ500 . Volgens mij spaart hij ze _O-_O-_O-

Dacht dat ik erg was met 2 uitdagingen in de vorm van XS400 (wel beide verschillend). Maar er zijn die gelukkig nog erger zijn 8)7 :Y O-)

Al betrapte ik mezelf wel weer dat ik doorklikte op die XZ550 (en hij staat niet erg ver hier vandaan :X )
 
ben benieuwd of hij dat GPZ-ding nog aan de praat heeft gekregen.

vandaag de GL500, waarmee ik de € 500-challenge van 2015 zou rijden, weer voorzien van zijn kuip. alleen binnenkort (waarschijnlijk begin volgend jaar) nog een accu scoren en kijken wat er gebeurt als ik de startknop indruk. want nu ik een huis met garage heb, kan de GL500 weer de straat op, zonder dat ik de kuip eraf moet schroeven.
 
Zo, net even bijgelezen.... als enthousiast belangstellende...
Ik ga niet meedoen, maar blijf met enige onregelmaat de verrichtingen volgen.
Aan de andere kant, ik heb sinds kort een motor die voldoet aan de eisen mbt budget en leeftijd.
Maar nee, 't is niet verstandig. Ik lees mee......Bekijk bijlage 1333214
Succes met de Challenge.....
( en toch..... )

Er reed vorig jaar een Frau mee die zo langzaam was dat de rest moest steppen om niet om te vallen, dus tempo is niet belangrijk .


aaaFransje de baas ik-zeg-doen.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan