€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Het N+1 virus kriebelt nu wel. Echter er staan ondertussen 5 motorfietsen in de garage en sinds kort ook 1 scooter (van dochterlief). Dus er is geen ruimte en dat terwijl dit nu juist een motor is die ik wel eens in bezit zou willen hebben |(
 
Denk dat er dan andere problemen ontstaan... :X

En daar zit ik ook weer niet op te wachten. Enige oplossing zou zijn een driepitter te verkopen, maar heb nog steeds niet kunnen kiezen welke nu verkocht moet gaan worden 8)7. Oorzaak wil eigenlijk geen van beide kwijt...
 
Denk dat er dan andere problemen ontstaan... :X
Dochter buiten, 2 problemen opgelost :t

Meer motorfietsen = meer beter, gaat ook op voor:
001A.jpg
 
Vandaag een lekker roadtripdagje gehad. Op tijd weg uit Friesland om rond de klok van 10 uur in Amersfoort te zijn om daar een ZZR400 op te halen. En daarna door naar Goes om daar voor Auke Artskjid een Challengebike te scoren. Auke heeft een Yamaha XJ900F gehaald, een prachtexemplaar!!!!!

ZZR400
Bekijk media item 1328204



Een kinderhand is gauw gevuld (alhoewel deze foto er ook eentje is in de categorie "verzin een onderschrift")
Bekijk media item 1328203




En doordat het spatbord van de kar in aanraking kwam met de band en zodoende er een stuk van het loopvlak verdween is Auke vanaf Utrecht op de brommer naar Leeuwarden gereden. Een lekker testritje dus!!! Een uurtje later kon ik ook weer verder met twee nieuwe bandjes! Top van de ANWB!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, ik werd al gemaild door wimvlis omtrent die foto's. Ik h eb geen idee waar het nou eigenlijk fout gaat. Zal er straks eens naar kijken als ik weer thuis ben!
 
Terug
Bovenaan Onderaan